دو روز از تور روسیه خود را در مکان های خارج مسکو بگذرانید

دو روز از تور روسیه خود را در مکان های خارج مسکو بگذرانید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 مهر ، 1398

دو روز از تور روسیه خود را در مکان های خارج مسکو بگذرانید

در این مطلب با دو مکان از بهترین جاذبه های گردشگری روسیه در خارج از شهر مسکو آشنا می شوید تا دو روز از تور روسیه خود را در این مکان ها بگذرانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مسکو از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برای گردش هر مسافر در چند هفته برخوردار است، اما این که از شهر خارج نشوید و در مناطق اطراف آن گشت و گذار نکنید، تور روسیه را ناتمام گذاشته اید. در این مطلب با دو مکان از بهترین جاذبه های گردشگری روسیه در خارج از شهر مسکو آشنا می شوید تا دو روز از تور روسیه خود را در مکان های خارج مسکو بگذرانید. با رفتن به این جاذبه های گردشگری می توانید ترکیبی از موزه های عجیب و غریب، آثار هنری شگفت انگیز، قلعه های قرون وسطایی و معماری قرن نوزدهم را ببینید.

شهر مسکو روسیه در غروب آفتاب

بازگشت به قرون وسطی در شهر تولا

در شهر تولا از قلعه های قرون وسطایی بهترین حفاظت و نگهداری انجام می شود. تولا مقصدی مناسب برای یک سفر روزانه است. این شهر در نیمه دوم قرن 14 میلادی تأسیس شده و نشانه معروف آن قلعه آجری قرمز است که بسیار شبیه به کرملین می باشد. این قلعه در اوایل قرن شانزدهم برای دفاع از روسیه در برابر تاتارها ساخته شده است. شما می توانید با گشت و گذار در دیواره های جدید کرملین تازه بازسازی شده بروید، به یکی از موزه های کوچک آن رفته و زمانی را به خوردن غذاهای محلی اختصاص دهید. تولا علاوه بر این جاذبه ها، چیزهای بیشتری برای ارائه به گردشگران دارد. برخی از آن ها، خیابان متالیستوف که به تازگی گذرگاهی برای عابر پیاده و گردشگران در آن ساخته شده و دارای بناهای شگفت انگیز قرن 18 و 19 است و یا موزه هنرهای زیبا با مجموعه ای مناسب از آوانگارد روسی، از جمله کاظمیر مالویچ و وسلی کاندینسکی، می باشند.

بازتاب قلعه های معروف شهر تولا روسیه در آب رودخانه

یاسنایا پلیانا، موزه مشهورترین نویسنده روسیه لئو تولستوی و یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری روسیه واقع در شهر تولا و در نزدیکی مسکو می باشد. این موزه سعی می کند همه چیز را دقیقا مانند سال 1910، سال درگذشت نویسنده، نگه دارد. این عمارت مکانی است که تولستوی دو اثر مشهورش را یعنی جنگ و صلح و آنا کارنینا را به تصویر کشیده است.
برای رفتن به شهر تولا می توانید از قطار تندرو و از ایستگاه کورسک مسکو استفاده کنید. عمارت یاسنایا پلیانا با تاکسی 20 تا 30 دقیقه از مرکز تولا فاصله دارد.

تصویر هوایی خانه یاسنایا پلیانا در شهر تولا در نزدیکی مسکو روسیه

تاروسا، شهری برای تجمع روشنفکران

شهر تاروسا با نام مستعار Barbizon روسی، همیشه روشنفکران خلاق را به خود جلب کرده است. این شهر در قرن سیزدهم به عنوان یک مرکز دفاعی تأسیس و در اوایل قرن بیستم تاروسا به یک شهر محبوب برای ساخت کلبه های تابستانی و گذراندن تعطیلات مسکوویان تبدیل شد. بازدید از گالری هنری تاروسا که مجموعه ای از نقاشی های هنرمند آوانگارد ادوارد اشتاینبرگ است را هرگز فراموش نکنید. یکی دیگر از مواردی که از بهترین جاذبه های گردشگری مسکو است، خانه تسوتاو می باشد که در آن شاعر برجسته قرن بیستم، مارینا تسوتاو، زندگی خود را سپری کرده است. در مرکز ساختمانهای باشکوه قرن نوزدهم گشت و گذار کنید و خود را در یکی از نمایشنامه های چخوف تصور کنید، حتما به بازدید کلیسای رستاخیز قرن هفدهم، قدیمی ترین ساختمان تاروسا، بروید.

قایق های کنار رودخانه اوکا در شهر تاروسا در نزدیکی مسکو روسیه

موزه خانگی پولنوف در مقابل رودخانه اوکا در شهر تاروسا واقع شده است. هنرمند برجسته واسیلی پولنوف مدت طولانی را به دنبال مکانی برای ساخت خانه خود گذراند و سرانجام این مکان را برای اسکان در کنار خانواده و در پایان قرن نوزدهم انتخاب کرد. کلیه بناهای موجود در این خانه و همچنین کلیسای مقدس بخونوف در دهکده مجاور، به وسیله خود پولنوف طراحی شده است. موزه پولنوف توسط فرزندان این هنرمند اداره می شود و یک مجموعه عالی از نقاشی های پولنوف، دوستان و اعضای خانواده در اینجا وجود دارد.
برای رفتن به تاروسا از ایستگاه کورسک با قطار تندرو به سمت سرپوخف رفته و از آنجا با یک اتوبوس یا تاکسی به تاروسا بروید. برای رفتن به خانه پلونوف از یک قایق در رودخانه اوکا استفاده کنید.

خانه پلونوف در شهر تاروسا در نزدیکی مسکو روسیه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt