با 5 هتل ارزان قونیه آشنا شوید

با 5 هتل ارزان قونیه آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

با 5 هتل ارزان قونیه آشنا شوید

قونیه شهر عارف بزرگ ایرانی مولانا، به پایتخت عرفانی ترکیه نیز شهرت دارد و با وجود آرامگاه مولوی و موزه های مختلف گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. اما در قونیه در چه هتل های ارزان قیمتی اتاق رزرو کنیم؟ الفبای سفر تعدادی از آنها را برای شما شرح می دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

قونیه شهر عارف بزرگ ایرانی مولانا، به پایتخت عرفانی ترکیه نیز شهرت دارد و با وجود آرامگاه مولوی و موزه های مختلف گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. اما در قونیه در چه هتل های ارزان قیمتی اتاق رزرو کنیم؟ الفبای سفر تعدادی از آنها را برای شما شرح می دهد.

هتل هیچ قونیه Hich Konya

هتل هیچ قونیه هتل 3 ستاره است که دارای ۱۳ اتاق است. هتل هیچ در نزدیکی جاذبه های دیدنی قونیه مانند موزه مولوی قرار دارد، همچنین در چند قدمی هتل ایستگاه اتوبوس برای دسترسی و رفتن به دیگر مکانهای گردشگری وجود دارد. فرودگاه قونیه نیز در فاصله ۱۵ کیلومتری هتل هیچ قرار گرفته است.

باغ، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، اجاره خودرو و پارکینگ رایگان از جمله تعدادی از امکانات این هتل می باشند. هتل هیچ در یک ساختمان خیلی قدیمی ۲۰۰ ساله‌ بازسازی شده قرار دارد و اتاق‌های آن دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ای‌دی، کتری برقی، قهوه‌جوش، میز کار و حمام خصوصی می باشند.

 در این هتل می توانید صبحانه را داخل اتاقتان میل کنید و از صرف صبحانه ای از جمله از نان، غلات، حبوبات، میوه‌ها و آب پرتقال تازه لذت ببرید.از دیگر امکانات و خدمات این هتل در تور ارزان قونیه می توان به صندوق امانات، سالن اجتماعات، سیستم گرمایشی، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع، دلیوری فروشگاه، وای‌فای رایگان نیز اشاره کرد.

هتل هیچ،قونیه-الفبای سفر

هتل مرام پارک قونیه Konya Meram Park

 هتل 3 ستاره مرام پارک از دیگر هتل های ارزان قیمت قونیه است که 36 اتاق دارد. امکان توریستی قونیه که در نزدیکی این هتل قرار دارند شامل : 300 متر فاصله تا موزه شمس تبریزی،450 متر فاصله تا موزه مولوی و 500 متر فاصله تا مسجد علاالدین. فرودگاه قونیه نیز 10 کیلومتر تا هتل مرام پارک فاصله دارد. 

آرایشگاه، فروشگاه، اینترنت، رستوران، پارکینگ رایگان، سیستم گرمایش، سرویس اتاق و خدمات روزانه تعدادی از امکانات این هتل در تور قونیه می باشند.از دیگر امکانات هتل می توان پذیرش ۲۴ ساعته، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، ترانسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان را نام برد.

هتل مرام پارک،قونیه-الفبای سفر

هتل پاشاپارک کاراتای قونیه Pasapark Karatay 

هتل پاشاپارک کاراتای قونیه جزو فهرست هتلهای 3 ستاره است که دارای 56 اتاق است. موزه مولوی تنها 400 متر با این هتل فاصله دارد که در تور لحظه آخری قونیه می توانید از آن بازدید کنید.از خدماتی همچون سونا، اسپا، ماساژ، رستوران، پارکینگ رایگان و اینترنت وای‌فای رایگان هتل پاشاپارک کاراتای نیز می توانید بهره مند شوید.

پذیرش ۲۴ ساعته، سوییت ماه عسل، سیستم گرمایشی، سالن ورزشی، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و تهویه مطبوع  از دیگر امکانات این هتل است.

هتل پاشاپارک کاراتای،قونیه-الفبای سفر

هتل رومی قونیه  Rumi Hotel

هتل رومی قونیه با 33 اتاق از میان رده هتل‌های ۳ ستاره محسوب می شود که اتاق های این هتل دارای کولر و حمام اختصاصی هستند. تعدادی از مکان های تفریحی نزدیک هتل قرار دارند از جمله موزه و آرامگاه مولوی در فاصله ۱۰۰متری، پارک علاءالدین و موزه‌ی باستان شناسی در یک کیلومتری هتل، همچنین اماکن تاریخی، مراکز خرید و بازارها نیز در محدوده‌ی پیاده‌روی هتل رومی واقع شده اند.

 از امکانات هتل رومی قونیه می توان پارکینگ و وای‌فای رایگان، بیلیارد، خدمات خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا،سالن بدنسازی، بیلیارد، اتاق بازی، اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی را برشمارد.

در هنگام رزرو آنلاین تور قونیه می توانید از امکانات هتل رومی مانند صندوق امانات، سالن اجتماعات، آرایشگاه، تراس،جکوزی آب گرم، صبحانه در اتاق، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، سرویس اتاق، خدمات بلیط، نگهداری چمدان‌ها، سیستم گرمایشی، مرکز تجارت، ترانسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، چک این/چک اوت خصوصی، صرافی، تهویه مطبوع، وای‌فای (رایگان) بهره مند شوید.

هتل رومی،قونیه-الفبای سفر

هتل قردان قونیه Gherdan Hotel

هتل قردان قونیه با 74 اتاق یک هتل 3 ستاره است که در اتاقهای خود دارای امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، بالکن با منظره‌ی رو به شهر، حمام اختصاصی و امکانات ساخت چای و قهوه می باشد.فاصله هتل قردان تا ایستگاه اتوبوس قونیه ۵۰۰ متر تا مرکز شهر ۱۰ کیلومتر و تا فرودگاه قونیه ۱۲ کیلومتر می باشد.

از امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ، نگهداری چمدان و استخر سرپوشیده این هتل نیز می توانید بهره مند شوید.صندوق امانات، سالن اجتماعات، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، باغ، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی ، کلوب کودکان، بوفه، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، سالن ورزشی،خشکشویی، تنیس روی میز، مرکز تجارت، چک این/چک اوت سریع، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP از دیگر امکانات هتل قردان قونیه می باشند.

هتل قردان قونیه-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt