با تورهای گردشگری پکن این شهر جادویی را کشف کنید

با تورهای گردشگری پکن این شهر جادویی را کشف کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

با تورهای گردشگری پکن این شهر جادویی را کشف کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پکن شهری پر از تاریخ، فرهنگ و تفریحات سرگرم کننده است.عدم آشنایی با زبان چینی ممکن است کمی ذهن شما را در طول سفر درگیر کند. اما نگران نباشید، الفبای سفر به شما تورهایی برای گشت زدن در شهر معرفی میکند که راهنمایان تور آن به زبان انگلیسی صحبت میکنند.

تور چای Maliandao پکن

در این تور شما با راهنماییی کارشناسان چای هاتونگ به  بازار چای Maliandao  واقع در پکن می روید که محل  فروش بیش از 3000 نوع برگ چای از سراسر چین می باشد. همچین در این محل چایخانه هایی برای سرو انواع چای وجود دارد. شما در این محل می توانید با نحوه چیدن انواع چای و دم کردن هر نوع و همچنین با انواع چایهای مختلف در تور دور چین بهار 98 آشنا شوید.

بازار-چای Maliandao پکن،الفبای سفر

تور مرکز هنری 798 Art پکن

این تور شما را به گالری ها و استودیو 798 هنر واقع در قلب پکن میبرد. در این تور هنری شما درباره تاریخ این مرکز هنری که زمانی یک کارخانه و نیروگاه برق بوده و در حال حاضر توسط معماری بی نظیر Bauhaus به یک مرکز هنری با گالری ها، استودیوهای فرهنگی، فروشگاه های مد تبدیل شده آشنا خواهید شد و در مورد هنر معاصر چینی توسط افراد محلی در تور چین تعطیلات خرداد 98 اطلاعاتی بدست خواهید آورد.

مرکز هنری 798 پکن،الفبای سفر

تور خانوادگی پکن

این تورهای خانوادگی که توسط VariArts Travel ارائه می شود به شما این فرصت را میدهد تا سرگرمی های پکن را در نصف روز تجربه کنید. شما می توانید در این تور به باغ وحش پکن بروید و از نزدیک پاندهای دوست داشتنی را نگاه کنید.با سه چرخه های کوچک اطراف خیابان hutong را بگردید و از یک خانوداه محلی خوشنویسی یاد بگیرد.این تور با بادبادک هوا کردن در پارک المپیک که یک تفریح خانوادگی در چین است به پایان می رسد.( برای مسافرت به این شهر و تهیه بلیط هواپیما پکن با الفبای سفر در ارتباط باشید)

باغ وحش پکن،الفبای سفر

تور کلاس آشپزی و بازار گردی پکن

در این گردشگری غذایی، در یک کلاس آشپزی غذای چینی شرکت میکنید و در بازارهای مختلف گشتی میزنید.در این کلاس متوجه می شوید که زمانی که بهترین و خوشمزه ترین غذاهای جهان را امتحان کنید چگونه سرآشپزهای محلی با ترفندهای مختلف عطر و طعم محلی را به آن اضافه میکنند.

با استفاده از این تور، شما توسط یک آشپز چند ترفند آشپزی را می آموزید و این شانس را پیدا میکنید که زمانی که در بازار مواد غذایی محلی در حال گشت و گذار هستید و غذای مورد علاقه خود را از منو پید میکنید طرز تهیه آن را از این سر آشپزها یاد گرفته اید.

غذاهای چینی،الفبای سفر

تور آشنایی با تاریخ امپراطوری چین

این تور یک تور کامل برای طرفداران آشنایی با تاریخ امپراتوری پکن است. این تور در صبح زود با بازدید از معبد بهشت Temple of Heaven آغاز می شود.  پس آن به نوبت به کشف و بازدید از شهر ممنوعه و دیدن آثار تاریخی آن میرسد.جایی که محل فرمانروایی امپراتور چیانگ مای بود. این تور همچنین شامل یک ناهار لاکچری در رستوران مشهور اردک میباشد.

شهر ممنوعه چین،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt