معرفی فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ایروان

معرفی فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ایروان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 مرداد ، 1398

معرفی فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ایروان

فرودگاه بین المللی (زوارتنوتس) ZVARTNOTS در شهر ایروان کشور ارمنستان بیش از نیم قرن سابقه دارد. اولین ترمینال فرودگاه در سال 1961 ساخته شد و پس از آن، این فرودگاه چندین بار بازسازی شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

فرودگاه بین المللی (زوارتنوتس) ZVARTNOTS در شهر ایروان کشور ارمنستان بیش از نیم قرن سابقه دارد. اولین ترمینال فرودگاه در سال 1961 ساخته شد و پس از آن، این فرودگاه چندین بار بازسازی و به دلیل افزایش تقاضا و گردش ترافیک، ترمینال های جدید مسافری و بار به (زوارتنوتس) ZVARTNOTS اضافه شده است. در مراسم جایزه فرودگاه های بازارهای نوظهور (EMAA) که در سال 2013 در دبی، امارات متحده عربی برگزار شد، (زوارتنوتس) ZVARTNOTS به عنوان بهترین فرودگاه در CIS معرفی شد. امروز (زوارتنوتس) ZVARTNOTS یک واحد حمل و نقل بین المللی بزرگ است که به بیش از 2 میلیون مسافر در سال خدمات می دهد و مساحت آن بیش از 30.000 متر مربع است.

سالن فرودگاه زوارتنوتس ایروان در ارمنستان

اطلاعات کلی در مورد (زوارتنوتس) ZVARTNOTS

فرودگاه (زوارتنوتس) ZVARTNOTS کاملا مطابق با استاندارد های بین المللی هواپیمایی مثل پارامترهای ایمنی، کیفیت خدمات و غیره می باشد. سالن های دلباز، Wi-Fi رایگان، تلفن و خوش آمد گویی برای مسافران و گردشگران تور های ویژه ارمنستان از ویژگی ها و خدمات این فرودگاه می باشد و همچنین دارای شعبه های بانک های محلی، دفاتر مبادله ارزی، فروشگاه های سوغات، کافه ها و رستوران هایی که غذاهای بین المللی را در فرودگاه ارائه می دهند، می باشد. 49 جایگاه ثبت نام با تکنولوژی  CUTE برای مسافرانی که بلیط الکترونیکی پرواز خریداری کرده اند، وجود دارد. در فرودگاه یک سرویس پشتیبانی 24 ساعته مشتری حضور دارد که با بروز هرگونه مشکل مسافران را راهنمایی می کنند.

سالن فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ایروان در ارمنستان

کدام کشورها به فرودگاه (زوارتنوتس) ZVARTNOTS پرواز دارند؟

فرودگاه زوارتنوتس ارتباط مستقیمی هوایی بین ارمنستان و بسیاری از کشورها CIS ، اروپا و آسیا را برقرار می کند. لیست کشورها ممکن است با توسعه فرودگاه تغییر یا گسترش یابد. فرودگاه زوارتنوس به کشورهایی مثل ایران، روسیه، بلاروس، اوکراین، یونان، امارات متحده عربی، فرانسه، اسرائیل، ایتالیا، ترکیه، اتریش، جمهوری چک، گرجستان، کره، کویت و بسیاری دیگر پرواز دارد. همچنین فرودگاه زوارتنوتس با بیش از 30 شرکت هواپیمایی فعالیت می کند.

هواپیماهای شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه زوارتنوتس ایروان در ارمنستان

امکانات حمل و نقل از فرودگاه (زوارتنوتس) ZVARTNOTS به مرکز شهر

خدمات فرودگاهی شامل یک سرویس تاکسی نیز می باشد. می توانید در هر ساعت از شبانه روز تاکسی بگیرید و  به مرکز شهر و یا جاذبه های گردشگری ارمنستان بروید که این مسیر حدود 20 دقیقه طول می کشد. در طول روز، حمل و نقل عمومی نیز در این فرودگاه فعالیت می کند. تاکسی های مسیر (شماره 107 و 108) از ساعت 6 صبح شروع به کار می کنند و اتوبوس (شماره 201) از حدود ساعت 7:30 فعالیت خود را آغاز می کنند. سفر به مرکز شهر با وسایل نقلیه عمومی از 40 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

تاکسی های حمل و نقل عمومی مستقر در فرودگاه بین المللی زواتنوتس در ایروان ارمنستان

اطلاعات مفید از فرودگاه زوارتنوتس

یک سرویس جستجوی چمدان در (زوارتنوتس) ZVARTNOTS وجود دارد که در صورت از بین رفتن کامل یا قسمتی از چمدان و همچنین خسارت وارد شده می توانید به آنجا مراجعه کنید. یک تابلوی آنلاین نیز در فرودگاه وجود دارد که فعالیت آن به روز بوده و وضعیت پرواز را به نمایش می گذارد. برای هرگونه سوال در مورد تاریخ و زمان پرواز خود و یا خدمات فرودگاه می توانید از طریق شماره تلفن زیر اقدام کنید.
+374 10 493 000

سالن فرودگاه بین المللی زوارتنوس در ایروان ارمنستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt