5 مکانی که در فیلمها مشهور شدند

5 مکانی که در فیلمها مشهور شدند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 اردیبهشت ، 1400

5 مکانی که در فیلمها مشهور شدند

حتما برای شما هم پیش آمده که زمانی که یک فیلم را تماشا می کنید، برخی از لوکیشنها آن بسیار زیبا بوده و حس کنجکاوی شما را بر انگیخته اند، اما برخی از این مکانهای رویایی در کجا قرار دارند؟ الفبای سفر چندتا از این مکان را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

حتما برای شما هم پیش آمده که زمانی که یک فیلم را تماشا می کنید، برخی از لوکیشنها آن بسیار جذاب و زیبا بوده و حس کنجکاوی شما را بر انگیخته اند که این مکانهای رویایی در کجا قرار دارند؟ الفبای سفر چند مکانی که در فیلمها به شهرت رسیده اند را به شما معرفی میکند.

سنت وینسنت و گرنادین‌ها

سنت وینسنت و گرنادین‌ها Saint Vincent and the Grenadines، یک کشور جزیره‌ای کوچک است که در دریای کارایب قرار دارد. در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» صحنه هایی از طبیعت شگفت انگیز این جزیره وجود دارد.

جزیره تماشایی سنت وینسنت و گرنادین‌ها با سواحل شنی سفید و درختان نخل بعد از اکران سری فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب در سراسر دنیا به شهرت رسید و شناخته شد. این فیلم، فیلمی پنج‌گانه به کارگردانی گور وربینسکی و راب مارشال است. نقش کاپیتان جک اسپارو که نقش اصلی فیلم  است را جانی دپ بازی کرده است.

سنت وینسنت و گرنادین‌ها- الفبای سفر

ایسلند Iceland

 چشم انداز بی نظیر ایسلند را در فیلم «زندگی پنهان والتر میتی» را می توانید ببینید. والتر میتی زمانی که تصمیم می گیرد تا دنیا را بگردد، بیشتر وقت خود را در ایسلند می‌گذراند. این فیلم، مناظر نفسگیری از چشم انداز طبیعی ایسلند را به نمایش گذشته است.

از آن موقع، به تعداد توریستهای این کشور شمالی روزبه‌روز افزوده می شود و نمایش این فیلم، باعث شده که علاقه‌مندان به سفر و ماجراجویی در طبیعت از تمامی دنیا برای دیدن جاذبه‌های طبیعی فوق العاده ایسلند به این کشور سفر کنند.زندگی پنهان والتر میتی فیلمی به کارگردانی بن استیلر در سبک فانتزی است که در سال ۲۰۱۳ پخش شد. از بازیگران آن می‌توان کریستن ویگ و شان پن را نام برد. با چند آبشار مشهور دنیا که یکی از آنها نیز در ایسلند قرار دارد آشنا شوید)

ایسلند-الفبای سفر

پترا، اردن Petra

در فیلم «ایندیانا جونز، آخرین جنگ صلیبی» صحنه‌هایی از  یک مجموعه‌ی تاریخی با ارزش در پپترا در اردن فیلم برداری شده است. این شهر باستانی که در صخره ها تراشیده شده، بسیار خلاقانه و جالب است. پس از پخش این فیلم، این منطقه‌ی تاریخی بسیار محبوب شد و توریستهای زیادی را راغب کرد تا چمدانهای خود را بسته و برای تماشای این شهر باستانی به اردن بروند.

این فیلم سینمایی به سبک ماجراجویانه در سال ۱۹۸۹ میلادی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در پرده سینماها به نمایش درآمد.

پترا،اردن-الفبای سفر

اسکاتلند Scotland

حتما نام فیلم اسکای‌فال برای طرفدارن فیلم های جیمز باند آشنا است. فیلم برداری این فیلم در اسکاتلند اتفاق افتاده که حتما در هنگام نقش آفرینی دنیل کریگ و جودی توجه شما را به خود جلب کرده است.اسکای‌فال محصول سال۲۰۱۲ و به کارگردانی سام مندس، بیست‌ و‌ سومین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند است.

نویسندگان این قسمت نیز نیل پرویس، رابرت وید و جان لوگان  هستند. دنیل کریگ برای سومین بار در نقش جیمز باند دنیل کریگ نقش آفرینی می کند و نقش منفی فیلم نیز بر عهده خاویر باردم است.این فیلم تاکنون پرفروشترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند است.

اسکاتلند-الفبای سفر

پروانس Provence

پروانس نام یک منطقه جغرافیایی در فیلم «یک سال خوب» است که در فرانسه قرار دارد. داستان فیلم درباره فردی است که به جنوب فرانسه نقل مکان می‌کند. منطقه دیدنی پروانس با طبیعت حیرت انگیزش شما را نیز برای سفر کردن به این منطقه وسوسه می کند.

این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات به سبک کمدی رمانتیک و کمدی-درام به است که در سال ۲۰۰۶ پخش شد. راسل کرو از جمله بازیگران این فیلم است. 

برای آشنایی بیشتر با تورهای مسافرتی و راههای ارتباطی با آژانس توریستی الفبای سفر، ما را دنبال کنید.

پروانس،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt