توریستی ترین و زیباترین کشور های جهان

توریستی ترین و زیباترین کشور های جهان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 خرداد ، 1400

توریستی ترین و زیباترین کشور های جهان

زیباترین کشورهای توریستی دنیا و معرفی زیباترین کشورهای دنیا با مناظر طبیعی و رویایی به همراه عکس زیباترین کشورهای دنیا و اشاره به بهترین مناطق دیدنی دنیا

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زیباترین کشورهای جهان 2021

زیبایی یک کشور را نمی توان با یک موضوع یا مکان واحد تعریف کرد. هر کشوری در نوع خود جذاب است. منابع طبیعی، بناها، سازه های مدرن و سازندهای زمین از جمله مواردی هستند که باعث جذابیت یک کشور می شوند. بیشتر کشورهای زیبای جهان ترکیبی از ساختمانهای خیره کننده ، مناظر زیبا، گونه های حیوانات و مکانهای طبیعی را در خود جای داده اند. اما به طور کلی هرچه یک کشور از پوشش گیاهی بیشتری بهره مند باشد، جذاب تر به نظر می رسد. در این بخش می خواهم به بررسی توریستی ترین کشورهای دنیا بپردازیم.

چند کشور در جهان وجود دارد

قبل از اینکه بخواهیم اشره به این موضوع کنیم که زیباترین و توریستی ترین کشور جهان کجاست قبل از هر چیزی پیشنهاد می کنیم درلیست کشورهای جهان  تعداد کشورهای دنیا را بدانیم. 

1- فرانسه 

فرانسه مظهر یک مقصد توریستی عالی برای انواع تفریحگران و به ویژه برای زوج ها است. این کشور یکی از عاشقانه ترین کشورهای اروپایی است. از دهکده های زیبا و قرون وسطایی گرفته تا سواحل بکر، از معماری جذاب گرفته تا غذاهای لذیذی که در فرانسه موجود است. فرانسه مکان های زیادی برای بازدید از هر نوع مخصوصا عاشقانه یا ماجراجویانه دارد. این ویژگی باعث شده که فرانسه در سال 2019 با89.4  میلیون بازدید کننده رتبه اول در پرگردشگترین کشور های جهان را داشته باشد.

فرانسه زیباترین کشور دنیا

فرانسه، زیباترین کشور جهان

2- اسپانیا

اسپانیا به دلیل داشتن سواحل بی نظیر در سطح جهانی شناخته شده است. این کشور یکی از زیباترین کشورهای جهان است. بناهای طبیعی و بناهای باستانی خارج از پایتخت، شهرهای اسپانیایی را جذاب می کند. اسپانیا حدود 15 پارک ملی دارد. پنج پارک ملی در جزایر قناری و بالئاری یافت می شوند. صخره های طبیعی، باتلاق های زیبا و تپه ها از مواردی هستند که اسپانیا را زیبا می کنند. این کشور در سال 2019 ا81.8 میلیون نفر گردشگر را به خود دیده است.

اسپانیا توریستی ترین کشور دنیا

اسپانیا، توریستی ترین کشور جهان

3- امریکا

ایالات متحده یک کشور عظیم با ویژگی های طبیعی متنوع است. این دومین کشور پربازدید جهان توسط گردشگران خارجی است. زیرساخت های منحصر به فرد و جذاب شهرهای ایالات متحده را توصیف می کند. پارک های ملی گراند کانیون و یوسمیتی فقط دو پارک هستند که به حیوانات پناه می برند. بیشتر خارجی ها از تجربیات شهری آمریکا جذب می شوند و به همین دلیل به شهرهای بزرگ از جمله لس آنجلس، نیویورک و شیکاگو سفر می کنند. آمریکا تنها کشوری  است که هر آنچه را که توریستی می تواند آرزو کند ارائه می دهد. با 50 ایالت متنوع، مناظر و طبیعت خیره کننده ای را در کنار برخی از معروف ترین شهرهای جهان پیدا خواهید کرد. امریکا در سال 2019 از 76.9 میلیون گردشگر  را به خود جذب کرده است.

زیباترین کشورهای دنیا با مناظر طبیعی و رویایی

آمریکا از زیباترین کشورهای دنیا با مناظر طبیعی و رویایی

4- چین

چین چهارمین کشور بزرگ جهان است و مطمئناً اندازه با تنوع همراه است. این کشور با داشتن یک محیط طبیعی متنوع از منطقه" Wulingyuan "گرفته تا رودخانه های زرد و یانگ تسه وقف شده است. پیشرفت های اخیر فن آوری در کشور باعث ایجاد طراحی های شگفت انگیز معماری نیز شده است. ساختمان های بلند هنری شهرهای چین را توصیف می کنند. قله های این ایالت شامل کوه Huangshan ، Mt Taishan Mt Hengshan، Mt Everest است. در سال 2019 چین پذیرای 60.7 میلیون گردشگر بوده است.

چین از پیشرفته ترین کشورهای جهان

چین از توریستی ترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیا

5- ایتالیا

این کشور همه چیز جادویی را از معماری خیره کننده باستانی، گرفته تا کوه های ترنتینو و تاکستان های نورد چانیتی ،ارائه می دهد. به غیر از جذابیتی که در شهرهای ایتالیا یافت می شود، می توانید با چشمان خود خرابه های شگفت انگیز رومی ها پیدا کنید که در سراسر حومه ایتالیا یافت می شوند. همچنین ایتالیا به دلیل داشتن ده ها شهر رمانتیک شناخته شده است. برخی از آنها شامل رم، ونیز، و فلورانس است. این کشور در سال2019 حدود 58.3 میلیون نفر گردشگر از سراسر دنیا به خود جذب کرده و در رتبه پنجم قرار بگیرد.

ایتالیا از زیباترین کشورهای توریستی دنیا

ایتالیا از زیباترین کشورهای توریستی دنیا

حال که توریستی ترین کشورهای جهان را میشناسید، با دیگر "ترین های" دنیا آشنا شوید

زیباترین مسیرهای پیاده روی دنیا کدامند؟

زیباترین و باشکوه ترین موزه های دنیا کدامند؟

بی ادب ترین و با ادب ترین کشورهای جهان کدام هستند

6-مکزیک

مکزیک به لطف خطوط ساحلی طولانی و چشم انداز خیره کننده یکی از زیباترین کشورهایی است که می توانید از آن بازدید کنید. این شهر دارای بیش از 60 پارک ملی است که دارای حیات وحش و گیاهان عجیب هستند. بیابان ها و آتشفشان های پوشیده از برف در منطقه کشور آمریکای جنوبی منظره ای خیره کننده ای تشکیل میدهد.در سال 2020 مکزیک پذیرای 39.3 میلیون گردشگر بوده است.

مکزیک در میان 10 کشور زیبای دنیا

مکزیک بین 20 کشور توریستی دنیا

7- انگلیس

انگلستان هیچ کمبود مکانهای زیبایی برای بازدید ندارد. شهرهایی مملو از رستوران های لگن ، رویدادهای فرهنگی و صحنه های هنری مرسوم، در کنار مناظر زیبای خط ساحلی. خط ساحلی انگلیس این روزها مکانی مسالمت آمیز است که افراد محلی و بازدید کنندگان می توانند از آرامش بیشتری برخوردار شوند. انجام پیاده در اسکله بادی ، خوردن ماهی و چیپس خوشمزه ، جستجوی زندگی دریایی در صخره های سنگین، پیدا کردن فسیل در صخره های باستانی، ساخت ماسه سنگ ها و دیدن دلفین در سواحل زیبا فقط برخی از ویژگی های ارائه شده توسط انگلیس است. در سال 2019 حدود 37.7 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کردند.

زیباترین کشور کجاست؟ آیا انگلستان هم جز زیباترین است؟

انگلستان از قشنگ ترین کشورهای جهان

8- آلمان 

این نیروگاه اقتصادی که در مرکز اروپا قرار دارد، بازدید کننده های زیادی از سراسر جهان را به خود جذب میکند. از شهرهای بزرگ مدرن گرفته تا جنگل ها، شهرهای قرون وسطایی و صنعت، دلایل بی پایان برای ورود به آلمان از جمله پایتخت نمادین برلین وجود دارد. آلمان به لطف خطوط ساحلی زیبا ، مناطق کوهنوردی برتر و روستاهای مناسب، یک پیشنهاد جذاب برای مسافران جهان است. این مکان با جاذبه های بی نظیر عجیب و غریب و بی نظیری در موزه پیاز در ویمار ، موزه هوای آزاد در برلین و موزه گنوم در جنگل تورینگین پر شده است.این کشور توانسته در سال 2019  37.5 میلیون گردشگر به خود جذب کند.

آلمان در میان مرفه ترین کشورهای جهان

آلمان، محبوب ترین و مرفه ترین کشور جهان

9- کانادا

کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان است. بهترین کشور برای بازدید یک کشور در آمریکای شمالی است که از ایالات متحده در جنوب تا دایره قطب شمال در شمال امتداد دارد. بسیاری از بیابان های کانادا شامل پارک ملی بنف پر از دریاچه در کوه های راکی است. همچنین محل زندگی آبشارهای نیاگارا، گروه معروف آبشارهای عظیم است. علاوه بر قایق سواری در میان آبشارهای نیاگارا، برخی از تجارب قابل توجه دیگر شامل پیاده روی در ساحل نیوفاندلند برای نمای کوه یخ آبرگ و کاوش در شهرهای سبک کوبا در اروپا است. چشمه های آب گرم و پارک های یخی کوهستانی منظره های زیبایی در کانادا هستند. در سال 2019، 22.1 میلیون گردشگر از کانادا دیدن کردند.

کانادا بهترین کشور دنیا برای سفر و زندگی

کانادا، بهترین کشور دنیا برای سفر و زندگی

10- ایرلند

حومه ایرلند همان چیزی است که شما می خواهید با طبیعت پیوند برقرار کنید. آب و هوای معتدل و مرطوب این کشور در توسعه مزارع سبز و گیاهان در روستاهای ایرلند نقش داشته است. تپه های ایرلندی بیشترین منظره را در جهان دارند. بسیاری از دریاچه های کشور نیز این چشم انداز را تقویت می کنند. قلعه های نمادین ایرلندی را نیز نباید نادیده گرفت. نقوش باستانی آنها و معماری منحصر به فرد به کار رفته در قلعه ها یک پدیده است. ایرلند از داشتن سواحل شنی و سواحل نادر سنگی نیز غنی است. در سال 2019 حدود 22میلیون گردشگر از این کشور بازدید کردند.

ایرلند از بهترین کشورهای توریستی جهان     
ایرلند، بهترین کشورهای توریستی جهان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt