بهترین اقامت در هتل غارهای کاپادوکیه

بهترین اقامت در هتل غارهای کاپادوکیه

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 شهریور ، 1399

بهترین اقامت در هتل غارهای کاپادوکیه

اگر قصد سفر به کاپادوکیه را دارید، اقامت خود را در یکی از هتل غارهای کاپادوکیه برنامه ریزی کنید که جزء بهترین هتل های ترکیه می باشند و بهترین اقامت را در هتل غارهای کاپادوکیه تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در آناتولی مرکزی ترکیه، کاپادوکیه مقصد گردشگری است که در صدر لیست مقاصد گردشگری بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار دارد. دره ها، برخی از سازه های صخره ای و غارهایی که به طور طبیعی شکل گرفته اند، دارای اتاق، کلیساها و حتی اقامتگاه های کنده کاری شده توسط مسیحیان اولیه در طول قرون متمادی هستند. اگر قصد سفر به کاپادوکیه را دارید، اقامت خود را در یکی از هتل غارهای کاپادوکیه برنامه ریزی کنید که جزء بهترین هتل های ترکیه می باشند. در این مطلب برخی از بهترین هتل غارهایی که در کاپاداکویه میزبان گردشگران تور استانبول یا تورهای مسافرتی دیگر به مقصد ترکیه می باشند را به شما معرفی می کنیم.

سفری به کاپادوکیه شهر بالن های ترکیه.

بهترین هتل غارهای کاپادوکیه ترکیه

هتل سوئیت های غار فوکاس

Phocas Cave Suites (هتل سوئیت غار فوکاس) در دهکده Cavusin واقع شده است و فقط دو مایل با مرکز شهر گورم فاصله دارد. هرچند اتاقها از امکانات راحتی مجهز هستند، اما هنوز هم به وضوح حال و هوای زندگی در غار را دارند و این به جذابیت گردش در کاپادوکیه می افزاید. یک تراس بزرگ مناظر دیدنی و جذاب را ارائه می دهد و از آنجا بسیاری از دودکش های پری منطقه و سازه های سنگی بسیار جذاب را خواهید دید. از صبحانه رستوران که از محصولات محلی تشکیل شده است لذت ببرید.

هتل سوئیت غار فوکاس در کاپادوکیه ترکیه

هتل موزه کاپادوکیه

عازم Uchisar شوید تا اقامت خود را در هتل موزه کاپادوکیه تجربه کنید. این یک هتل لوکس است که اقامت در آن شبیه گذراندن شبی در یکی از موزه های برتر جهان است. در اینجا واحدهای سنگی و غاری در ویرانه های تاریخی مرمت شده را می بینید.  تزئینات موجود در بعضی از اتاق ها عتیقه های بی ارزش می باشند. استخر روباز گرم و تراس از امکانات رفاهی برتر این هتل هستند.

هتل موزه کاپادوکیه ترکیه

سوئیت های غار کاپادوکیه

با اقامت در سوئیت های باشکوه غار کاپادوکیه، بهترین اقامت در کاپادوکیه را خواهید داشت. این هتل در مرکز شهر Goreme (گورم) واقع شده است و در غارهای باستانی قرار گرفته است و همچنین از نظر بنای قرون وسطایی کاملا خاص می باشد. با این حال، تمام این سوئیت ها با وسایل لوکس و مطلوبی مبله شده اند و حتی برخی اتاق های نشیمن و شومینه های اختصاصی را نیز ارائه می دهند.

یکی از اتاق های سوئیت غار کاپادوکیه با تخت دونفره و مبلمان قدیمی

غارهای کایاکاپی

تنها چند مایل با جاذبه های مهم مانند موزه هوای آزاد Zelve و کلیسای النظار، غارهای Premium Kayakapi قرار گرفته اند. در این هتل، شما قادر خواهید بود در اتاق های قرون وسطایی حک شده و درست در صخره ها اقامت داشته باشید و یک محیط بسیار جذاب را تجربه کنید. در داخل آن، دکوراسیون بسیار مجللی وجود دارد و در برخی از بزرگترین سوئیت ها می توانید از ویژگی هایی مانند نقاشی های دیواری سنگی زینتی، مبلمان حجاری شده با دست و حتی جکوزی خصوصی بهره مند شوید. با اقامت در این هتل به یک استخر روباز و همچنین دو رستوران در محل دسترسی خواهید داشت.

تخت دو نفره و جکوزی اختصاصی در هتل غار کایاکاپی کاپادوکیه ترکیه

هتل غار یوناک اوکلری

بسیاری از هتل غارهای کاپادوکیه دارای تاریخچه ای غنی هستند، اما تعداد معدودی از آنها می توانند با هتل غار یوناک اوکلری رقابت کنند، زیرا علاوه بر اینکه از بهترین هتل غارهای کاپادوکیه است، جزء بهترین هتل های ترکیه نیز می باشد. قدمت این هتل به قرن پنجم باز می گردد. مبلمان دستباف و حمام های مرمری از جمله امکانات مجلل است که می توانید در مورد این هتل انتظار داشته باشید. همچنین از این هتل پنج دقیقه پیاده روی دارید تا به پارک ملی تاریخی گورم، جایی که می توانید سوار اسب شوید و منظره ای باورنکردنی از کاپادوکیه را کشف کنید، برسید.

هتل غار یوناک اوکلری در کاپادوکیه ترکیه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt