از مسافت هوایی تعدادی از کشورها تا ایران مطلع شوید

از مسافت هوایی تعدادی از کشورها تا ایران مطلع شوید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 شهریور ، 1400

از مسافت هوایی تعدادی از کشورها تا ایران مطلع شوید

مسافت ایران تا برخی از کشورهای دنیا چه قدر است؟ شاید برای خیلی از شما این سوال پیش آمده باشد و چه مقدار زمان برای پیمودن این مسیر نیاز است. همراه با الفبای سفر به این سوالات پاسخ میدهیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شاید برای خیلی از شما این سوال پیش آمده باشد که مسافت ایران تا برخی از کشورهای دنیا چه قدر بود و چه مقدار زمان برای پیمودن این مسیر نیاز است. همراه با آژانس هواپیمایی الفبای سفر به این سوالات پاسخ میدهیم.

فاصله هوایی ایران تا کانادا

فاصله ایران تا کانادا با هواپیما چند کیلومتر است؟ مسافت هوایی ایران تا شهر تورنتو 9881 کیلومتر بوده و مدت زمان سفر تا کانادا در صورتی که پرواز مستقیمی وجود داشته باشد حدود 12 ساعت و 49 دقیقه می باشد. مسافت هوایی ایران تا تورنتو با پرواز غیر مستقیم و توقف در کشور دیگر حدود 15 ساعت به طول می انجامد. اما در مطلب فاصله هوایی ایران تا کانادا، فاصله تهران تا ونکوور کانادا که از شهرت زیادی نیز برخوردار است، می باشد. برای اطلاع از مسافت بین این دو شهر خوب است که بدانید مسافت هوایی ایران تا کانادا و شهر ونکوور نیز 10579 کیلومتر بوده و پرواز تهران تا ونکوور بیش از 18 ساعت زمان می برد.

پرچم کانادا

برج سی ان تورونتو کانادا

فاصله هوایی ایران تا آمریکا

با توجه به انتخاب شهرهای مبدا و مقصد در ایران، فاصله ایران تا آمریکا متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال فاصله مشهد که در شرق کشورمان قرار دارد تا سان فرانسیسکو که در غرب آمریکا واقع شده نسبت به شهر ارومیه که در غرب ایران قرار دارد تا نیویورک که در شرق امریکا قرار دارد شش هزار کیلومتر تفاوت دارد.

ما اگر فاصله تهران تا نیویورک را مدنظر قرار دهیم، فاصله پرواز مستقیم تهران تا نیویورک 9,879 کیلومتر است. ولی چون پرواز مستقیم بین دو شهر وجود ندارد و توقف در بین راه صورت می گیرد، مسافت هوایی تهران تا نیویورک حدود 19 ساعت زمان می برد. ( برای اطلاع از قیمت تورهای خارجی مسیرهای مختلف، الفبای سفر را دنبال کنید.)

فاصله هوایی ایران تا ژاپن

اگر قصد سفر به ژاپن را دارید بهتر است که بدانید مسافت هوایی تهران تا توکیو پایتخت ژاپن حدود 7677.2 کیلومتر است و پرواز تهران تا توکیو حدود 10 ساعت به طول می انجامد.

فاصله هوایی ایران تا استرالیا

فاصله ایران تا استرالیا نسبت به شهرهای اروپایی بسیار بیشتر است. به عبارتی دیگر فاصله ایران تا استرالیا با هواپیما و یا تهران تا ملبورن حدود 12600 کیلومتر است و پرواز تهران تا ملبورن حدود 16 ساعت طول می کشد. در مورد شهر دیگر استرالیا سیدنی نیز باید گفت که فاصله هوایی تهران تا سیدنی نیز  12902 کیلومتر بوده و پرواز تهران تا سیدنی 16 ساعت و نیم زمان می برد.

جاده و کوه های زیبای استرالیا

فاصله هوایی ایران تا فرانسه

اگر برای سفر خود کشور فرانسه را انتخاب کرده اید، باید مطلع باشید که مسافت هوایی تهران تا پاریس حدود 4221 کیلومتر است که پرواز تهران تا پاریس حدود 5 ساعت و 45 دقیقه زمان می برد.

فاصله هوایی ایران تا آلمان

در مورد مسافت ایران تا آلمان به صورت جزیی تر خواهیم گفت و در مورد شهرهای مختلف آلمان بهتر است که بدانید، فاصله هوایی تهران تا فرانکفورت 3775 کیلومتر بوده و پرواز تهران تا فرانکفورت 5 ساعت به طول می انجامد. 
در مورد مسافت بین ایران تا شهر دیگر آلمان هامبورگ باید گفت که فاصله هوایی تهران تا هامبورگ 3763 کیلومتر بوده و  پرواز تهران تا هامبورگ 5 ساعت زمان می برد.

 و اما برلین، پرواز تهران تا برلین حدود 5 ساعت زمان می برد و فاصله هوایی تهران تا برلین  ۳۵۱۳ کیلومتر می باشد.شهر پرطرفدار دیگر آلمان مونیخ نیز، فاصله هوایی تهران تا مونیخ 3534 کیلومتر بوده و پرواز تهران تا مونیخ حدود 4 ساعت و 50 دقیقه زمان می برد.

فاصله هوایی ایران تا ایتالیا

فاصله هوایی تهران تا رم ۳۴۲۴ کیلومتر است و پرواز تهران به رم نیز بیش از 5 ساعت زمان می برد.اما شهر محبوب دیگر ایتالیا میلان، فاصله هوایی تهران تا میلان 3689 کیلومتر بوده و پرواز تهران میلان حدود 5 ساعت به طول می انجامد.

فاصله هوایی ایران تا سوئد

اگر برای سفر به سوئد چمدانهای خود را بسته اید و به دنبال اطلاعات پرواز خود هستید بهتر است که بدانید فاصله هوایی تهران تا استکهلم 3566 کیلومتر می باشد و پرواز تهران تا استکهلم حدود 5 ساعت زمان می برد.

زیبایی ها و درختان رنگارنگ سوئد

مطالب بیشتر و تکمیلی را در ادامه مطالعه نمایید.

تورهای لحظه آخری

اطلاعات پرواز مسقیم تهران استانبول

از مسافت هوایی ایران با کشورهای مختلف چه میدانید

آخرین وضعیت عبور و مرور از مرز ایران به کشورهای خارجی

فاصله افغانستان تا آمریکا

باتوجه به شرایط سیاسی بوجود آمده برای افغان های عزیز خیلی از آن ها این سوال را پرسیده بودند که فاصله افغانستان تا آمریکا چند کیلومتر است می توان گفت 11,925 طول مسیر هوایی میان کابل تا واشنگتن است 

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt