تفریحات کم خرج و رایگان پنانگ کدامند

تفریحات کم خرج و رایگان پنانگ کدامند

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

تفریحات کم خرج و رایگان پنانگ کدامند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در پنانگ، شما نیازی ندارید تا برای پرداخت غذا و نوشیدنی هزینه زیادی بپردازید.در این شهر شما میتوانید با پرداخت هزینه کم حسابی خوش بگذرانید و تفریحات رایگان انجام دهید. الفبای سفر شما را با این تفریحات آشنا میکند.

از تپه پنانگ بالا بروید

 با بالا رفتن از این تپه مرتفع و پیمودن 5 کیلومتر  هم ورزش میکنید و همچنین به محلی می رسید که با چشم انداز بی نظیری روبه رو میشوید.  برای رسیدن به نوک این تپه میتوانید به غیر از پیاده روی سوار قطارهای برقی یا تله‌کابین شوید. آب و هوا و طبیعت این منطقه بسیار دلپذیر و دارای پوشش گیاهی و حیات وحش متنوعی است.در این منطقه پنانگ می توانید قدم بزنید و از طبیعت زیبای و سر سبز این محل در تور کوالا پنانگ لذت ببرید. 

تپه پنانگ،الفبای سفر

تولیدکنندگان صنایع دستی را مشاهده کنید

مردان و زنان که در صنایع دستی پنانگ کار می کنند روز به رور تعدادشان کاهش پیدا میکند. در میان تولید کنندگان صنایع دستی،نام 23 نفر از آنها به عنوان نگهدارنده بخشی از میراث جهانی جورج تان به خصوص آخرین تولید کننده songkok (کلاه سنتی) در مجله تخصصی به ثبت رسیده است. شما می توانید لیست این 23 نفر و مکانهایی که آنها مشغول به کار هستند را پیدا کنید و از محل کار آنها و چگونگی دوخت صنایع دستی این منطقه در تور کوالا پنانگ خرداد 98 دیدن کنید.

 کلاه سنتی songkok پنانگ،الفبای سفر

از آفتاب ساحل Batu Ferringhi لذت ببرید

زمانی که وارد جزیره برای سفر می شوید چرا پس از ساحل دیدنی و بی نظیر Batu Ferringhi دیدن نمی کنید.ساحلی تمیز با ماسه های نرم که جای بسیار آرام و بی هیاهویی است.در بین ساعت 6 تا 7 عصر به این ساحل بروید تا با چشم انداز بی نظیری از غروب خورشید همراه با وزش ملایم نسیم روبه شوید و لذت ببرید. پس از غروب خورشید در اطراف این محل بازارهای شبانه ایی باز میشوند که در آنها میتوانید گشتی بزنید. 

ساحل Batu Ferringhi پنانگ،الفبای سفر

از معبد Sri Mahamariamman دیدن کنید

این معبد مقدس هندو در خیابان کوئین قرار گرفته است. معبدی تاریخی و ارزشمند از نقاط محبوب مالزی که به سبک جنوب هند ساخته شده است و هر سال در تاریخهای متفاوت در آن فستیوال Chitraparuyam برگزار می شود. این معبد در 5 طبقه و دارای مجسمه های هندو است که با سنگهای قیمتی و ارزشمند ساخته شده اند.  سقف این معبد با نقش و نگار زیبا و تزئیناتی کم نظیر برای ستایش الهه Mahamariamman تزئین شده است.

معبد Sri Mahamariamman پنانگ،الفبای سفر

از بازار Straits Quay خرید کنید

اگر دوست دارید صنایع دستی و اقلام به روز بخرید به بازار آخر هفته Straits Quay Marina Mall بروید. در این بازار همه چیز را مانند وسایل کره های خانگی، سرامیک ژاپنی، جواهرات مسی و کارت های پستال های زیبا و تزئینی را خریداری کنید.  این بازار روز در روزهای جمعه تا شنبه از ساعت 10:30 صبح تا 10:30 شب دایر است که در تور مالزی خرداد 98 میتوانید کلی در آن بگردید و خرید کنید.

بازار Straits Quay پنانگ،الفبای سفر

در یک رویداد کتاب خوانی شرکت کنید

این رویداد به میزبانی گروه MYWriters در پنانگ هر دو هفته یکبار برگزار میشود.در این رویداد شاعران و نویسندگان محلی حضور دارند. در این رویداد شاعران سرودهایشان، نویسنده ها نوشته ای از متون و فیلمنامه نویسها بخشی از فیلم نامه خود را میخوانند.
این رویداد جو صمیمی دارد و یک گروه کوچک متشکل از مردم محلی است. شما می توانید در این رویداد با این افراد آشنا شوید و از طریق فیس بوک با آنها ارتباط برقرار کنید.( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما، الفبای سفر را دنبال کنید)

رویداد کتاب خوانی پنانگ،الفبای سفر



6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt