بهترین و خوشمزه ترین غذاها برای کدام خطوط هواپیمایی است؟

بهترین و خوشمزه ترین غذاها برای کدام خطوط هواپیمایی است؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1397

بهترین کیفیت غذا برای کدام خطوط هواپیمایی است؟

کیفیت غذاها در ایرلاینهای مختلف متفاوت است. برخی دارای منوی رنگارگ با غذاهای خوش طعم و هستند که باعث رضایت مشتریان می باشند و برخی نیز تعریف چندانی ندارند. اما چه ایرلانهای غذاهای خوشمزه سرو می کنند؟ با الفبای سفر آنها را مررو می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کیفیت غذاها در ایرلاینهای مختلف متفاوت است. برخی دارای منوی رنگارگ  با غذاهای خوش طعم و هستند که باعث رضایت مشتریان می باشند و برخی نیز تعریف چندانی ندارند. غذا خوردن نیز بخشی از  لذت های سفر محسوب می شود که اگر از کیفیت و طعم خوبی برخوردار باشد بسیار خوشایند است. اما چه ایرلانهای غذاهای خوشمزه سرو می کنند؟ با الفبای سفر آنها را مررو می کنیم.

ایرلاین سنگاپور

منوی ایرلاین سنگاپور دارای بیش از 60 نوع غذا است که از تنوع و کیفیت غذای در لیست اول فهرست قرار دارد. منوی غذای این خطوط هوای برگرفته ازغذاهای کشورهای مختلف است که تعداد غذاهای آسیایی در آن بیشتر به چشم می خورد اما غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و فرانسوی نیز در لیست این منو قرار دارند که به این صورت مناسب انواع دائقه‌ها می باشد. معمولا انتخاب غذاها بر اساس مقصد آن کشور انتخاب می شوند که این کار رضایت مسافران را دوچندان می کند.

ایرلاین ترکیش

انواع غذاهای ترکی خوشمزه در لیست منوی این ایرلاین دیده می شوند. ساندویچ‌های خوش طعم مدیترانه‌ای و کباب از پرطرفدارترین غذاها هستند. در کنار این غذاها، تست کردن باقلوای استانبولی و قهوه ترک بسیار لذت بخش است. سفر با این ایرلاین با تور لحظه آخری ترکیه و امتحان کردن این غذاها از تجربه های خوب پرواز است.

تای ایرویز

تای ایرویز هواپیمای کشور تایلند است.غذاهای تایلندی از محبوب ترین غذاها است و دارای طعمی عجیب و متفاوت است. نودل و برنج تایلندی به همراه سبزیجات از پشنهادهای پرطرفدار در میان مسافران این خط هوایی است. همچنین ماسامان کاری که شامل که مرغ پخته شده در سس نارگیل و سبزیجات است غذای محبوبی به شمار می رود. با سفر به تایالند در تور تایلند بهار97 طعم غذهای تایلندی را امتحان کنید.

ایرلاین الاتحاد

این ایرلاین یکی از خطوط هوایی کشور امارات است که به تازگی جزو بهترین ها شناخته شده است. ازانواع غذاهای بین المللی  بهترین نوع آن در لیست این ایرلاین قرار دارند. 3 نوع غذا به همراه چندین نوع نوشیدنی برای مسافران سرو می شود. تلفیق طعم خاورمیانه‌ای با غذاهای بین‌المللی در جلب رضایت مشتریان بسیار موفق بوده است.

ایرلاین لوفتانزا

ایرلاین لوفتانزا به کشور آلمان تعلق دارد و از قدیمی ترین خطوط اروپایی دنیا به شمار می رود. غذاهای این ایرلاین ساده و در حین حال خوش طعم هستند. کرواسان‌های تردمیوه‌های تازه و سوپ خوشمزه و نان تازه مغزدار، بسیار پرطرفدار هستند. در آلمان غذای منحصر به فردی وجود ندارد و افرادی که رژیم هستند می توانند مطابق رژیم خود غذای کم کاری سفارش دهند.

ایرلاین امارات

انواع غذاهای خوش طعم و فوق العاده در این ایرلاین سرو می شود. غذای مفصل فرست کلاس از معروف ترین غذاهای ایرلاین امارات است. غذاهای مدیترانه‌ای، فرانسوی و دسرهای عربی‌ در منوی آن وجود دارد. نوشیدن های متنوع به ویژه قهوه ترک رضایت مسافران را دو چندان کرده است. به غیر از کیفیت خوب غذاها تزیین آنها به محبوبیتشان افزوده است.

ایرلاین ماهان

ایرلاین ایرانی ماهان به انواع کشور های اروپایی و آسیایی پرواز دارد. انواع غذاهای خوشمزه و متنوع در لیست آن دیده می شود. علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای  بین الملی نیز بر اساس سفارش مسافران سرو می شود. کیفیت غذاهای ماهان بسیار خوب است و افراد که گیاهخوارند و یا رژیم غذای خاصی دارند می توانند از قبل غذا را سفارش دهند.

ایران ایر

ایران ایز قدیم ترین خط هواپیمایی ایران است. غذاهای خوشمزه و محبوب و با تنوع زیاد در منوی آن وجود دارد. در بخش هما کلاس ایران ایر تقریبا در همه مسیرهای طولانی خاویار سرو می شود. کیفیت غذاها نیز مطلوب و مورد رضایت مسافران است.



 
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt