هزینه های سفر به اوکراین

هزینه های سفر به اوکراین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 فروردین ، 1403

هزینه های سفر به اوکراین

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هزینه مسافرت به اوکراین چقدر است؟

اوکراین ممکن است به عنوان مقصد محبوب سفر در اروپا شناخته نشود اما واقعا ارزش بازدید را دارد. در سالهای اخیر، اوکراین به یک مقصد محبوب بودجه سفر تبدیل شده است. اگرچه ممکن است از جذابیت و جذابیتی که در اروپای غربی پیدا می کنید، برخوردار نباشد، اما با قیمت های ارزان، مناظر زیبا، بناهای تاریخی و جمعیت کم ، جبران می کند. اما اگر به این موضوع فکر کرده اید که سفر به اوکراین را در زندگی خود تجربه کنید با ما همراه باشید که می خواهیم با بررسی هزینه سفر به اوکراین از دغدغه شما عزیزان کم کنیم.

سفر به اوکراین با تور الفبای سفر

نمایی از شهر زیبای کیف اوکراین

واحد پول اوکراین

گریونا، ارز رسمی کشور اوکراین میباشد که به 100 کوپیک(kopiyka) تقسیم می‎شود. کوپیک در واقع یک یکای پول کسری است که در این کشور ن به کار گرفته می‌شود. ₴10, ₴20, ₴200, ₴500, ₴2, ₴100, ₴50, ₴1, ₴5
نیز اسکناس های این کشور میباشند.

گریونا ارز رسمی اوکراین

اسکناس های اوکراینی

هزینه اقامت در اوکراین

خوابگاه ها با قیمت 170-340 UAH  دلار آمریکا (6-12$) برای یک تخت در خوابگاه 6-10 تخته ای شروع می شوند. Wi-Fi رایگان استاندارد است و اکثر هاستل ها دارای آشپزخانه نیز هستند. برای یک اتاق خصوصی ، قیمت از 560 UAH معادل 20 دلار آمریکا شروع می شود.

هتل های ارزان قیمت از 560 UAH معادل 20دلار در هر شب شروع می شوند. می توانید گزینه های ارزان تری پیدا کنید اما مکان های بسیار ناخوشایندی هستند. بیشتر هتل های ارزان قیمت در زمینه دکوراسیون کمی قدیمی هستند. انتظار بسیاری از امکانات رفاهی را نیز نداشته باشید.

Airbnb در شهرهای بزرگ سراسر کشور موجود است. هزینه اتاق های خصوصی با 391 UAH معادل 14 دلار آمریکا در هر شب در حالی که هزینه یک خانه / آپارتمان حداقل 700 UAH معادل 25 دلار آمریکا است.

هزینه اقامت در هتل های لاکچری اوکراین چقدر است؟

هتل لوکس کیف اوکراین

هزینه غذا در اوکراین

از سفره خانه های ارزان تا غذاهای عالی ، انواع رستوران ها و مکان های غذایی برای مسافران با هر بودجه ... در شهرهای بزرگ وجود دارد. در مناطق روستایی اوکراین برداشت ها کمی باریک تر می شود.
معروف ترین زنجیره ای کافه تریا در اوکراین پوزاتا خاتا است. ارزان و خوش طعم با تنوع مناسب ، به راحتی می توان فهمید که چرا سریعاً مورد علاقه اوکراین قرار گرفته است. اگر به اوکراین سفر می کنید ، توصیه می کنم حداقل یک بار در پوزاتا خاتا غذا بخورید.

برای یک وعده غذای سنتی، انتظار ندارید بیش از 145 UAH معادل 5 دلار آمریکا بپردازید. بخشهایی نیز سیرکننده و دلچسب هستند. فست فود (مانند مک دونالد) در شهرهای بزرگ کشور یافت می شود و برای هر وعده غذایی حدود 100 UAH (معادل 4 دلار آمریکا) هزینه دارد. برای غذاهای قومی مانند تایلندی یا هندی ، انتظار دارید حدود 130 UAH ( معادل 4.75 دلار) پرداخت کنید. انتظار می رود برای یک پیتزا بزرگ 125 دلار (4/50 دلار آمریکا) پرداخت کنید.
برای یک وعده غذایی سه وعده ای از غذاهای سنتی ، انتظار دارید 300 UAH (معادل 11 دلار آمریکا)، از جمله یک نوشیدنی بپردازید در حالی که قیمت یک لاته یا کاپوچینو حدود 30 UAH (معادل 1.10 دلار آمریکا) است. برای یک هفته مواد غذایی که شامل ماکارونی ، سبزیجات ، مرغ و محصولات فصلی است ، انتظار می رود حدود 550 UAH (معادل 20 دلار آمریکا) پرداخت کنید.

غذای معروف اوکراینی

کتلت مرغ، غذای معروف اوکراینی

هزینه حمل و نقل در اوکراین

  • اتوبوس - اوکراین ترکیبی از اتوبوس های کوچک، شلوغ و منسوخ شده و همچنین مدرن را دارد. Flixbus بهترین انتخاب شما در اینجا است، زیرا اتوبوس های آنها تمیز، قابل اعتماد و ارزان هستند. تقریباً در هر نقطه از کشور با کمتر از 400 UAH (معادل 14 دلار آمریکا) می توانید سوار اتوبوس شوید.
  • قطارها - قطارها برای سفرهای طولانی تر در سراسر کشور مناسب هستند. بسیاری از قطارها احساس قدیمی بودن را القا می کنند اما ایمن، قابل اعتماد و ارزان هستند. و از آنجا که گزینه های یک شبه زیادی وجود دارد، معمولاً می توانید با یک قطار شبانه خود را صرف یک شب اقامت کنید. روتختی های کلاس اول ، خوابهای خصوصی و مشترک و صندلی های معمولی همه در دسترس هستند. بیشتر متصدیان انگلیسی صحبت نمی كنند هزینه سفر 7 ساعته از کیف به اودسا می تواند به اندازه 320 UAH (معادل 12 دلار آمریکا) باشد. هزینه 5 ساعت سفر از کیف به Lviv در حالیکه سفر 12 ساعته از کیف به Loskutivka (در نزدیکی Luhansk) 480 UAH (معادل 17 دلار آمریکا) هزینه دارد.
  • هوایی- هواپیمایی بین المللی اوکراین اصلی ترین شرکت هواپیمایی داخلی در اینجا است. پروازها نسبتاً مقرون به صرفه هستند و بیشتر پروازهای داخلی هزینه ای معادل 2800 UAH (معادل 100 دلار آمریکا) دارند.
  • اجاره اتومبیل - اجاره اتومبیل در اوکراین با هزینه ای کمتر از 840 UAH (معادل 30 دلار آمریکا) در روز یافت می شود (اگر بخواهید فقط برای یک یا دو روز رزرو کنید، دو برابر شود). جاده ها در اینجا شکل ناهمواری دارند ، بنابراین با احتیاط رانندگی کنید. علاوه بر این ، برای اجاره وسیله نقلیه در اینجا به مجوز رانندگی بین المللی (IDP) نیاز خواهید داشت.

حمل و نقل در اوکراین (شهر کیف)

تراموا، یکی از انواع حمل نقل عمومی در کیف اوکراین

هزینه تفریحات و فعالیت ها در اوکراین

بیشتر هزینه های ورود به مکان های دیدنی ، برای کسانی که هزینه ورودی دارند ، بین 1 تا 3 دلار است. گشت و گذار در شهر ، لذت بردن از پارک های زیبا و تحسین معماری شوروی در اوکراین همه به صورت رایگان انجام می شود! اگر قصد بازدید از چرنوبیل یا ورود به موزه های بیشتری نسبت داشته باشید، ممکن است بخواهید کمی بیشتر برای فعالیت ها پول اختصاص دهید.

بسیاری از مکانهای مهم گردشگری اوکراین ماهیتی مذهبی دارند که (معمولاً) به این معنی است که رایگان هستند. حتی اگر سایتی بلیط داشته باشد ، قیمت ها به طور کلی کم است. قیمت دوگانه در محل وجود ندارد ، بنابراین قیمت محلی ها و گردشگران یکسان است.
برخی از سایت ها بلیط ورودی طبقه ای دارند. به عنوان مثال ، در سنت سوفیا در کیف ، ورود به زمین 20 UAH هزینه دارد. با این حال ، برای رفتن به داخل کلیسای جامع یا بالا رفتن از ساعت ، باید بلیط های اضافی خریداری کنید. بلیط های ترکیبی و خانوادگی معمولاً در شرایطی از این دست در دسترس هستند.
موزه ها معمولاً مقرون به صرفه هستند ، اگرچه همیشه راهنمای انگلیسی زبان  در دسترس نیست. برخی از مراکز هنری مانند مرکز هنری Pinchuk در کیف رایگان هستند.

در اینجا چقدر می توانید انتظار داشته باشید هنگام گشت و گذار در اوکراین هزینه کنید:

سایت های مذهبی: معمولاً رایگان است
اماکن مذهبی مهم مانند سنت سوفیا یا کیف پرچ لاورا: 50 - 350 UAH / معادل 2 - 13 دلار/ 1.50 - 11 یورو
سایت های جزئی: 50 UAH /  معدل 2 دلار / 1.50 یورو
موزه ها و مراکز هنری: 30 - 60 UAH / معادل 1-2 دلار / 1-2 یورو  (بیشتر برای تورهای صوتی انگلیسی)

کیف اوکراین در شب

گشت و گذار شبانه در کیف اوکراین

هزینه اینترنت در اوکراین

آنلاین بودن در اوکراین آسان است و همچنین گران نیست.
تقریباً همه کافه ها از WiFi پرسرعت رایگان برخوردار هستند و خرید سیم کارت محلی بسیار آسان است همچنین هزینه سیم کارت حدود 30 UAH است.
قیمت های زیر ممکن است به دلیل پیشنهادات محدود زمانی نوسان داشته باشند 

  • 3 گیگابایت داده 30 دقیقه مکالمه به مدت 4 هفته: 125 UAH / معادل 5 دلار / 4 یورو
  • داده نامحدود و 300 دقیقه تماس به مدت 4 هفته: 300 UAH /  معادل 11 دلار / 10 یورو

هزینه های سفر به سایر نقاط دنیا را در پایین بخوانید

هزینه های سفر به یونان

هزینه های سفر به استانبول

هزینه سفر به روسیه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt