با بهترین هتل های مشهد مقدس آشنا شوید

با بهترین هتل های مشهد مقدس آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 31 شهریور ، 1398

با بهترین هتل های مشهد مقدس آشنا شوید

در سال های جاری ساخت انواع هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیرها از رونق صنعت هتلداری در این شهر خبر می دهد. در این مطلب با برخی از بهترین هتل های مشهد آشنا می شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

چیزی که بسیار روشن است رشد گردشگری شهر مشهد مقدس می باشد. همین امر نیز باعث توسعه صنعت هتل داری در مشهد شده است. هتل های مشهد 80 درصد از هتل های ایران را در بر می گیرند. در سال های جاری ساخت انواع هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیرها از رونق صنعت هتلداری در این شهر خبر می دهد. در این مطلب با برخی از بهترین هتل های مشهد آشنا می شوید.

بهترین هتل های مشهد

هتلی مجلل در مشهد به نام هتل درویشی

هتل درویشی مشهد از مجلل ترین هتل های 5 ستاره مشهد است. این هتل در اواخر سال 1390، در خیابان امام رضا(ع) که از اصلی ترین مسیرهای منتهی به حرم مطهر می باشد افتتاح گردید. این هتل دسترسی بسیار سریعی به حرم دارد و در بین لیست بهترین هتل های مشهد قرار گرفته است. این هتل معماری خاصی دارد، بطوریکه از سبک معماری هشت ملیت جهان الهام گرفته است و امکانات و تسهیلاتی ویژه دارد.
ساعت تحویل اتاق: 14:00، ساعت تخلیه اتاق: 12:00
فاصله تا مرکز شهر: 10 دقیقه، فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه
آدرس هتل درویشی: خیابان امام رضا(ع) - بین خیابان امام رضا 24 و 26 - هتل مجلل درویشی مشهد

لابی هتل درویشی در مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، لوکس ترین هتل خاورمیانه

هتل پنج ستاره قصر طلایی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه است که در مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1389 افتتاح و بخاطر معماری زیبا و بسیار مجلل، فاصله خیلی کم تا حرم و همچنین برخی جاذبه های گردشگری مشهد مقدس، محبوبیت زیادی را در میان گردشگران تورهای مشهد مقدس پیدا کرده است. در صورت مهمان ویژه هتل قصر طلایی مشهد بودن، با رسیدن به فرودگاه یا راه آهن به رسم میهمان نوازی از شما استقبال می شود و با خودروهای مجهز مانند بنز به هتل منتقل می شوید.
ساعت تحویل اتاق: 14:00، ساعت تخلیه اتاق: 12:00
آدرس هتل قصر طلایی: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36، هتل قصر طلایی مشهد.

استخر هتل قصر طلایی مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد مقدس

هتل مدینه الرضا مشهد با ترکیب کارآمدی از معماری ایرانی و تجهیزات مدرن، کم فاصله ترین هتل پنج ستاره به حرم امام رضا از خیابان شیرازی می باشد. هتل مدینه الرضا مشهد مقدس سال 1392 افتتاح و با 400 واحد اقامتی مجلل از گردشگران تورهای مشهد مقدس و زائران پذیرایی می کنند. این هتل دارای امکاناتی چون ورزش های آبی، اتاق بازی کودکان و کتابخانه می باشد.
ساعت تحویل اتاق: 14:00، ساعت تخلیه اتاق: 12:00
آدرس هتل مدینه الرضا: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، هتل مدینه الرضا

لابی هتل مدینه الرضا مشهد

هتل پردیسان مشهد، هتلی کاملا مجهز

هتل پردیسان مشهد از 162 اتاق، سوییت و آپارتمان، پنج رستوران، یک سالن بدنسازی و بیلیارد، آمفی تئاتر، استخر و سونا، یک زمین تنیس استاندارد و در بهترین نقطه شهر مشهد واقع شده است. هتل پردیسان مشهد مجموعه ای تفریحی-توریستی می باشد و یکی از هتل هایی است که مرکز آموزش عالی هتلداری مخصوص خود را دارد.
ساعت تحویل اتاق: 14:00، ساعت تخلیه اتاق: 12:00
آدرس هتل پردیسان: مشهد، شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما، هتل پردیسان مشهد

ورودی هتل پردیسان مشهد

اقامتی در قصر با اقامت در هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد گزینه ای بسیار ایده آل برای افرادی است که تجربه ای بسیار متفاوت از یک سفر را در خاطرشان ثبت کنند. هتل پنج ستاره قصر با فضایی لوکس، پرسنل حرفه ای، رستوران های ایرانی و بین المللی و امکانات تفریحی بسیار عالی در لیست بهترین هتل های مشهد مقدس می باشد.
ساعت تحویل اتاق: 14:00، ساعت تخلیه اتاق: 12:00
آدرس هتل بین المللی قصر: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16، هتل بین المللی قصر

تخت 2 نفره لوکس اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt