گران ترین هتلهای دنیا در سال 2018 را بشناسید

گران ترین هتلهای دنیا در سال 2018 را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 آذر ، 1397

گران ترین هتلهای دنیا در سال 2018 را بشناسید

هتلهای لوکس زیادی هستند که خدمات رفاهی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند که قطعا هزینه زیادی هم دریافت می کنند. همراه با الفبای سفر با گران ترین هتلهای دنیا در سال 2018 آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

خیلی از افراد هستند که در سفر خود به دنبال هتل لوکس و گران قیمت با امکانات رفاهی عالی هستند. هتلهای لوکس زیادی هستند که خدمات رفاهی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند که قطعا هزینه زیادی هم دریافت می کنند. همراه با الفبای سفر با گران ترین هتلهای دنیا در سال 2018 آشنا شوید.

هتل ریتز کارلتون Ritz Carlton توکیو

هتل ریتز کارلتون در فاصله چند قدیمی مرکز شهر و درست در مرکز توکیو قرار دارد. این هتل 5 ستاره شگفت انگیز برای گذراندن یک تعطیلات عالی و یا سفر کاری جای بی نظیری است. امکانات این هتل فوق العاده بوده و یکی از بهترین ویژگیهای آن داشتن چشم انداز دیدنی از شینجیو است.

اتاقهای این هتل دیوارهایی از جنس مرمر دارد که شکل ظاهر زیبایی را ایجاد کرده است. تلویزیونهای صفحه تخت بزرگ، اینترنت بی سیم رایگان و خدمات 24 ساعته، بخشی از امکانات رفاهی هتل ریتز کارلتون توکیو است. همچنین شما می توانید از استخر و مرکز تناسب اندام این هتل استفاده کنید. hین هتل یکی از گران ترین هتلهای جهان محسوب می شود.

هتل ریتز کارلتون-توکیو،الفبای سفر

هتل گراند هایات کانس مارتینز فرانسه

 این هتل لوکس 5 ستاره در منطقه کروزت الیت فرانسه قرار دارد و در فهرست گرانترین هتلهای جهان قرار گرفته است.هتل گراند هایات کانس مارتینز Grand Hyatt Cannes Martinez دارای چشم انداز بی نظیری از دریای مدیترانه به خصوص خلیج کن می باشد و محلی رویایی برای اقامت و لذت بردن از تماشای سواحل فرانسه است.

این هتل دارای 409 اتاق و 27 سویت لاکچری با کم نظیر ترین امکانات رفاهی ممکن می باشد. همچنین برای اجرای مراسمی مختلف مانند سالن عروسی و سالن های کنفرانس، فضایی حدود 2500 متر در نظر گرفته شده است. گردشگران تور اروپا نوروز 98 که علاقه مند به اقامت در هتلی لوکس هستند می توانند لحظات خوشی در هتل مارتیز سپری کنند.

هتل گراند هایات کانس مارتینز-فرانسه،الفبای سفر

 سوییت ریاست جمهوری در ماندارین اورینتال شانگهای

سوییت ریاست جمهوری در ماندارین اورینتال Presidential Suite at Mandarin Oriental Pudong این هتل در یک برج آسمان خراش دیدنی در پودونگ و در شانگهای قرار دارد. هتل های  لوکس شانگهای سوییت های لوکس وعجیب دارند که گردشگران تور چین بهار 98 نیز می توانند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

 مهمانان هتل از دو باغ خصوصی در پشت بام می توانند دیدن کنند و از تماشای چشم انداز زیبای رودخانه هوانگپو از طبقه بیست و پنجم لذت ببرند. یک انبار خصوصی نوشیدنی، حمامی با سنگ مرمر و سونا، یک آشپزخانه کامل و مجهز و باشگاه ورزشی خصوصی از جمله امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره هستند.

سوییت ریاست جمهوری در ماندارین اورینتال-شانگهای،الفبای سفر

هتل پلازا آتنی Hotel Plaza Athenee پاریس

یکی از بزرگترین و گران قیمت ترین هتل های دنیا و همچنین یکی از گران ترین سوییت های جهان در هتل پلازا آتنی در پاریس است. در طبقه پنجم سوییت سلطنتی، با نمای حیرت انگیزی از شهر و همچنین برج ایفل روبه رو خواهید شد.

 اتاق های هتل پلازا آتنی دارای مبلمان های فرانسوی و دیگر عتیقه های منحصر به فرد و خاص کشور فرانسه می باشند.این هتل دارای ۲۰۸ اتاق است و از جمله تعدادی از امکانات آن می‌توان اینترنت وای‌فای رایگان، باغ دیدنی و رستورانهای با انواع غذاهای بین المللی را نام برد. خدمات بی نظیری از سوی کارکنان هتل به مشتریان ارائه می شود و افراد مشهور زیادی در این هتل اقامت داشته اند.

هتل پلازا آتنی-پاریس،الفبای سفر

هتل جزیره لاوکالا Laucala Island Resort ایالات متحده

یکی دیگر از لوکس ترین و گران ترین هتلهای دنیا هتل جزیره لاوکالا است که در ایالت متحده قرار دارد.لاوکالا جزیره ای شگفت انگیز و اختصاصی است که در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است. این جزیره  ساحلی از شن های سفید، برکه های لاجوردی رنگ، کوه های سرسبز و بلند و درختان نخل خود مکانی بهشتی و منحصر به فرد می باشد.

این جزیره ۲۵ ویلای منحصر به فرد به سبک فیجی دارد که دارای نمایی فوق العاده رو به ساحل در مقابل خود است که هر کدام استخرهای خصوصی و دوشهایی در فضای باز دارند. 

هتل جزیره لاوکالا-ایالات متحده،الفبای سفر

هتل چهار فصل، پنت هاوس تی وارنر Ty Warner Penthouse نیویورک 

هتل چهار فصل پنت هاوس تی وارنر یکی از مجلل ترین سوییت های NYC در جهان را دارد و در نیویورک قرار دارد و جز فهرست گرانترین هتلهای دنیا به شمار می رود. این هتل جایی بسیار حیرت انگیز است و در آن آثار هنری اصل از هنرمندان بین المللی به چشم می خورد.

پنت هاوس تی وارنر سوییتی با مساحت ۴۰۰ متر مربع همراه با نمای پانوراما از بالکن های شیشه ای، یک فضای کاملا رویایی را به مشتریان ارائه می دهد. یک درمانگر شخصی و راننده خصوصی برای سفر بدون محدودیت تنها بخش جزیی از امکاناتی است که میهمانان می توانند از آن بهره مند شوند.

هتل چهار فصل پنت هاوس تی وارنر-نیویورک،الفبای سفر

کاخ جمیرا بدروم Jumeirah Bodrum Palace هند

 هتل لوکس و گران قیمت کاخ جمیرا بدروم یکی از بهترین هتل های هند محسوب می شود. این هتل 5 ستاره نزدیک ساحل توربا قرار گرفته و لحظات خوشی در طول سفر تور هند عید نوروز 98 می توانید با اقامت در این هتل داشته باشید.

این کاخ متشکل از ۱۱۰ اتاق است که هر کدام از آن ها صفحه نمایش LED، مراکز آبگرم و استخرهای سرپوشیده و روباز است. از دیگر خدمات هتل کاخ جمیرا بدروم مانند مرکز مراقبت از کودکان و مهد کودک، اینترنت بی سیم، دکه روزنامه فروشی و همچنین فروشگاه های هدیه نیز می توانید بهره مند شوید. این هتل اتاق های جلسات ۱۲ متری و خدماتی همچون اسکن اکسپرس، مبادله ارز نیز دارد.

کاخ جمیرا بدروم-هند،الفبای سفر

هتل کالا دی والپه Hotel Cala di Volpe ایتالیا

هتل 5 ستاره کالا دی والپه یک هتل شیک و لاکچری است که در کشور افسانه ای ایتالیا قرار دارد.همراه با نمایی خیره کننده رو به دریای مدیترانه که همه چیز را برای داشتن تعطیلات فراموش نشدنی کامل می کند.یکی از ویژگیهای جالب این هتل ساختار و شکل ظاهری آن است که مانند یک روستای باستانی ساخته شده است. از امکانات رفاهی این هتل مانند ورزش، حمام آبگرم و استخرهای خصوصی می توانید استفاده کنید. 

سوییت ریاست جمهوری در هتل کالا دی والپه نیز در ساردینیا با اتاق خواب هایی مجهز به سولاریوم و استخر اختصاصی و همچنین محلی برای تناسب اندام همه شرایط را ایجاد کرده تا این هتل لاکچری در فهرست گران ترین هتلهای دنیا قرار بگیرد. 

هتل کالا دی والپه-ایتالیا،الفبای سفر

 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt