آنتالیا و اقامتی متفاوت و جالب در خانه درختی

آنتالیا و اقامتی متفاوت و جالب در خانه درختی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

آنتالیا و اقامتی متفاوت و جالب در خانه درختی

اقامت در خانه های درخت آنتالیا نه تنها مقرون به صرفه بلکه تجربه فراموش نشدنی نیز میباشد. الفبای سفر این خانه درختی های را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شما احتمالا اقامت در ترکیه را در خانه های درخت نمیتوانید تصور کنید، اما در آنتالیا این شهر تابستانی که پر از طبیعت بکر و پوشش گیاهی متنوع است. اقامت در خانه های درخت آنتالیا نه تنها مقرون به صرفه بلکه تجربه فراموش نشدنی نیز میباشد. الفبای سفر این خانه درختی های را به شما معرفی میکند.

خانه های درختی کادیر Kadir آنتالیا

یکی از نخستین خانه درختیهای آنتالیا، خانه های چوبی کادیر است که در راستای خط ساحلی دریای مدیترانه واقع شده است که انتهای آن به ویرانه های تاریخی قدیمی می رسد. این خانه های درختی در یک درخت واقعی ساخته شده و از پنج اتاق خواب جداگانه تشکیل شده اند. حمام این خانه درختیهای نیز با سایرین مشترک است. صبحانه این مکان به صورت بوفه سرو می شود.

تفریحات و سرگرمی های که در این محل میتوانید انجام دهید شامل پیاده روی، قایقرانی، غواصی، صخره نوردی، ماهیگیری، دوچرخه سواری در کوهستا  و جیپ سافاری است که همه آنها برای ساخت یک روز خاطره انگیز در تور آنتالیا تجربه به یاد ماندنی خوهد بود.

خانه درختی کادیر نیز برنامه های زیادی برای تفریحات شبانه آنتالیا تدارک دیده است. از جمله نایت کلاب و 3 بار در این محل وجود دارد و همچنین رستوران خانه پیتزا غذاها و اسنکهای خوشمزه تا نیمه شب برای میهمانان خود سرو می کند.

خانه های درختی کادیر آنتالیا،الفبای سفر

خانه های درختی سابان Saban آنتالیا

خانه های درختی سابان در نزدیکی ساحل چیرالی و مسیر لیسیان که یادآور ویرانه های شهر تاریخی و باستانی المپیوس است قرار دارد. خانه های درختی سابان به طور کامل از درختان سرسبز و محیط دیدنی اطراف استفاده کرده است. 

این محل در سال 1990 بازگشایی شد و برای گردشگرانی است که مایل به اقامت در یک جای دنج در میان طبیعت و همچنین کسانی که دنبال ماجراجویی هستند یک مکان ایده آل است.خانه های درختی سابان کلبه های کوچکی هستند که به طور کامل از چوب ساخته شده اند و در میان طبیعت زیبا آنتالیا قرار دارند. برای هر دو یا سه نفر، کلبه های چوبی دارای حمام مشترک هستند .

صبحانه و شام عالی این محل به صورت بوفه سرو می شود که با استفاده از بهترین مواد اولیه محلی طبخ میشوند. اجاره اتومبیل و شاتل فرودگاهی در این محل  ارائه می شود تا مسافران تور آنتالیا تابستان 98 به راحتی و بدون دردسر رفت و آمد داشته باشند.( برای رزرو هتلهای آنتالیا با الفبای سفر در ارتباط باشید.)

خانه های درختی سابان آنتالیا،الفبای سفر

خانه های درختی بایرامس Bayrams آنتالیا

این خانه درختی  نزدیک به ساحل زیبای چیرالی و پشت کوه های المپیوس و یک خلیج زیبا در میان طبیعت خیره کنند آنتالیا قرار گرفته است.خانه های چوبی بایرامس به طور کامل از چوب ساخته شده و استراحتگاهی در میان درختهای کاج آنتالیا به شمار میرود.  به این نکته توجه داشته باشید که این خانه های درختی دارای امکانات رفاهی اولیه مانند تشکهای نرم و راحت برای خوابیدن میباشد.

بنابراین این قطعا یک مکان عالی برای کوهنوردان و مسافرانی است که تنها با یک کوله پشتی سفر میکنند و به یک سفر ساده و اقامت در بین طبیعت و تماشای مناطق دیدنی آنتالیا علاقه مند هستند.در این محل میتوانید آتش روشن کنید و در کنار آتش نوشیدنی و اسنک میل کنید و با آدمهای زیادی آشنا شوید.

خانه درختی بایرامس همچنین دارای یک رستوران و یک بار و خدمات خشکشویی نیز می باشد که می توانید از این امکانات بهره مند شوید.( برای سفر و اقامتی لذت بخش در این هتلهای درختی، بلیط ارزان هواپیما آنتالیا مطلع شوید)

خانه های درختی بایرامس آنتالیا،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt