5  مسیر گردشگری افسانه ای دنیا

5 مسیر گردشگری افسانه ای دنیا

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 آبان ، 1397

5 مسیر گردشگری افسانه ای دنیا

از بیابانهای ماسه ای گرفته تا قله کوهای مرتفع، جنگلهای پر درخت و سواحل شنی، مسیرهای گردشگری مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایهای منحصر به فردی دارند. با همراهی الفبای سفر چند مسیر گردشگری بی نظیر را معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

از بیابانهای ماسه ای گرفته تا قله کوهای مرتفع، جنگلهای پر درخت و سواحل شنی مسیرهای گردشگری مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایهای منحصر به فردی دارند. با همراهی الفبای سفر چند مسیر گردشگری بی نظیر را که قبل مرگ باید مشاهده کنید معرفی می کنیم.

کلیمانجارو، تانزانیا Kilimanjaro

یکی از این مسیرهای گردشگری رویایی، مرتفع ترین کوه در آفریقا با یک آتشفشان خاموش، سه قله، پنج اکوسیستم و شرایط آب و هوایی گوناگون ( کویری تا برفی) است که 16000 فوت بالاتر از سطح دریا قرار دارد. با توجه به شرایط اقلیمی این محل اگر به کوه پیمایی علاقه مند هستید این مسیر، یک سفر گردشگری بی نظیر است.

مسیرهای عبور به قله این کوه را باید به آرامی طی کنید و خیلی با احتیاط حرکت کنید، چرا که نیمی از کوهپیمایان در راه فتح قله جان خود را از دست می دهند.رفتن و پیمودن مسیر به قله سخت خواهد بود (و حداقل پنج روز طول می کشد) اما نگران نباشید با یک راهنمای محلی با تجربه بروید و وقت خود را برای شناسایی حیات وحش و محیط و شرایط در طول راه بگذارید و با اطلاعات مورد نیاز و مهم مسیر را طی کنید.
راهنما به شما 4 مسیر عبور را برای فتح قله نشان می دهد و می توانید تا 7 روز برای این گردش کوهپیمایی زمان بگذارید.

کلیمانجارو، تانزانیا-الفبای سفر

 پنین،انگلستان Pennine Way

یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی در جهان در قلب انگلستان، مسیر پر پیچ و خم پنین با 268 مایل عرض است که دارای تپه های سرسبز و آبشارهای کریستالی است و یک فضای زیبا و مناظر چشم نواز دیدنی برای گذراندن یک روز در دامان طبیعت است.
تماشای آبشار خروشان که از میان این تپه های سر سبز می گذرد و یا بازدید از روستاهای اطراف این منطقه یعنی Cowling و Greenhead و لذت بردن از شگفتیهای مسیر پنین، بسیار جذاب و لذت بخش است.

پنین،انگلستان-الفبای سفر

Te Araroa، نیوزلند

پیاده روی در امتداد نیوزلند و هر دو جزیره شمالی و جزیره جنوبی نیوزلند با مناظر خیره کننده خود، حدود 50 تا 80 روز زمان می برد و اگر تمایل داشته باشید که کل این مسیر فوق العاده را طی کنید حدود 1800 مایل را باید بپیمایید.
مسیر پیاده روی Te Araroa، انتخاب های زیادی برای تفریح و سفر کردن در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید یک سفر طولانی مدت را انتخاب کنید و از تمامی زیباییهای طول این مسیر گردشگری لذت ببرید و یا تنها به گردش یک روز در این محل بهشتی بسنده کنید.
این مسیر پیاده روی با وجود دریاچه های زمردین، دره ها، رودخانه ها و جنگلهای سبزه و پر گل و درخت و مناظر طبیعی حیرت انگیز دیگر،  یکی از محبوبترین مسیرهای گردشگری است.

Te Araroa، نیوزلند-الفبای سفر

تورس دل پاین، پاتاگونیا Torres del Paine

 پار ملی تورس دل پاین در جنوب پاتاگونیا و بخشی از آمریکای جنوبی  قرار دارد. این پارک تماشایی با وجود یخچالهای طبیعی، رودهای فیروزه ای یک محل گردشگری مشهور در جهان است. پیاده روی، اسب سواری و قایق رانی در این پارک به همراه یک راهنما هر چیزی برای یک گردش و تفریح یک روزه را برای شما محیا میکند.

تورس دل پاین، پاتاگونیا

Kumano Kodo، ژاپن

Kumano Kodo در جنوب غربی کیوتو قرار دارد و یکی از مسیرهای زیارتی باستانی برای تماشای کوهای سرسبز پاگودا در ژاپن است. کوی هانتو بزرگترین شبه جزیره در کشور ژاپن است و یک مسیر توریستی مشهور می باشد که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.
در طول مسیر  باید از پیله های شیب دار عبور کنید، مناظر پر درخت این منطقه بسیار تماشایی است، همچنین می توانید در خانه های ژاپنی به اسم ryokans نیز کمی استراحت کنید و از  دیدن حیاط وحش و زیارتگاهای مقدس این محل لذت ببرید. این مسیر پیاده روی بین 8 تا 14 مایل می باشد.

Kumano Kodo، ژاپن-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt