معرفی 5 هتل لوکس دبی

معرفی 5 هتل لوکس دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 تیر ، 1400

معرفی 5 هتل لوکس دبی

سفر به دبی در میان ایرانیان در سال های اخیر رونق گرفته است.در این کشور مانند هر کشور دیگر نیز انواع هتل ها با قیمت های مختلف و امکانات گوناگون وجود دارد. اما هتل های لوکس دبی کدامند و چه خدماتی ارائه می دهند؟ با الفبای سفر چند هتل لوکس دبی را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سفر به دبی در میان ایرانیان در سال های اخیر رونق گرفته است. بازدید ازمکان های دیدنی دبی و  گشت و گذار در مراکز خرید دبی طرفداران زیادی دارد . در این کشور مانند هر کشور دیگر نیز انواع هتل ها با قیمت های مختلف و امکانات گوناگون وجود دارد. اما هتل های لوکس دبی کدامند و چه خدماتی ارائه می دهند؟ با الفبای سفر چند هتل لوکس دبی را بررسی می کنیم.

1. هتل شانگری لا دبی، Shangri-La hotel Dubai

هتل شانگری لا دبی یک هتل 5 ستاره است که از نظر موقعیت جغرافیایی در محل مناسبی برای رفت و آمد قرار دارد.  تنها 10 دقیقه با ماشین از هتل  تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه راه است، همچنین استگاه مترو و پارک ساحلی جمیرا در چند قدمی هتل قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز 15 دقیقه است. از امکانات هتل شانگری لا دبی، Shangri-La hotel Dubai می توان به مرکز سلامتی، اسپا و ماساژ به همراه طب سنتی چین اشاره کرد. در رستوان شانگری لا انواع غذاها از جمله غذاهای سنتی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای و.. سرو می شود. استخر سرباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، سرویس رایگان رفت و آمد، خشکشویی، باشگاه بدنسازی، تنیس برخی دیگر از امکانات این هتل هستند. با رزور تور لحظه آخری دبی می توانید در این هتل اقامت کنید.

هتل شانگری لا دبی-الفبای سفر

2. هتل جمیرا مینا سلام، Jumeirah Mina A'Salam hotel dubai

این هتل 5 ستاره دارای امکانات ویژه ای است. مناظر زیبای خلیج فارس، رودخانه‌های جمیرا و باغ های سبز و پر درخت که جزو دیدنی های دبی هستند، اطراف این هتل را در برگرفته اند. محل قرار گیری آن در جمیرا بوده که فاصله آن تا فرودگاه 25 دقیقه است. برای گشت و گذار در مرکز خرید دبی، مدیا سیتی و بازار امارات تنها 10 دقیقه از هتل جمیرا مینا سلام، Jumeirah Mina A'Salam hotel dubai فاصله دارند همچنین ترانسفر فرودگاهی و سرویس رفت  و آمد به مراکز خرید توسط هتل صورت می گیرد. برای علاقه مندان به ساحل و امتحان غذاهای خوش طعم انتخاب این هتل در تور دبی بهار 98 از بهترین انتخاب ها است. 

هتل جمیرا مینا سلام دبی-الفبای سفر

3. هتل آتلانتیس دبی، Atlantis, The Palm hotel dubai

هتل 5 ستاره آتلانتیس واقع در جمیرا با امکانات خاصی پذیرای مسافران خود است. ساحل شنی اختصاصی و مناظر چشم نواز خلیج فارس از 2 ویژگی منحصر به فرد این هتل است. دارا بودن آکوریوم زیر آب به همراه امکان شنا و تماشای دلفین ها، طراحی و دکور عربی اتاق ها از دیگر امکانات هتل آتلانتیس دبی، Atlantis, The Palm hotel dubai است. انواع غذاهای چینی و عربی را در رستوان آن نیز می توانید در تور دبی خرداد 98 امتحان کنید. در فاصله ۳ کیلومتری هتل نیز کلوپ لف امارات قرار گرفته و با ماشین تا فروشگاه امارات و برج خلیفه 20 دقیقه زمان نیاز است.

هتل آتلانتیس-الفبای سفر

4. هتل پولمن دیره دبی، Pullman Dubai Creek City Centre hotel dubai

این هتل لوکس و شیک  5 ستاره در دیره واقع شده است. رستوران های گوناگونی در این هتل قرار دارد و همچنین فضای بسیار گسترده برای برگزاری جلسات کاری در این هتل وجود دارد. در چند قدمی این هتل مترو تاکسی وجود داشیته و سیتی سنتر دیر و فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله کمی از این هتل قرار دارد. استخر سرباز، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، تنیس، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، نگهداری بچه، فروشگاه و.. از برخی از امکانات هتل پولمن دیره دبی، Pullman Dubai Creek City Centre hotel dubai است.

هتل پولمن دیره دبی-الفبای سفر

5. هتل تاورز روتانا دبی، Towers Rotana hotel dubai

این هتل 4 ستاره روبه روی برج خلیفه و در شیخ زاید دبی قرار دارد. مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا فاصله کمی تا این هتل دارد. استخر روباز و باشگاه بدنسازی و هچنین سونا و جکوزی و حمام بخار برخی از امکانات این هتل هستند. آثار هنری مدرن نیز در داخل اتاق ها وجود دارد که توجه مسافران را به خود جلب می کند.می توانید انواع غذاهای ژاپنی، چینی، هندی و ایتالیایی را در رستوران هتل تاورز روتانا دبی، Towers Rotana hotel dubai سفارش دهید.برای علاقه مندان به تجارت و خرید کالاهای برند و لوکس ترید سنتر ۱ بهترین انتخاب است.

هتل تاورز روتانا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt