دوبرابر کردن لذت سفر به پاتایا با صرف غذا در این رستوران ها

دوبرابر کردن لذت سفر به پاتایا با صرف غذا در این رستوران ها

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 شهریور ، 1398

دوبرابر کردن لذت سفر به پاتایا با صرف غذا در این رستوران ها

در این مطلب لیست بهترین رستوران های پاتایا از فهرست گسترده ای از رستوران های این شهر که تمامی غذاهای خیابانی ساده تایلندی تا بهترین استیک های منتخب را سرو می کنند، آورده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

لیست بهترین رستوران های پاتایا از فهرست گسترده ای از رستوران های این شهر، گردآوری شده است که می تواند لذت سفر به پاتایا را برای گردشگران بهترین تورهای پاتایا دو چندان کند. در لیست منوی این رستوران ها تمامی غذاهای خیابانی ساده تایلندی تا بهترین استیک های منتخب و بی نظیر وجود دارند که پس از بازدید از جاذبه های گردشگری بی نظیر پاتایا حسی خوشایند را به شما خواهند داد. برای برنامه ریزی سفر به پاتایا به چند فاکتور مهم مانند قیمت تورهای پاتایا و اطلاع از رستوران های این شهر پر طرفدار نیاز دارید. پس با ما همراه باشید.

تراس بهترین رستوران پاتایا با نمای دریا و غروب آفتاب

رستوران رویال کلیف (Royal Cliff)

فضای کم نور رستوران رویال کلیف (Royal Cliff)، هوای انحصاری و جدیت را به آن می بخشد. این رستوران در هتل رویال کلیف پاتایا واقع شده است که یکی از بهترین هتل های پاتایا می باشد و مکانی نیست که در آن فقط غذا و نوشیدنی سرو شود، بلکه استیک های دلپذیری که با عشق تهیه شده اند، آرامش را به گردشگران هدیه می دهد. این رستوران مکانی است که در آن کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ساعات کار: 18:30 - 22:30 (بجز سه شنبه ها) 
آدرس: Resort Royal Cliff ، خیابان 353، Phratamnak

سالن غذاخوری رستوران رویال کلیف پاتایا

بار و رستوران مانترا (Mantra Restaurant & Bar)

بار و رستوران مانترا (Mantra Restaurant & Bar)، چشیدن طعم تلفیقی از غذاهای مختلف سراسر جهان در یک مکان شیک و همچنین بدون کنار گذاشتن هیچ کدام از فاکتور های کیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد. سرویس بوفه این رستوران نیز از بهترین سرویس ها در رستوران های پاتایا می باشد. البته در نظر داشته باشید با برای بهره مندی آسان از بهترین رستوران های پاتایا، با آگاهی از قیمت ارزان ترین تورهای پاتایا و خرید آن، هزینه های خود را کاهش دهید. 
ساعتهای فعالیت: 17:00 - 01:00 
آدرس: پاتایا، خیابان ساحلی 240 پاتایا، پاتایا شمالی
نوع غذاها: بین المللی

ورودی رستوران مانترا پاتایا با نورپردازی قرمز ملایم

رستوران د گلس هاوس پاتایا (خانه شیشه ای پاتایا، The Glass House)

رستوران د گلس هاوس پاتایا (خانه شیشه ای پاتایا، The Glass House)، متخصص در زمینه غذاهای دریایی و سرو آن ها با غروب های زیبای خورشید و همینطور دوبرابر کردن لذت سفر به پاتایا با صرف غذا در این رستوران است. انزوایی در خارج از شلوغی شهر این گلخانه باعث ایجاد فضایی منحصر به فرد، عاشقانه و آرام شده است. در این رستوران می توانید بیش از 170 غذای تایلندی و غربی از جمله برخی از بهترین غذاهای دریایی پاتایا را میل کنید. با نوشیدنی های بعد از شام در مبل های راحتی، که در آن، آب شفاف و ساحل شنی فقط چند متر با شما فاصله دارد، استراحت کنید.
ساعت کاری: 11:00 - 24:00
آدرس: 5/22 Moo 2 (opposite Alangkarn Theatre), Na Jomtien
نوع غذا: تایلندی، غربی

فضای شیشه ای رستوران د گلس هاوس پاتایا.رستوران خانه شیشه ای پاتایا

رستوران رادیوس پاتایا (Radius Restaurant)

فضای دلپذیر و عاشقانه رستوران رادیوس پاتایا (Radius Restaurant)، چشم اندازهای بی نظیری را در سراسر خلیج پاتایا، به خصوص از محل صندلی های راحت در فضای باز که در آن مشتریان می توانند با غذای خود از نسیم خنک دریا لذت ببرند یا غروب شگفت انگیز خورشید را با شام تماشا کنند، برای شما به ارمغان می آورد. این یکی از بهترین رستوران های پاتایا برای صرف یک وعده غذایی عاشقانه می باشد. از نکات برجسته این رستوران می توان به منوی آسیایی و اروپایی و انواع لازانیا و سوشی درجه یک و ساشیمی در کنار یک منوی کامل تایلندی، اشاره کرد.
ساعات کار: 06:00 - 22:30
آدرس: Cape Dara Resort, Naklua Road Soi 20
نوع غذا: بین المللی

تراس و غذاخوری رستوران رادیوس پاتایا با نمای دریا

رستوران ماتا هاری پاتایا (Mata Hari)

رستوران ماتا هاری پاتایا (Mata Hari) در سراسر پاتایا به غذای خوب و درجه یک و همچنین غذاخوری عالی، معروف می باشد. با وجود غذا های ویژه در منوی این رستوران مانند مارماهی دودی، غذا های خانگی، فیله و استیک های بی نظیر، درک دلیل این مسئله دشوار نیست. همچنین یک منوی درجه یک تایلندی نیز در این رستوران موجود است که حاوی مواد با کیفیت و طبخ تخصصی می باشد.
ساعات کار: سه شنبه - یکشنبه 18:00 - 22:30
آدرس: خیابان تپروایا، جومیتن
نوع غذا: اروپایی، تایلندی

سالن غذاخوری رستوران ماتا هاری پاتایا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt