در کدام رستورانهای ایروان صبحانه خوشمزه بخوریم؟

در کدام رستورانهای ایروان صبحانه خوشمزه بخوریم؟

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

در کدام رستورانهای ایروان صبحانه خوشمزه بخوریم؟

تعداد گردشگران ارمنستان هر سال در حال افزایش است در نتیجه به تعداد رستورانهای که پذیرای گردشگرانها هستند نیز افزوده شده است. برای خوردن صبحانه کامل با مواد غذایی سنتی در ایروان و آشنایی با تعدادی از رستورانها، الفبای سفر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تعداد گردشگران ارمنستان هر سال در حال افزایش است در نتیجه به تعداد رستورانهای که پذیرای گردشگرانها هستند نیز افزوده شده است. رستورانهای که توریستها می توانند با صرف یک صبحانه خوشمزه روز خود را آغاز کنند.برای خوردن صبحانه کامل با مواد غذایی سنتی در ایروان و آشنایی با تعدادی از رستورانها، الفبای سفر را دنبال کنید.

رستوران گناک‌واله پاندوک GENACVALE PANDOK

در این رستوران گرجی می توانید یک صبحانه سنتی قفقازی میل کنید.رستوران گناک‌واله دارای 4 شعبه در ایروان است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. غذاهای این رستوران با پیش غذاهایی مانند نان،پنیر،سالاد فصل که متشکل از خیار و گوجه فرنگی و پیاز با میزان زیادی ریحان ارمنی است سرو می شود.

پر طرفدار ترین غذای منوی این رستوران خاچاپوری غذای معرف کشور گرجستان است که ظرفی است که شامل نان گرجی است که داخل آن با پنیر و تخم مرغ پر شده است که معمولا برای صبحانه خورده می شود. صبحانه ای بسیار خوشمزه که در تور ارزان ایروان باید آن را امتحان کنید.

رستوران گناک‌واله پاندوک،ایروان-الفبای سفر

رستوران کرومبز برد فاکتوری CRUMBS BREAD FACTORY

رستوران کرومبز برد فاکتوری یک کافه رستوران اروپایی است، جای ایده آل که می توانید صبحانه ای سالم و خوشمزه به سبک غربی را امتحان کنید. مشتریان تعریفی زیادی از سوپ، آبمیوه ها، شیکها و البته نان رستوران کرومبز برد می کنند.

این رستوران، نانهای ارمنی را از مواد ارگانیک مانند گردو،زیتون و چاودار( گیاهی از خانواده گندمیان) تهیه می کند. شیرینیهای این رستوران نیز بسیار مشهور هستند همچنین می توانید برشی از کیکهای کرومبز برد را نیز امتحان کنید. 

رستوران کرومبز برد فاکتوری،ایروان-الفبای سفر

رستوران باگت و کو BAGUETTE & CO

کافه رستوران فرانسوی باگت کو جایی است که می توانید روز خود را با خوردن یک صبحانه خوشمزه با باگت های ترد و داغ و شیرینیهای فوق العاده آغاز کنید. کافه رستوران باگت و کو رستورانی با دیوارهای به رنگ سبز و آبی است که گزینه های مختلف و خوشمزه ای برای سفارش صبحانه دارد.

اگر در تور گردشگری ایروان، به دنبال شیرینی های خوش طعم هستید، باگتهای مشهور، نان شیرینی کروسان و یا تارتهای میوه این رستوران را حتما امتحان کنید. گزینه های مختلفی دیگر مانند سالاد یونانی، یا املتی که با کره درست شده و یا غذاهای سالم دیگر را می توانید در باگت و کو سفارش دهید.

رستوان باگت و کو،ایروان-الفبای سفر

رستوران گرین بین THE GREEN BEAN

 کافه رستوران گرین بین، رستورانی آمریکایی و اروپایی است که در مرکز کاسکاد یکی از زیباترین نقاط ایروان واقع شده و محلی عالی برای خوردن یک صبحانه مغذی و لذیذ است. گرین بین رستوران دوستدار محیط زیست است که غذاهای خود را از محصولات کشاورزان محلی تامین می کند، در نتیجه قهوه و غذاهای آن به خصوص وافلهای بلژیکی آن سالم و خوشمزه هستند.

دکور و فضای داخل گرین بین به شکلی است که حس سازگاری با محیط زیست را به خوبی در آنجا در تور ایروان احساس می کنید. فضایی با دیوارهای آجری سفید، صندلی‌های دست‌ساز چوبی و بطری‌های شیشه‌ای که پس از مصرف به عنوان گلدان بازیافت می‌شوند. 

رستوران گرین بین،ایروان-الفبای سفر


رستوران بریوچ بولانگری BRIOCHE BOULANGERIE

در رستوران فرانسوی بریوچ بولانگری نانهای کم نظیری به شیوه پارسی پخت می شوند. برای صرف صبحانه در تور ایروان پاییز چای یا قهوه خوشمزه، بیکن، تخم مرغ، نان شیرینیهای ترد یا کروسانهای پر طرفدار را امتحان کنید.

فضای این کافه بسیار زیبا و جذاب است و حتی دارای یک فضای باز دلپذیری است که خوردن صبحانه در این محل به خصوص در صبح یک روز آفتابی ایروان بسیار لذت بخش است.

رستوران بریوچ بولانگری،ایروان-الفبای سفر

کافه لویس شاردن LOUIS CHARDEN CAFÉ

کافه لویس شاردن یکی دیگر از گزینه ها برای خوردن صبحانه خوش طعم در مکانی شیک و دنج پس از رزرو آنلاین تور ایروان است. نانهای فرانسوی، ساندویج و کروسان از جمله غذاهایی است که می توانید در این رستوران میل کنید.

سوپهای لویس شاردن طعم فوق العاده ای دارد و قهوه های آن نیز برای شروع روز شما را بسیار پر انرژی می سازد. میزهای با پایه های سفید و طراحی زیبا این رستوران فضای دل انگیزی را به وجود آورده است.

کافه لویس شاردن،ایروان-الفبای سفر

کافه مالوکو MALOCCO CAFÉ

کافه مالوکو یکی از زیباترین ساختمانهای ایروان است که در قلب کاسکاد Cascade ( بنای هزار پله ارمنستان و جزو اماکن توریستی ایروان) قرار دارد. سوپ جو یا بلغور، میوه تازه و شیرینی‌های خوشمزه از جمله برخی از گزینه های  است که میتوانید در این کافه اروپایی میل کنید، همچنین کافه لاته، اسپرسو و لیمونادهای کافه مالوکو طعم بی نظیری دارند.

دکوری زیبا که شامل ترکیبی از رنگهای سفید،صورتی،بنفش و آبی روشن است، مبلمان و شومینه های کوچک و صندلیهای طرح دار کافه مالوکو از جاهایی است که نباید آن را از دست بدهید.

کافه مالوکو،ایروان الفبای سفر

رستوران آچاجور ACHAJOUR

لغت achajour به معنی منبع آب است. این رستوران برای اولین بار در سال 2009 در پارک عاشقان ایروان در فضای آزاد افتتاح شد. در این رستوران غذاهای طبیعی و تازه را می توانید سفارش دهید. برای صبحانه گزینه های متنوعی مانند تخم مرغ، املت،ساندویچ، نانهای برشته و خاچاپور غذای مشهور سنتی غرب گرجستان را می توانید در آچاجور امتحان کنید.

رستوران آچاجور،ایروان-الفبای سفر

رستوران ایت اند فیت EAT&FIT

اگر به دنبال یک وعده غذایی سالم و مقوی هستید، کافه رستوران اروپایی ایت اند فیت یکی از بهترین گزینه های در تور ایروان 97 است. صبحانه این رستوران از ساعت 8.80 تا 11 صبح سرو می شود. گرانولای خانگی با شیر، گرانولا با ماست و میوه‌های فصل، تست آووکادو، املت سبزیجات و پن‌کیک موز از جمله بخشی از منوی غنی این رستوران است.

رستوران ایت اند فیت،ایروان-الفبای سفر

رستوران لواش LAVASH RESTAURANT

لواش یک نان سنتی ارمنی است که در پخت برخی از غذاها از آن استفاده می شود، رستوران لواش نیز غذاهای سنتی را به شکل خلاقانه و البته مدرن سرو می کند. هدف اصلی این رستوان سرو لقمه های سنتی ارمنی است که به فراموشی سپرده شده اند غذاهای مقوی که نیازهای بدن را تامین می کند.

رایج ترین صبحانه رستوران لواش شامل عسل و گردو است و صبحانه محلی که با یک فنجان چای می توانید میل کنید. حالوا (کره تخمه آفتابگردان)، مربای محلی و پنیر خامه‌ای با کشمش و میوه خشک از دیگر غذاهایی است که می توانید در این رستوران میل کنید.

رستوران لواش، ایروان-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt