شهربازی استانبول (ویالند سابق)

شهربازی استانبول (ویالند سابق)

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 شهریور ، 1402

شهربازی استانبول (ویالند سابق)

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بزرگترین و بهترین شهربازی و پارک تفریحی استانبول، اسفانبول(ویالند سابق) نام دارد که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول است که با رفتن به این شهر حتماً باید به آن سر بزنید. اسفانبول یا ویالند سابق، بزرگ ترین شهربازی استانبول است که مساحت آن به ۲۰۰ هزار مترمربع هم می رسد.وسعتی که تقریبا اندازه 100 زمین فوتبال است. این شهربازی به تازگی ساخته شده و از افتتاحش حدود 7 سال می گذرد.این مکان در ابتدا با نام ویالند شناخته می شد و بعد در سال 2018 به اسفانبول تغییر نام پیدا کرد. ساخت این مجموعه عظیم از سپتامبر 2011 آغاز شد و در تاریخ 26 می 2013 درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید. سالانه، این مجموعه بازدیدکنندگان و گردشگران بسیار زیادی را به خودش جلب کرده است.

شهربازی استانبول

نمایی از ویالند در شب

ویالند دارای 4 بخش کلی به عنوان بخش سرگرمی(Zone Fun)، بخش خرید(Zone Shopping)، بخش تاریخی(Zone History) و بخش ماجراجویی (Zone Adventure)است. هر بخش پارک شامل قسمت های مختلفی از قبیل، پارک موضوعی، دنیای افسانه، دنیای بازی ، دنیای ماجراجویی، قلعه ویالان، وایکینگ ها، چرخش 360 ، غلتک، رودخانه دیوانه ، تونل سافاری، سیاه چال و ... است. همچنین این پارک بزرگ دارای تفریحات آبی نیز میباشد. البته که بازی های هیجانی مختلف، تنها بخش شهربازی اسفانبول نیستند و امکانات دیگری چون 12 کافه و رستوران، فروشگاه های سوغاتی و سالن برگزاری مراسم نیز در اسفانبول تعبیه شده اند. بنابراین اسفانبول در واقع مجموعه ای بزرگ است که شهربازی، تنها یکی از بخش های آن بوده و قسمت های دیگری چون مرکز خرید، مرکز نمایش و اجراهای هنری نیز در آن وجود دارد.

در استانبول چه تفریحات جذابی را می توان تجربه کرد؟

شهربازی استانبول (ویالند سابق)

حضور مشتاقان در ویالند (شهربازی استانبول) در ساعات اولیه روز

شهربازی استانبول (ویالند) در کجاست

برای دسترسی به شهربازی ویالند در استانبول می بایست خودتان را به منطقه ایوب برسانید که راه های متفاوتی  برای این کار نظیر اتوبوس، مترو، تاکسی یا تورهایی که برای گشت و گذار در ویالند به طور اختصاصی برگزار می شود نیز استفاده کنید . این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد . ساهات کار این پارک تفریحی هم مثل باقی مراکز از ۱۰ صبح تا ۱۹ شب هست. البته روزهای شنبه و یکشنبه تا ساعت ۲۱ می تونید از این فضا لذت ببرید.
آدرسYeşilpınar Mahallesi, Şehit Metin Kaya Sk. No:11, 34065 Eyüp/İstanbul, Turkey

شهربازی استانبول کجاست؟

موقعیت ویالند در استانبول

قیمت بلیط شهربازی استانبول (ویالند)

قیمت بلیت پارک ویالند استانبول برای کودکان و بزرگسالان متفاوت میباشد و در ماه های مختلف سال و روز های به خصوص تغییر میکند.اما در حال حاضر قیمت بلیت برای بزرگسالان(14-99)برابر 40.81 دلار امریکا معادل حدود 280 لیر ترکیه است، و قیمت بلیت برای کودکان(4-13) برابر 39.29دلار امریکا معادل 269 لیر ترکیه است.تفاوت قیمت بلیت برای بزرگسالان و کودکان بر حسب بازی های متفاوت در نظر گرفته شده برای انهاست. همچنین با خرید بلیت هنوز مجاز به استفاده از بعضی بازی ها نیستید و اگر میخواهید طعم لذت تمام بازی ها را بچشید باید گلد تیکت(gold ticket) به ارزش حدود 300 لیر خریداری کنید.
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt