تفریحات شبانه ایروان را پرشور و هیجان تجربه کنید

تفریحات شبانه ایروان را پرشور و هیجان تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 خرداد ، 1398

تفریحات شبانه ایروان را پرشور و هیجان تجربه کنید

تفریحات شبانه ایروان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی جوانان این کشور است. این شهر پر از باشگاه ها، بارها، کلوب ها و نایت کلابها است که همه این مکان ها در مرکز شهر واقع شده اند، بنابراین به راحتی قابل دسترسی هستند.الفبای سفر شما را با این تفریحات آشنا میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تفریحات شبانه ایروان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی جوانان این کشور است. این شهر پر از باشگاه ها، بارها، کلوب ها و نایت کلابها است که همه این مکان ها در مرکز شهر واقع شده اند، بنابراین به راحتی قابل دسترسی هستند.الفبای سفر شما را با این تفریحات آشنا میکند.

نایت کلاب Station Pub ایروان

این نایت کلاب جای خوبی برای کسانی از شما است که مایل به داشتن یک شب آرام همراه با صرف نوشیدنی هستند. فضای این محل بسیار دنج است، کارکنان آن نیز روابط دوستانه و صمیمی دارند و موسیقی های مشهور در این محل پخش می شوند از جمله موسیقهای خوانندگان مشهور راک. در نایت کلاب Station Pub ایروان شبی پر از آرامش در کنار صرف نوشیدنی مورد علاقه در تور ایروان خرداد 98  تجربه کنید.

نایت کلاب Station Pub ایروان،الفبای سفر

نایت کلاب تیکی بار Tiki Bar ایروان

آیا شما به رقص های لاتین علاقه مند هستید؟ پس به تیکی بار بروید که یکی از بهترین بارهای این شهر برای رقصیدن در طول شب و داشتن یک شب به یاد ماندنی در تور ایروان تابستان 98 است.این بار محل خوبی برای ریلکس کردن پس از یک  پیاده روی طولانی و گشت زنی در شهر و بازدید از اماکن توریستی ایروان است.

در تیکی بار اغلب رقصهای مختلف مانند سالسا، مامبو و یا باچاتا اجرا میشود و اگر شما نمی دانید که چگونه برقصید، نگران نباشید، کارکنان به شما کمک خواهد کرد که این کار را فقط در 30 دقیقه انجام دهید. به هر حال، نایت کلاب تیکی بار به صورت 24 ساعته باز است، بنابراین هر زمان که بخواهید میتوانید به این محل بروید.

نایت کلاب تیکی بار ایروان،الفبای سفر

نایت کلاب El Sky ایروان

El Sky Bar نقطه ای عالی برای کسانی است که تمایل دارند شب خود را در مکانی لوکس همراه با چشم انداز پانوراما مشرف به شهر بگذارنند. El Sky Bar واقع در طبقه 7 مرکز تجاری ایروان پلازا، دارای فضای داخلی و همچنین تراس واقع در پشت بام است که هر کدوم از این فضاها دارای دیجیهای مختلفی برای پخش موسیقی میباشند.

اگر در ماه های گرم تابستان به ایروان سفر کنید، El Sky Bar محل خوبی برای تفریح و لذت بردن از یک نوشیدنی تازه بر روی پشت بام همراه با چشم انداز 360 درجه است.

نایت کلاب El Sky ایروان،الفبای سفر

رستوران جاز کلاب Malkhas ایروان

این رستوران یک محل ایده آل برای دوستداران جاز است که علاقه دارند یک شب جذاب همراه با گوش دادن به موسیقی جاز همراه با سرو نوشیدنی و یک شام خوشمزه و سبک داشته باشند.برخی از هنرمندان موفق و با استعداد این نوع سبک موسیقی در روزهای مشخص در این محل به اجری برنامه می پردازند.

از آنجایی که این مکان در میان مردم محلی بسیار محبوب است، باید از قبل برای رفتن به آن میز رزرو کنید و حدود 4 دلار نیز بپردازید.( برای سفر به این شهر تاریخی، بلیط پرواز ایروان را رزرو کنید)

رستوران جاز کلاب Malkhas ایروان،الفبای سفر

نایت کلاب Kami ایروان

این نایت کلاب یکی دیگر از مکان های عالی برای لذت بردن از اجرای نوازندگان محلی و هنرمندان ژانرهای مختلف موسیقی است. این نایت کلاب دارای کاناپهای راحتی بزرگ و لوسترهای بزرگ و زیبا است. بنابراین شبی متفاوت را در تور ارمنستان لحظه آخری در این محل خواهید داشت.اگر کارت دعوت برای ورود به این محل را ندارید، بایدکنترل چهره شوید تا اجازه ورود به این محل به شما داده است.

نایت کلاب Kami ایروان،الفبای سفر

بار Calumet Ethnic Lounge ایروان

Calumet یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بار های شهر است، به طوری که زندگی شبانه ارمنی را بدون این بار نمیتوانید تصور کنید. به دلیل اینکه این بار بسیار پرطرفدار است و تقریبا هر شب شلوغ است، توصیه می شود که حتما از قبل میز رزرو کنید. 

همچنین، اگر دود سیگار شما را اذیت میکند توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در این محل مجاز است.در غیر این صورت، برای حضور در در کنسرت های گروه های راک محلی، می توانید به بار بروید، نوشیدنی بنوشید و از فضای دوستانه آن لذت ببرید.

بار Calumet Ethnic Lounge ایروان،الفبای سفر
نایت کلاب مزو Mezzo ایروان

مزو جای خوبی برای گردشگرانی است که دوست دارند شب خود را در یک فضای آرام و دنج، با یک لیوان نوشیدنی و گوش سپردن به موسیقی زنده سپری کنند و لذت ببرند. مکانی با طراحی منحصر به فرد، کارکنانی با رفتار مودبانه، فضایی دلپذیر که یک مکان محبوب برای بسیاری از مردم محلی و گردشگران است. 

انتخاب از میان غذاها و نوشیدنی های متنوع مزو ممکن است شما را گیج کند، اما اگر نمیتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را سفارش دهید، کارکنان شما را راهنمایی میکنند. مزو همچنین میزبان برگزاری کنسرهای ارمنی میباشد و شاید در شبی که در این نایت کلاب سپری میکنید این کنسرها در این محل اجرا داشته باشند.

نایت کلاب مزو Mezzo ایروان،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt