بهترین کافی شاپ های کوالالامپور را بشناسید

بهترین کافی شاپ های کوالالامپور را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 فروردین ، 1398

بهترین کافی شاپ های کوالالامپور را بشناسید

کافی شاپها و کافه های کوالالامپور در طول روز پذیرای مشتریات زیادی هستند و هر فردی با توجه به علاقه خود می تواند در این مکانها با فضایی دل انگیز، قهوه سفارش داده و لذت می برد. الفبای سفر چند مورد از کافی شاپ های برتر کوالالامپور را به شما معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رونق کافی شاپهای کوالالامپور، نشات گرفته از فرهنگ کشورهای مختلف است. کافی شاپها و کافه های کوالالامپور در طول روز پذیرای مشتریات زیادی هستند و هر فردی با توجه به علاقه خود می تواند در این مکانها با فضایی دل انگیز، قهوه و چای سفارش داده و لذت می برد. الفبای سفر چند مورد از کافی شاپ ها و کافه های برتر کوالالامپور را به شما معرفی می کند.

کافه بار آکمی ACME BAR & COFFEE

کافه آکمی در رو به روی منطقه کی ال سی سی KLCC در قلب پایتخت مالزی قرار دارد. کافه آکمی کوالالامپور قهوه های خوش عطر و طعم و انواع نوشیدنیهای مختلف را در محیطی جذاب همراه با پخش موزیک جاز سرو می کند که می توانید همراه با شنیدن موسیقی جاز و تماشای نمای بیرون از کافه از پشت پنجره های بزرگ بر روی صندلیهای راحت، از نوشیدنی خود لذت ببرید.

در کافه آکمی انواع نوشیدنیهای مختلف را در تور کوالالامپور می توانید امتحان کنید، از انواع قهوه ها گرفته تا چای، آبمیوه ها، دسرها تا غذاهای مختلف برای صبحانه، ناهار و یا شام.

کافه آکمی، کوالالامپور-الفبای سفر

کافه آربین اونیو کی URBEAN AVENUE K

کافه آربین در پشت منطقه کی ال سی سی واقع شده و بهترین قهوه های کوالالامپور را سرو می کند. در این کافه متخصصانی هستند که ترکیب منحصر به فردی از قهوه برزیلی،هندی و پرو را ارایه می دهند که افراد علاقه مند به قهوه، حتما از نوشیدن آن احساس رضایت خواهند کرد.به غیر از محیط شیک و زیبای کافه آربین، در منوی آن انواع سالاد،ساندویچ و سوپها را نیز می توانید امتحان کنید.

کافه آربین اونیو کی،کوالالامپور-الفبای سفر

کافه بار د لایبرری THE LIBRARY COFFEE BAR

 یکی از شعبات زنجیره ای کافه بار د لایبرری در کوالالامپور قرار دارد که دارای طراحی و فضای مشابه سایر شعبه ها می باشد. این کافه در مجاورت مرکز خرید اونیو کی قرار دارد. همراه با قفسه های پر از کتاب و فضایی همراه با مبلهای راحت و لپ تاپهایی که بر روی میز قرار دارند.

مردم محلی نیز گاهی اوقات به این کافه می آیند و علاوه بر نوشیدن چای و قهوه از اینترنت رایگان داخل کافی شاپ استفاده می کنند. ایس کافی، انواع شیکها، قهوه اسپرسو و موکلا از محبوب ترین نوشیدنیهای کافه بار د لایبرری در تور کوالالامپور بهار 98 می باشند.

کافه بار د لایبرری،کوالالامپور-الفبای سفر

کافی شاپ الد تن وایت OLD TOWN WHITE COFFEE

یکی دیگر از کافه های زنجیره ای کوالالامپور، کافی شاپ الد تن وایت است که افرادی که به دنبال نوشیدن یک قهوه داغ و خوشمزه در محیطی آرام و دنج هستند این کافی شاپ را انتخاب می کنند.این کافی شاپ در مقابل محل کی ال سنترال KL Sentral و در نزدیکی هتل باجت قرار دارد.

کافی شاپ الد تن وایت به شکل 24 ساعته باز است و به طرفداران خود این اجازه را می دهند تا در هر موقع از روز که تمایل داشتن به این محل بیایند و قهوه بنوشند.گردشگران مالزی بهار 98 در این کافی شاپ میتوانند انواع غذاهای مالزی و قهوه ها را امتحان کنند و از اینترنت وای فای رایگان نیز بهره مند شوند.

کافی شاپ اواد تن وایت،کوالالامپور-الفبای سفر

کافی شاپ پلن بی PLAN B

کافه پلن بی در داخل مرکز خرید Midvalley از جاهای دیدنی مالزی قرار دارد و دارای فضای زیبا و خلاقانه است.انواع گوناگون قهوه سرد و گرم و چایی و غذاهای مختلف در این کافی شاپ سرو می شوند و مردم محلی و گردشگران تور گردشگری کوالالامپور ساعت ها می توانند در کافی اشپ پلن بی از فضای دل انگیز آن لذت ببرند.

کافی شاپ  بی پلن-الفبای سفر

کافه ایت اونس EIGHT OUNCE

مرکز خرید کوچکی به نام Gardens houses در رو به روی مرکز خرید Midvalley قرار دارد که در داخل آن، کافی شاپ ایت اونس قرار دارد و قهوه های کم نظیر و با کیفیتی سرو می کند. این کافی شاپ که در سال 2013 تاسیس شده، افراد متخصصی در آن قهوه های بی نظیر با کیفت عربی را دم و سرو می کنند.نوشیدن قهوه هایی با طعم های منحصر به فرد در کافی شاپ ایت اونس را در تور مالزی تعطیلات خرداد 98 به شما پیشنهاد می کنیم.

کافه ایت اونس-الفبای سفر

کافی شاپ CHOCHA FOODSTORE

این کافی شاپ در خیابان پتالینگ در محله چینی های کوالالامپور قرار دارد. در زبان چینی CHOCHA به معنی " بنشین و بنوش" است که تصویر مفهومی آن در پس زمینه این کافه سنتی کشیده شده است.

توریستها می توانند در داخل یا خارج از فضای این محل بنشینند و علاوه بر نوشیدن چای و قهوه، انواع نوشیدنیهای  مالزییایی و چینی را امتحان کنند. تعدادی از میهمانان این کافه در این مکان قرار های کاری می گذارند. برای شروع سفر بلیط پرواز کوالالامپور را رزرو کنید.

کافی شاپ CHOCH-FOODSTORE،کوالالامپور-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt