گردش یک روزه با تور پوکت

گردش یک روزه با تور پوکت

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

گردش یک روزه با تور پوکت

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر 24 ساعت در پوکت باشید احتمالا نمی دانید برای بازدید از پوکت از کجا شروع کنید و دنبال یک برنامه مفید و خوب می گردید.الفبای سفر برای گردش 1 روز پوکت شما را راهنمایی می کند با ما همراه باشید. 

صبح

برای شروع سفر، در صبح به عکسان آماتور یا حرفه ای، شهر قدیم پوکت را برای تماشا کردن و عکاسی پیشنهاد می کنیم. محله ای با ساختمانها و مغازه ها و فروشگاهای رنگارنگ به سبک چینی و پرتغالی که این شکل معماری و بناها بر خلاف مکانهایی است که معمولا در تایلند مشاهده می کنید. کافه های سنتی این محله نیز جایی ایده آل برای خوردن یک صبحانه خوش مزه هستند.

 پس از بازدید از این محله، به سراغ چینبراچا Chinpracha خانه استعماری چینی بروید.این بنا در سال 1903 توسط Prapitak Chinpracha ساخته شده است. او زمانی که 20 ساله بود، خانه خود را بر اساس معماری چینی و پرتقالی طراحی کرد و ساخت.  مبلمان و وسایل خانه او که بسیار قدیمی است چینی بوده و متعلق به اجداد او است. در روز 1 شنبه می توانید از این بنا در تور ارزان پوکت بازدید کنید.

 خانه Chinpracha، پوکت-الفبای سفر

ظهر 

قبل از ظهر به تماشای یکی از سواحل بی نظیر پوکت بروید. به شما پارک سافان هین Saphan Hin را پیشنهاد می کنیم که در کنار ساحل قرار دارد، با فضایی سرسبز و دیدنی که مکانی عالی برای غذا خوردن، قدم زدن و یا ریلکس کردن است که می توانید تا ساعتها در این پارک بمانید و در فضایی دلنشین رو به دریا نیز یک ناهار تایلندی بخورید.

گردشگران تور پوکت لحظه آخری و مردم تایلندی زیادی را در این پارک مشاهده خواهید کرد که در حال قدم زدن و لذت بردن از چشم انداز پارک و آبهای لاجوردی دریا هستند.

پارک سافان هین،پوکت-الفبای سفر

عصر

بازار آخر هفته پوکت یا بازار ناکا Phuket Weekend Market که در روزهای یکشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب باز است، محلی است که می توانید ساعتها در آن در تور پوکت پاییز گردش کنید. بازاری با انواع مختلف غذاههای تایلندی و اسنکهای جوراجور و جایی که می توانید سوغات نیز تهیه کنید.

بازار نکا متشکل از 2 قسمت است، یک قسمت آن سرپوشیده و قسمت دیگر آن سرباز است که در  قسمت سر پوشیده اجناس دست دوم به فروش می رسند ولی در قسمت سر باز انواع اسباب بازی و جواهر و ساعت و لباس و.. را می توانید خریداری کنید.

بازار آخر هفته های،پوکت-الفبای سفر

شب 

تفریحات شبانه پوکت را می توانید در خیابان بنگا Bangla Road جستجو کنید. زمان که خورشید غروب می کند جنب و جوش و تفریح  در این خیابان آغاز می شود. تعداد زیادی کافه، رستوران، بار و کلوپهای مختلف در این خیابان وجود دارد و نوشیدنی دلخواه خود را نیز می توانید میل کنید و شب به یاد ماندنی را سپری کنید.

مراکز خرید و مغازهای متعددی نیز در خیابان بنگا به چشم می خورند که از تماشای آنها سیر نمی شوید. این خیابان پر طرفدار جزو مکانهای دیدنی پوکت  می باشد.

خیابان بنگا،پوکت-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt