6 هتل هنری دنیا را بشناسید

6 هتل هنری دنیا را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

6 هتل هنری دنیا را بشناسید

خیلی از افراد هستند که برای رزرو هتل، محل اقامت آنها تنها به عنوان محلی برای استراحتشان است، اما عده ای به دنبال های لوکس و یا حتی هتل های خاص و متفاوت هستند. الفبای سفر شما را با چند هتل هنری در دنیا آشنا می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

قبل از شروع سفر، هر فردی نخست بلیط هواپیما و هتل را رزرو می کند. خیلی از افراد هستند که محل اقامت آنها تنها به عنوان محلی برای استراحتشان است، اما عده ای به دنبال های لوکس و یا حتی هتل های خاص و متفاوت هستند. الفبای سفر شما را با چند هتل هنری در دنیا آشنا می کند.

هتل ایکس ‌وی ‌ای، دبی XVA Art Hotel

هتل هنری ایکس ‌وی ‌ای واقع در دبی، ۱۴ اتاق زیبا و دیدنی دارد که در هر کدام آنها هنری شاهکار قابل مشاهده است و روی دیوارهای این هتل ترکیبی از آثار هنری معاصر و سنتی وجود دارد.داخل این هتل، فروشگاه هنری زیبایی وجود دارد که گردشگران تور دبی می‌ توانند سوغاتی ‌های هنری زیبایی را از آن مکان تهیه کنند.

هتل ایکس-‌وی-‌ای،دبی-الفبای سفر

 هتل کیمپتون ایونتی، نیویورک Kimpton Eventi Hotel 

نیویورک برای دوستداران فرهنگ و هنر جزو مهم ترین مراکز دیدنی به شمار می رود و تعدادی از بهترین هنرمندان مشهور در رده ی جهانی  نیز اهل نیویورک بوده ‌اند.جای جای این هتل، ترکیب بی نظیری از آثار هنری با زیبایی منحصر به فرد به چشم می خورد که آن را در فهرست هتل های هنری جهان قرار داده است.

هتل کیمپتون ایونتی، نیویورک-الفبای سفر

هتل مریون دوبلین، The Merrion Hotel  

دوبلین پایتخت ایرلند، مکان های هنری ارزشمندی از جمله گالری ملی ایرلند و موزه ی هنرهای مدرن ایرلند را در خود جای داده است.هتل ۵ ستاره ی مریون برای هنر دوستدان هنر با تزئینات کم نظیر و امکانات درجه یک خود یک هتل رویایی می باشد.

این هتل عصرها میزبان برنامه ی چای عصرانه هنری بوده و در این مراسم شیرینی ‌هایی سرو می شود که شکل ظاهری آنها از نقاشی‌ های کلکسیون هنری هتل الهام گرفته است.

هتل مریون دوبلین-الفبای سفر

آرت هتل، آمستردام  art’otel 

آرت هتل در آمستردام پایتخت هنر قرار دارد که فضای تماشایی آن از فرهنگ و هنر اروپایی متاثر بوده است.این هتل باشکوه از آن جهت جزو دسته بندی هتل های هنری قرار می گیرد که در قسمت پذیرش آن دارای فضایی هنری از جمله سردیس ‌هایی بزرگ و قرمز رنگ، لامپ ‌های آویزان و یک مجسمه ی بسیار زیبا و درخشان است که بسیار خلاقانه و هنری می باشند.

آرت هتل، آمستردام-الفبای سفر

هتل رومای اول، ایتالیا The First Roma Hotel  

هتل رومای اول با آثار هنری ایتالیایی زینت شده که جلوه زیبایی را به این هتل بخشیده است.در هتل رومای اول میهمانان تور اروپا می‌ توانند از امکانات گوناگونی مانند حمام‌ های روباز آب گرم استفاده کنند و یا در کارگاه ‌های نقاشی آبرنگ شرکت کنند.علاه بر آن در این هتل هنری، همایش های درباره مکاتب هنری برگزار می شود.

هتل رومای اول،ایتالیا-الفبای سفر

هتل اکلات، پکن  Eclat Hotel 

از دیگر هتل های هنری دنیا می توان هتل اکلات پکن  را نام برد که دارای 100 اتاق است که به شکل حیرت انگیزی طراحی شده اند. گرشگران تور ارزان چین که به هنر علاقه مند هستند، می توانید از اقامت در این هتل رویایی تجربه ای متفاوت کسب کنند.

 هتل اکلات، پکن-الفبای سفر
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt