زیباترین مسیرهای پیاده روی دنیا کدامند؟

زیباترین مسیرهای پیاده روی دنیا کدامند؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 دی ، 1399

زیباترین مسیرهای پیاده روی دنیا کدامند؟

طبیعت گردی و راه رفتن و پیاده روی در قلب طبیعت و تماشای مناظر زیبا بخشی از لذتهای سفر است. الفبای سفر چند تا از زیباترین مسیرهای پیاده روی در دنیا را به شما معرفی می کند تا تجربه ای متفاوت در سفر خود کسب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

طبیعت گردی و راه رفتن و پیاده روی در قلب طبیعت و تماشای مناظر زیبا بخشی از لذتهای سفر است.  الفبای سفر چند تا از زیباترین مسیرهای پیاده روی در دنیا را به شما معرفی می کند تا تجربه ای متفاوت در سفر خود کسب کنید.

مسیر Otter، آفریقای جنوبی 

مسیر Otter واقع در آفریقای جنوبی، یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی دنیا است. این مسیری ۴۳ کیلومتری در امتداد ساحل شرقی کیپ و در پارک ملی سیتسیکاما Tsitsikamma قرار دارد و گردشگران زیادی را برای راه رفتن و تماشای چشم انداز زیبای این محل به سوی خود می کشاند. توریستها این مسیر را معمولا به ۵ قسمت تقسیم کرده و هر بار 8 کیلومتر از این مسیر را پیاده طی می کنند.

در طول مسیر Otter و در کنار ساحل کمپ هایی وجود دارد که می توانید شب خود را در آنجا سپری کنید، همچنین افرادی هستند که در انتخاب استراحت گاه های مناسب می توانید از آنها راهنمایی بخواهید. با این که در این مسیر پیاده روی ممکن است با چالش روبه رو شوید اما به دلیل چشم انداز بی نظیر این محل سختیهای آن را به راحتی پشت سر می گذرانید.کوه ها، غارها و آبشارهای خیره کننده ای را در طول پیمودن راه خواهید دید به ویژه در مرتفع ترین نقطه، چشم اندازی رو به اقیانوس را می توانید مشاهده کنید.

مسیر Otter،آفریقای جنوبی،الفبای سفر

سکای واک پارک مونته ورد، کاستاریکا sky walk

جاده ای با مناظر خیره کننده در میان جنگل با نم نم باران که پل های معلقی نیز در بین راه وجود دارد که تجربه متفاوتی برایتان به همراه خواهد داشت.با پل 300 متری در طول مسیر مواجه خواهید شد که حتما برای شما جذاب خواهد بود و همچنین گونه های گیاهی مختلف و حیوانات گوناگونی را در حین قدم زدن مشاهده خواهید کرد.


 مسیر اسکای واک،کاستاریکا-الفبای سفر

حال که با زیباترین مسیرهای پیاده روی دنیا آشنا شدید، با دیگر "ترین های جهان" آشنا شوید

توریستی ترین و زیباترین کشور های جهان

زیباترین و باشکوه ترین موزه های دنیا کدامند؟

بی ادب ترین و با ادب ترین کشورهای جهان کدام هستند

آناپورنا سیرکویت، نپال  Annapurna Circuit 

 در مسیر آناپورنا سیرکویت ماجراجویی فوق العاه ای خواهید داشت. در طول این مسیر از عمیق ترین دره دنیا عبور می کنید و منطقه متنوع آناپورنا را کشف می کنید. در طول مسیر از جنگل های استوایی گذشته به سمت فلات های مرتفع می روید تا به ارتفاع ۵۴۱۹ متری برسید.

مسیر آناپورنا سیرکویت به یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی دنیا شهرت دارد و در حالی که بیشتر توریستها، پیاده روی این مسیر را به طور کامل طی می کنند اما می توانید از مسیرهای میانبر نیز عبور کنید. برای طی کردن این مسیر 200 کیلومتری نیاز به 20 روز زمان دارید که با پل ها و رودخانه های و مناظر حیرت آوری رو به رو خواهید شد.

 مسیر آناپورنا سیرکویت، نپال-الفبای سفر

مسیر Laugavegur، ایسلند

ایسلند سرزمین بهشتی است که دارای مسیرهای پیاده روی مختلفی با غارهای یخی، آتشفشان های فعال، آبفشان ها، یخچال ها و گدازه ها است که برای ماجراجویی و طبیعت گردی یک مکان رویایی محسوب می شود.مشهورترین مسیر پیاده روی در ایسلند  Laugavegur نام دارد که جذابیتهای خاصی را در خود نهفته است.

مناظر بی نظیری از کوه های آتشفشانی پر ابهت، حوزه های گدازه، یخچال ها طبیعی، چشمه های آب گرم، بیابان های سیاه و سفید و دره را در طول مسیر مشاهده خواهید کرد. کمپینگ های مناسبی در امتداد این مسیر هست که زمان فعالیت آنها از اواسط تیرماه تا اواسط شهریور می باشد.

مسیر Laugavegur،ایسلند-الفبای سفر

مسیر Inka تا ماچو پیچو macho picchu

این مسیر از شگفت انگیز ترین مسیرهای دنیا برای پیاده روی است که پیمودن این مسیر 42 کیلومتری 3 تا 5 روز زمان می برد که جاذبه های کم نظیری مانند ویرانه های باستانی، ارتفاعات ناهموار و گنجینه های مقدس در طول مسیر قابل مشاهده هستند.انتخاب این مسیر پیاده روی، ماجراجویی منحصر به فردی را برای شما به دنبال دارد و با دیدن چشم انداز محیط اطرافش غرق در زیباییهای آن خواهید شد.( با ماچوپیچو بیشتر آشنا شوید)

مسیر Inka تا ماچو پیچو-الفبای سفر

چینکو تره، ایتالیا Cinque Terre

مسیر چینکو تره از عالی ترین مسیرهای است که در اروپا وجود دارد که در آن می توانید از خط ساحلی ایتالیا لذت ببرید. کل این مسیر را در حدود شش ساعت می توانید طی کنید و جاذبه های تاریخی خارق العاده این منطقه را مشاهده کنید. ساحل صخره‌ ای، مسیرهای پر پیچ و خم و رستوران های ایتالیایی در طول راه بیشترین چیزی است که توجه شما را به سوی خود جلب می کند.( با مکانهای دیدنی دیگر در  این کشور مانند جزایر رویایی ایتالیا آشنا شوید)

مسیر چینکو تره، ایتالیا-الفبای سفر

مسیر آپالاش امریکا، Appalachi

مسیر آپالاش با ۳۲۱۸ کیلومتر طول، در بین دره های حیرت انگیز و جنگل های سرسبز قرار دارد و از محبوب ترین مسیرهای برای ماجراجویی است.طبیعت گردی و ماجراجویی در این مسیر با مناظر دیدنی و پوشش گیاهی منحصر به فرد تجربه خاصی را به همراه دارد.

 علاوه بر تمامی مسیرها پیاده روی ذکر شده، می توانید با چند مسیر گردشگری افسانه ای دنیا نیز آشنا شوید.

مسیر آپالاش،الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt