با چهار پارک آبی بسیار هیجان انگیز در پاتایا آشنا شوید

با چهار پارک آبی بسیار هیجان انگیز در پاتایا آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 مهر ، 1398

با چهار پارک آبی بسیار هیجان انگیز در پاتایا آشنا شوید

بجز سواحل معمولی، پارک های آبی در پاتایا برای آب تنی با فرزندان و خانواده مناسبند.بعد از مطلع شدن از قیمت تور پاتایا، برای چند برابر کردن لذت سفر به پاتایا، با چهار پارک آبی بسیار هیجان انگیز در پاتایا آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شهر پاتایا، واقع در سواحل شرقی تایلند، بهترین مقصد مورد نظر گردشگران برای مهمانی و تفریح از سراسر جهان است. زیبایی طبیعی آن به درستی از طبیعت سرگرم کننده و شوخ طبعی بومیان تعریف شده است. واقعا گشت و گذار در پاتایا بدون اینکه در آب های آن با خانواده و دوستانتان آب تنی کنید، کامل نیست. جدا از سواحل معمولی، پارک های آبی در پاتایا مکان های مناسبی برای آب تنی در کنار فرزندان و خانواده هستند. پس بعد از مطلع شدن از قیمت تور پاتایا، برای چند برابر کردن لذت سفرتان، با چهار پارک آبی بسیار هیجان انگیز در پاتایا آشنا شوید.

ساحل پاتایا

پارک آبی رامایانا پاتایا (Ramayana)

پارک آبی رامایانا پاتایا (Ramayana) زیبا، باشکوه و جادویی و همچنین یکی از محبوب ترین پارک های آبی و همینطور جاذبه های گردشگری پاتایا است. این پارک حدود پنجاه سرسره برای بزرگسالان و کودکان دارد. استخرهای موجود در اینجا از آب شیرین پر می شوند و هیچ ماده شیمیایی روی پوست و چشم شما اثر نمی گذارد. این مکان با سه جایگاه غذاخوری بزرگ به همراه کابین ها، کافه ها و یک دریاچه طبیعی ساخته شده است.
آدرس: Ban Yen Rd, Chang Wat Chon Buri 
ساعت کاری: 10 صبح - 6 عصر

پارک آبی رامایانا پاتایا

پارک آبی پاتایا

این شهر که به سواحل و تفریحات ساحلی خود مشهور است، در نزدیکی ساحل جومین نیز یک پارک آبی با نام پارک آبی پاتایا دارد. پارک آبی پاتایا به خاطر برج بلندش بسیار مورد پسند گردشگرانی است که بعد از استعلام قیمت تورهای پاتایا، از این تورها استفاده کرده و به این شهر بی نظیر سفر می کنند. همچنین می توانید از بلندی برج نگاه کاملی از شهر و ساحل پاتایا داشته باشید. شما می توانید از گرداب پارک آبی پاتایا که یک ویژگی بسیار محبوب در بین گردشگران است استفاده کنید و لذت ببرید. سه رستوران گردان پارک آبی نیز بسیار عالی هستند، آن ها را فراموش نکنید.
ساعت کاری: 11 صبح -11  شب

پارک آبی پاتایا پارک و برج بلند آن

پارک آبی کارتونی آمازون پاتایا

پارک آبی آمازون پاتایا اولین پارک آبی کارتونی در جهان است. در این پارک آبی حدود 30 استخر آب وجود دارد که دارای سرگرمی های شگفت انگیز و محوطه های غذاخوری بزرگ است. پارک آبی آمازون پاتایا دارای بخش های مختلفی است که از بزرگسالان، نوجوانان و کودکان کوچک پذیرایی می کند. این مکان دارای حدود 10 شخصیت مختلف کارتونی مانند Ben 10 است. رستوران روباز این پارک آبی غذاهای بین المللی مختلفی مانند غذاهای آمریکایی، ژاپنی، هندی و دیگر کشورها را سرو می کند.
آدرس: Moo 8 Na Jomtien, Chon Buri 
ساعت کاری: 10 صبح - 6 عصر

سرسره های شخصیت های کارتونی پارک آبی کارتونی آمازون پارک پاتایا

پارک آبی اسپلش داون پاتایا (Splashdown Waterpark)

پارک آبی اسپلش داون پاتایا (Splashdown Waterpark) با مجموعه ای از چالش ها و بازی های هیجان انگیز الهام گرفته شده است که در آن می توانید به همراه خانواده شرکت کنید. این نهایی ترین مکان برای آزمایش آمادگی جسمانی، شجاعت و درک عاطفی شماست. بازی های هیجان انگیز این پارک آبی با Super Slider شروع می شود که بلندترین سرسره آبی جهان است. از آن به بعد با چالش های وحشتناک تر و دشوارتری روبرو می شوید.
آدرس: Pong, Bang Lamung District, Chon Buri 
ساعت فعالیت: 9 صبح - 6 عصر

فردی در حال عبور از مراحل چالش برانگیز پارک آبی اسپلش داون پاتایا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt