در این کافه های مشهور باتومی لحظات خوشی سپری کنید

در این کافه های مشهور باتومی لحظات خوشی سپری کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 اردیبهشت ، 1398

در این کافه های مشهور باتومی لحظات خوشی سپری کنید

باتومی شهر ساحلی گرجستان، طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد. شهری با معماری مدرن، شبهای پر جنب و جوش و رستوانهای مختلف با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه. با الفبای سفر همراه باشید تا بهترین کافه های باتومی را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

باتومی شهر ساحلی واقع در غرب گرجستان بعد از پایتخت این کشور یعنی تفلیس، طرفداران زیادی در بین گردشگران و حتی مردم محلی دارد. شهری با معماری مدرن، شبهای پر جنب و جوش و رستوانهای مختلف با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه. با الفبای سفر همراه باشید تا بهترین کافه های باتومی را به شما معرفی کنیم.

کافه فن فن باتومی FanFan

کافه فن فن در یک ساختمان قدیمی با قدمتی از سال 1905 واقع شده و یکی از بهترین کافه های باتومی به شمار می رود. این کافه با معماری و سبک مدرن و فضای دلپذیر خود، توجه مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

کافه فن فن یه کافه اروپایی-گرجی با دو اتاق دلنشین و یک تراس که در روزهای گرم و تابستان باز است و چشم انداز زیبا رو به شهر دارد، پذیرای میهمانان تور تفلیس باتومی است.

کافه فن فن،باتومی-الفبای سفر

کافه پرایوت ایز باتوما باتومی Privet Iz Batuma

کافه پرایوت ایز باتوما، یک کافه اروپایی و طراحی داخلی آن به سبک کلاسیک است. Privet Iz به زبان روسی به معنی سلام از طرف باتومی می باشد. برای امتحان کردن یک غذای خوشمزه کافه پرایوت یک انتخاب خیلی خوب است چرا که با طیف وسیعی از انواع غذاها از شما پذیرایی خواهد کرد.

تصاویری از شهر باتومی در دوران قدیم بر روی دیوارهای این کافه به چشم می خورد که فضای زیبا و جالبی را به وجود آورده که می توانید تا حدی حال و هوای این شهر را در دوران قدیمی تر لمس کنید.کافه پرایوت ایز باتوما یک مکان عالی برای رفع خستگی و لذت بردن از نوشیدنی و خوردن یک اسنک سبک و خوشمزه با فضای آرام و دنج برای شما در تور ارزان باتومی است.

کافه پرایوت ایز باتوما-باتومی،الفبای سفر

کافه لا بریوچه باتومی La Brioche 

کافه لا بریوچه در میدان پیازا قرار دارد و یک کافه محبوب و پر طرفدار در بین مردم گرجی است. این کافه متشکل از دو فضای باز و سر پوشیده است که می توانید به دلخواه انتخاب کنید که در داخل کافه بنشینید و یا از فضای باز بیرون استفاده کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

این کافه اروپایی در منوی خود انواع پیتزاهای مختلف، سالادها و سایر غذاهای اروپایی را سرو می کند. اگر در تور لحظه آخری باتومی به دنبال یک کافه اروپایی با فضای باز هستید، بهترین انتخاب شما کافه لابریوچه است.

کافه لا بریوچه،باتومی-الفبای سفر

کافه لیترا تورولی باتومی LiteraTuruli

کافه لیترا تورولی بهترین جا برای کتاب دوستدان است. افرادی که علاقه مند هستند تا در کنار خواندن کتاب مورد علاقه خود یک فنجان قهوه بنوشند. بیشتر کتابهایی که در این کافه وجود دارد به زبان گرجی هستند ولی در میان  آنها کتابهایی به زبان انگلیسی نیز پیدا می شود.

این کافه به داشتن کیکهای خوشمزه، انواع تارتها و شیرینی های تازه شهرت دارد که در کنار قهوه خود می توانید میل کنید و لذت ببرید. در طول سفر باتومی خرداد 98 سری نیز به این کافه بزنید.

کافه لیترا تورولی-باتومی،الفبای سفر

کافه گاردنز با تومی Café Gardens  

کافه گاردنز در یکی از شیک ترین و مدرنترین ساختمانهای باتومی قرار دارد. ممکن است قبل از ورود به آن طرح معماری آن به نظر جالب نرسد، ولی فریب این ظاهر را نخورید و کمی در فضای داخلی آن راه بروید و محو طراحی داخلی زیبا و امروزی آن شوید.

این کافه اروپایی با فضایی آرام و دنج برای صرف یک صبحانه مفصل؛ ناهار خوشمزه و یا شام عالی یکی از بهترین گزینه ها در تور لحظه آخری گرجستان است.

کافه گاردنز - با تومی،الفبای سفر

کافه رادیو باتومی RADIO CAFÉ & BAR

کافه رادیو انواع غذاهای اروپایی و خاورمیانه را سرو می کند و دارای تنوع غذایی زیادی است. این کافه زیبا با سرو انواع استیک، گریل، سوپ، پاستا، فلافل و غذاهای دریایی، آماده پذیرایی گردشگران تور گرجستان است

.کافه رادیو حتی برای فراد گیاهخوارن که علاقه مند به میل کردن یک وعده غذای سبک هستند غذایی مختلف و رژیمی نیز ارائه می دهد.

کافه رادیو-باتومی،الفبای سفر

کافه اتوپیا باتومی COFFEETOPIA 

کافه اتوپیا با فضای دنج و کوچک خود، بهشتی برای کسایی است که قهوه دوست دارند و علاقه مند هستند تا در یک کافه، طعم متفاوت و خوبی از قهوه را بنوشند. به غیر از انواع قهوه های خوش عطر و طعم، اسنکهای مختلف، انواع کیک و شیرینهای خوشمزه را می توانید در کافه اتوپیا سفارش دهید.علاوه بر امتحان کردن انواع دسرها در این کافه اروپایی، می توانید ساندویچ های لذیذ آن را نیز امتحان کنید.

کافه اتوپیا-باتومی،الفبای سفر

کافه تانگرین باتومی Tangerine 

کافه تانگرین بخشی از هتل تانگرین باتومی است که دارای فضایی ساده و شیک، مبلهای راحت و فضایی دلپذیر بوده و منویی پربار داد که غذاهای اروپایی جورواجور و نوشیدنیهای مختلف را سرو می کند. در این کافه میتوانید یک صبحانه کامل میل کنید، اسنک و میان وعده سبک سفارش دهید و یا دسرهای شیرین و خوشمزه این کافه را در تور گرجستان بهار 98 امتحان کنید.

کافه تانگرین-باتومی،الفبای سفر

کافه گوستی گاستروبار باتومی Gosti Gostrobar   

کافه گوستی گاستروبار توسط یک خانواده روسی اداره می شود و برای کسانی که علاقه مند هستند تا در کنار دوستان یا خانواده خود در یک فضای دوستانه شام میل کنند و با فضایی از شوروی سابق آشنا شوند جای بسیار ایده آلی است.

لغت گوستی به زبان روسی به معنی مهمان است و شما نیز در این کافه توسط خانواده روسی پذیرایی می شوید. یکی از ویژگیهای خوب و مثبت این کافه این است که غذاهای خود را بدون روغن طبخ کرده در نتیجه بسیار سبک و سالم هستند.

کافه گوستی گاستروبار-باتومی،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt