در این رستورانهای مشهور کوالالامپور غذاهای خوشمزه بخورید

در این رستورانهای مشهور کوالالامپور غذاهای خوشمزه بخورید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 فروردین ، 1398

در این رستورانهای مشهور کوالالامپور غذاهای خوشمزه بخورید

در مالزی رستورانها و کافه های زیادی است تا غذاهای خوشمزه را امتحان کنید و یا یک فنجان قهوه در آنجا بنوشید. در این بین، ما به شما چند تا از بهترین رستورانهای کوالالامپور را معرفی میکنیم تا غذای با کیفیت میل کنید. برای آشنایی با آنها الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در مالزی رستورانها و کافه های زیادی است تا غذاهای خوشمزه را امتحان کنید و یا یک فنجان قهوه در آنجا بنوشید. در این بین، ما به شما چند تا از بهترین رستورانهای کوالالامپور را معرفی میکنیم تا غذای با کیفیت میل کنید. برای آشنایی با آنها الفبای سفر را دنبال کنید.

رستوران ییست بیسترونمی Yeast Bistronomy 

این رستوران که از دسامبر 2012 افتتاح شده به یکی از محبوب ترین رستورانها در بین مشتریان به خصوص افراد مشهور تبدیل شده است. غذایی با کیفیت عالی و مواد اولیه مرغوب و تازه و طراحی داخلی که به سبک رستورانهای کلاسیک فرانسه است یکی از بهترین رستورانهای این شهر محسوب می شود.

موسس و مدیر این رستوران کریستف چاترون میچاد و سرآشپز آن فرانک دنیس روداوت می باشد. این رستوران با استاندارد های رستوران های درجه یک فرانسوی به نام میشلین استارد Michelin starred restaurants مطابقت دارد. این سطح بالای استاندارد، شامل کارکنان این رستوران نیز شده و آن‌ها دانش و اطلاعات زیادی درمورد منوی فرانسوی دارند.نیمرو با نانهای تازه و خوشمزه  و یا صبحانه‌ی مشهور این رستوران، تخم‌مرغ با گوشت اردک دودی شده و پنیر گرویر (gruyrer) را می توانید در طول سفرتان با تور کوالالامپور بهار 98 میل کنید.

رستوران ییست بیسترونمی-کوالالامپور-الفبای سفر

رستوران نوتمگ Nutmeg

این کافه که جزو یکی از بهترین رستورانهای کوالالامپور است در سال 2013 افتتاح شده است. این رستوران طیف وسیعی از غذاها را به مشتریان با قیمت های مناسب ارایه می کند.دکوراسیون داخلی این رستوران را لوکاس لیم طراحی کرده و در فضای رستوران نومتگ آثاری از هنرمندان و عکاسان محلی را می توانید مشاهده کنید.

بالکن آن نیز با خزه‌های زیبا و جالب تزئین شده است. از لذیذ ترین غذاهای این رستوارن می توان به خوراک گوشت و سیب‌زمینی و نان بریُوش فرانسوی (brioche) اشاره کرد که گردشگران تور کوالالامپور تعطیلات خرداد 98 حتما از خوردن آن لذت خواهد برد.

آشپزخانه‌ی این رستوران کاملا در معرض دید مشتریان قرار دارد که افراد می توانند مراحل طبخ و تهیه غذاها را مشاهده کنند. در رستوران نوتمگ انواع غذاهای مالزیایی و اروپایی را با را کیفت عالی و ویژگیهای منحصر به فرد می توانید سفارش دهید. خوراک سوسیس، خوراک گوشت، سس چیلی، لوبیای پخته، نان بریوش و نان شیرینی‌های خوشمزه این رستوران را از دست ندهید.

رستوران نوتمگ،کوالالامپور-الفبای سفر

رستوران ترتی ایت THIRTY8

این رستوران با چشم اندازی گسترده پانورامیک از شهر کوالالامپور و برج‌های دیدنی پتروناس، یک فضای رویایی را برای صرف غذا ایجاد میکند. غذاهایی با طعم و کیفت درجه یک روز شما را در تور کوالالامپور زمستان 97 کامل می سازد.  در این رستوران چهار اثر هنری هنرمند معروف و قدیمی مالزی، میکس مدیا از احمد شکری محمد، جلوه زیباتری به فضای داخلی بخشیده است. 

بوفه‌ی رستوران ترتی ایت هر هفته تغییر می کند تا غذاها به شکل تازه و متنوع سرو شوند. صدف خوراکی و تخم مرغ را که مطابق میل شما طبخ می شوند را می توانید در این رستوران امتحان کنید.از ویژگی‌های برتر رستوران ثرتی ۸ ارایه انواع غذاهای چینی، ژاپنی و اروپایی می باشد که حتی می توانید نظرتان را با سر آشپز به طور مستقیم در میان بگذارید. برای تهیه بلیط هواپیما کوالالامپور الفبای سفر را دنبال کنید.

رستوران رستوران ترتی ایت،کوالالامپور-الفبای سفر

رستوران رد بین بَگ Red Beanbag

رستوران رد بین بَگ که در سال 2013 افتتاح شده است به داشتن قهوه های بی نظیر با طعم خاص شهرت دارد. در آنجا با رفتار دوستانه کارکنان مواجه خواهید شد. سر آشپز این رستوران برای سرو صبحانه خلاقیت زیادی به خرج داده که همراه با طعم و کیفیت خاص خود این رستوران محلی را به رستوران پرطرفداری تبدیل کرده است.

شاک شوکا shak shuka ( گوشت بره ای که  در سس گوجه فرنگی پخته شده‌اند همراه با نان روتی چنای(roti canai  یکی از لذیذ ترین غذاهای این رستوران است که به گردشگران تور مالزی بهار 98 توصیه می کنیم حتما مزه آن را امتحان کنند.
رستوران رد بین بَگ در داخل مرکز خرید پابلیکا گالری در کنار یک سالن اجرای تئاتر و موسیقی قرار دارد و از طبقه‌ی اول آن، نمای زیبا از کاخ سلطنتی قابل مشاهده است.

یکی دیگر از مزایای که این رستوران دارد این است که رویدادهای فرهنگی و هنری مختلفی مانند هنرهای تجسمی وجشنواره های ادبی که در کل طول سال در این منطقه رخ می دهد که مشتریان می توانند شاهد آن باشند.

رستوران رد بین بَگ کوالالامپور-الفبای سفر

رستوران پیکل اند فیگ Pickle & Fig

با رونق گرفتن افتتاح رستوران‌های مستقل و بدون شعبه در کوالالامپور، مدیر رستوران پیکل اند فیگ  نیز از این فرصت استفاده کرده و این رستوران به شکل مستقل بازگشایی شد. غذای خاص و متفاوت رستوران پیکل اند فیگ Rotkraut Pastrami Panini نام دارد و در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرده است که یک غذای گوشتی است که با ادویه خاص طبخ شده و بر روی آنپنیر موزارلا ریخته می‌شود. گردشگران تور مالزی تعطیلات خرداد معجون‌های تازه‌ی را که به طور صد در صد طبیعی تهیه می‌شوند را حتما در این رستوارن امتحان کنند. 

رستوران پیکل اند فیگ در سال ۲۰۱۳ توسط Time out KL food awards به علت کیفیت بالای در لیست بهترین رستوران‌هایی که غذای سالم سرو می کنند قرار گرفته است. در دکوراسیون این رستوران از اشیایی عتیقه و قدیمی استفاده شده که ظاهری منحصر به فرد را به وجود آورده است.یک تخته سیاه بزرگ نی روی دیوار نصب شده است که مشتری‌ها می‌توانند نظراتشان را بر روی آن بنویسند. 

رستوران پیکل اند فیگ،کوالالامپور-الفبای سفر

رستوران برد فوروتس BreadFruits

رستوران برد فوروتس به همه مشتریهای خود اهمیت داده و در منوی خود غذاهای رژیمی را قرار داده است، غذاهایی سالم و طبیعی و فرآوری نشده برای افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند. مشتریان نیز می توانند با خیال راحت غذای سالم همراه با تنوع زیاد را در این رستوران میل کنند.بر روی دیوارهای این رستوران عکسهایی از مراحل کشت و پرورش سبزیجات و میوه‌ها را می توانید مشاهده کنید. 

برای گردشگران تور لحظه آخری مالزی که خوردن غذای سالم خیلی برایشان اهمیت ندارد، غذای Roasted Banana Bacon French Toast  را توصیه می کنیم که  توسط The Yum List در سال 2013 به عنوان خوشمزه ترین صبحانه انتخاب شده است.

رستوران برد فوروتس،کوالالامپور-الفبای سفر

کافی امو Coffee Amo

کافه امو برای مشتریان خود غذاهایی با کیفیت عالی را ارایه می کند و از میان آنها قهوه های اسپرسو طعم فوق العاده ای دارد چرا که در سرو این نوع قهوه دارای تخصص زیادی بوده و یکی از بهترین رستورانها در منطقه می باشد. البته به غیر از آن، سایر نوشیدنیهای آن کیفیت بسیار خوبی دارند.

 کافی امو به علت تزئین و طراحی‌های سه بعدی خلاقانه و جالب روی قهوه‌هایش که توسط شیر بر روی هر شات اسپرسو انجام می‌دهد، شهرت زیادی در کوالالامپور پیدا کرده است. به غیر از قهوه‌های بی نظیر این کافه، کیک پنیر که مانند کیکهای خانگی هستند را به گردشگران تور ارزان مالزی پیشنهاد می کنیم.

انواع شیرینی وافل، انواع ساندویچ، شیرینی‌ پای از دیگر غذاهای خوشمزه این رستوران است. کافی امو در محله‌ی قدیمی چینی‌ها قرار گرفته که به جایی که فستیوال‌های فرهنگی در آن برگزار می‌شود نزدیک است.

کافی امو،کوالالامپور-الفبای سفر

  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt