ابوظبی برنده جایزه بهترین مقصد گردشگری خاورمیانه در سنگاپور شد

ابوظبی برنده جایزه بهترین مقصد گردشگری خاورمیانه در سنگاپور شد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1402

ابوظبی برنده جایزه بهترین مقصد گردشگری خاورمیانه در سنگاپور شد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ابوظبی برای دومین بار پیاپی، مقام دوم را در بخش بهترین مقصد گردشگری خاورمیانه کسب کرد. این جایزه همزمان با مشارکت امارات در دوازدهمین دوره نمایشگاه مسافرتی ITB آسیا در سنگاپور بود، جایی که گروه فرهنگ و گردشگری ابوظبی، به همراه تعدادی از ذینفعان این شهر، برخی از امکانات را به نمایش گذاشتند که به عنوان بهترین پیشنهادات گردشگری امارات انتخاب شدند.
هر ساله توسط نشریه های گردشگری پرطرفدار، جوایز انتخابی بهترین سفرهای آسیا و انتخاب شده توسط خوانندگان این مجله های هفتگی برگزار می شود.

برج العرب و دبی قدیم در یک تصویر

سعید راشد آل سعید، مدیر بازاریابی گردشگری در ابوظبی با ابراز تشکر برای برنده شدن در این مسابقه، اظهار داشت: ما مفتخریم که به عنوان بهترین مقصد گردشگری خاورمیانه توسط خوانندگان مجله سفر هفتگی آسیا و گردشگران تور دبی انتخاب شده ایم. این مجله در طول سالها تلاش کرده است تا مشخصات ابوظبی را به عنوان قطب جهانی فرهنگ و گردشگری مطرح کند.
جایزه منتخب نشریه هفتگی سفر خوانندگان آسیا، افتخاری است که امسال توسط ابوظبی دریافت گردید. در اوایل سال، همچنین ابوظبی به عنوان مقصد برتر کسب و کار خاورمیانه در مسابقه سفر جهانی برگزیده شد. در ماه مه نیز، ابوظبی و همچنین جاذبه های گردشگری دبی توسط متخصصان گردشگری فرانسوی در میان ده مقصد برتر توریستی دوستانه و خانوادگی در جهان قرار گرفت.
این شناختها به دنبال سلسله دستاوردهای سرمایه امارات در زمینه گردشگری از جمله دستیابی به افزایش 5.8٪ در تعداد بازدید کنندگان در سال 2018 می باشد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt