گردش 1 روزه با تور صربستان

گردش 1 روزه با تور صربستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

گردش 1 روزه با تور صربستان

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اینکه به هر شهر ی سفر کنید و غرق در فرهنگ محلی آنجا شوید و قصد داشته باشید تمام زیباییهای آن مقصد را کشف کنید مسلما به زمان زیادی نیاز دارید. الفبای سفر اما در سفر یک روزه بلگراد بهترین پیشنهادات را به شما ارایه می کند.

صبح

برای شروع روز خود در سفر بلگراد پایتخت صربستان، بهتر است که ابتدا به سراغ تماشای میدان جمهوری و تاتر و موزه ملی بروید. میدان جمهوری، اصلی ترین میدان شهر است که برای یاد بود شاهزاده کنز میخایلو  Knez Mihailo ساخته شده و مجسمه آن نیز در آن محل قابل مشاهده است.

 تاتر ملی یادگار قرن 19 و موزه ملی گنجینه ای با بیش از  ۴۰۰٬۰۰۰ اشیا ارزشمند، در این میدان قرار دارند اگر چه در حال حاضر برای نوسازی بسته می باشد .کافه های متعددی نیز در اطراف میدان قرار دارند که برای صرف صبحانه ای متفاوت آماده پذیرایی از شما در تور ارزان صربستان هستند.

میدان جمهوری، بلگراد- الفبای سفر

ظهر

کمی دورتر از میدان جمهوری، فواره زیبای ترازیج Terazije و کلیسای جامع سنت ساوا Church of Saint Sava قابل مشاهده هستند. این بنا، بزرگترین کلیسای منطقه بوده و عظمت و معماری آن شما را شگفت زده می کند.پس از تماشای این کلیسا و حس معنوی که در موقع بازدید از آن به شما دست خواهد داد به سراغ موزه نیکولا تسلا Nikola Tesla Museum بروید. نیکولا تسلا یکی از دانشمندان و مخترعین صربستان بوده که اختراعات و اکتشافات او در موزه قرار گرفته است.

پس از آنکه اختراعات باور نکردنی نیکولا تسلا را مشاهده کردید، مجددا به میدان جمهوری و به خیابان Knez Mihailova که به خیابان Prince Michael نیز شهرت دارد بروید. این خیابان یکی از اصلی ترین خیابانهای بلگراد است که گردشگران تور لحظه آخری صربستان و مردم محلی زیادی به این خیابان می روند. 

در این خیابان، رستورانهای زیادی برای انتخاب کردن و خوردن ناهار لذیذ وجود دارند.خانه برگر Burger House  یکی از بهترین فست فودها برای علاقه مندان به همبرگر است که در خیابان Knez Mihailova قرار دارد که می توانید جزو گزینه های انتخابی خود قرار دهید.

خیابان Kne -Mihailova،بلگراد-الفبای سفر

عصر

پس از خوردن یک ناهار خوش طعم و کمی استراحت، به پایانه مرکزی اتوبوس که زلنی وناک Zeleni Venac نام دارد بروید و سوار اتوبوس شده و به شهر تاریخی زمون Zemun شهری تاریخی و زیبا با معماری قرون وسطایی بروید. سمبل و نماد این شهر، برج گاردوس Gardoš با معماری رومانسک است که تماشای آن را در تور بلگراد پاییز 97 نباید از دست بدهید.

پس از دیدن زیبایهای شهر زمون، به مرکز شهر بازگردید و کمی در پارک تاشمایدان Tašmajdan Park قدم بزنید و سعی کنید زمان کوتاهی را به بازدید از کلیسای جامع سنت مارک را که یکی از حیرت انگیزین بناهای بلگراد است اختصاص دهید.

شهر زمون،بلگراد-الفبای سفر

شب

برای شروع تفریحات شبانه بلگراد، به خیابان اسکاردالیجا Skadarlija بافت قدیمی این شهر بروید.اسکاردالیجا، قلب زندگی شبانه مردم این شهر است. خیابانی که در شب با وجود بارها و کافه های مختلف به محلی شلوغ و پر جنب و جوش تبدیل می شود.

برای خوردن شام خوشمزه به رستوران Durmitor بروید. رستورانی محلی با غذاهای منتنگرویی که می توانید تجربه خوبی از خوردن این نوع غذاها را کسب کنید. در خیابان اسکاردالیجا موسیقی زنده نیزنواخته می شود که مردم محلی و گردشگران زیادی به تماشای آنها می پردازند.

خیابان اسکاردالیجا،بلگراد-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt