بهترین سواحل تایلند

بهترین سواحل تایلند کدامند؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 اسفند ، 1402

بهترین سواحل تایلند + عکس و اطلاعات تکمیلی

اگر به دنبال جذاب‌ترین و بهترین سواحل تایلند برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می‌گردید، این مقاله برای شما نوشته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

موقعیت جغرافیایی کشور تایلند به صورتی است که سواحل بسیاری در آن واقع شده‌اند. اغلب گردشگران برای برای بازدید از این سواحل و طبیعت چشم‌نواز تایلند به شهرهای مختلف آن سفر می‌کنند. آیا می‌دانید بهترین سواحل تایلند کدام‌اند؟ در این مقاله به معرفی تعدادی از جذاب‌ترین و بهترین سواحل این کشور می‌پردازیم تا در سفر به تایلند از آن‌ها بازدید کنید. برای آشنایی با سواحل تایلند،‌ لطفاً تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ساحل آزادی؛ یکی از زیباترین سواحل تایلند

شهر پوکت،‌ سواحل بسیاری دارد و مهم‌ترین منبع درآمد گردشگری تایلند به شمار می‌رود. یکی از زیباترین سواحل این شهر، ساحل آزادیFreedom Beach  است که اغلب مردم با خرید تور پوکت برای شنا،‌ غواصی و حمام آفتاب به آن مراجعه می‌کنند. برای ورود به این ساحل باید مبلغ ناچیزی بپردازید؛ همچنین استفاده از تجهیزات موجود در ساحل آزاد، اعم از صندلی، رایگان نیست.

رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در اطراف ساحل آزادی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی تایلند و نوشیدنی‌های خوشمزه را به مردم و گردشگران عرضه می‌کنند. در سفر به تایلند،‌ به‌هیچ وجه بازدید از پوکت و سواحل زیبای آن را از دست ندهید.

ساحل آزادی از بهترین سواحل تایلند

عکسی از ساحل آزادی در تایلند

ساحل مایا بی؛ ساحل مشهور جزیره فی فی

ساحل مایا بیMaya Bay  در جزیره فی فی کوچک، پس از انتشار فیلم موفق The Beach با بازی لئوناردو دی کاپریو،‌ به یکی از مشهورترین و بهترین سواحل تایلند تبدیل شد. شن‌های سفید و درخشان در کنار آب‌های نیلگون و محوطه سرسبز، زیبایی مایا بی را دوچندان کرده است. جاذبه مایا بی به اندازه‌ای است که هر گردشگری را شیفته خود می‌کند. با خرید تور تایلند در این ساحل به پیاده‌روی و شنا می‌پردازید یا حمام آفتاب می‌گیرید. اگر عازم تایلند هستید، بازدید از مایا بی را از خود دریغ نکنید.

ساحل ریلی؛ بهشت کوچک تایلند

یکی دیگر از سواحل معروف تایلند، ساحل ریلیRailay Beach  در کرابی است که یکی از جذاب‌ترین تفریحات تایلند محسوب می‌شود.  آب‌های دریای آندمان در یک طرف و صخره‌های سبز و ناهموار در طرف دیگر این ساحل شنی را به بهشتی کوچک روی زمین تبدیل کرده‌اند. در این محیط فقط صدای پرندگان را می‌شنوید و شاهد بازی میمون‌ها روی شاخه‌های درخت خواهید بود. اگر به دنبال کسب آرامش در کنار آب‌های نیلگون آندمان هستید، حتماً از ساحل ریلی بازدید کنید.

ساحل ریلی از بهترین سواحل تایلند

تصویری  از ساحل ریلی تایلند

ساحل پاتونگ؛ از بهترین جاهای دیدنی تایلند در شب

در فهرست بهترین و زیباترین سواحل تایلند، نباید ساحل پاتونگPatong Beach  را از یاد ببریم. این ساحل یکی از بهترین سواحل تایلند جزیره پوکت و پر از کافه، رستوران، بار و مرکز خرید است و در مقایسه با سایر سواحل تایلند، جمعیت بیشتری در آن رفت‌وآمد می‌کنند. در ساحل پاتونگ می‌توانید به پیاده‌روی، هاوکینگ،‌ چتربازی و جت‌اسکی بپردازید. شب‌های این ساحل نیز پر از جنب‌وجوش است. اگر به زندگی شبانه علاقه دارید حتماً در شب از ساحل پاتونگ بازدید کنید.

ساحل کاتا؛ محل برگزاری بزرگ ترین فستیوال گیاه خواران

ساحل کاتا Kata Beach یکی از مشهورترین و بهترین سواحل پوکت تایلند است. اطراف این ساحل ماسه‌ای را درختان نخل و تپه‌های سرسبز فراگرفته و چشم‌انداز خارق‌العاده‌ای را ایجاد کرده‌اند. اگر می‌خواهید برای چند روز از هیاهوی شهر دور باشید و آرامش را تجربه کنید، در سفر به تایلند، حتماً به پوکت و ساحل کاتا بروید. اگرچه این ساحل به دلیل برگزاری بزرگ‌ترین فستیوال گیاه‌خواری تایلند، چندین روز شلوغ می‌شود؛ اما در اغلب روزهای سال محیطی بسیار بکر و آرامش‌بخش دارد. اگر به دنبال محیطی آرام برای استراحت می‌گردید، تور خارجی پوکت را بخرید.

ساحل لامای؛ مقصدی فوق العاده برای گردشگران

ساحل لامایLamai Beach  در بخش شرقی جزیره سامویی واقع شده و مقصدی فوق‌العاده برای گردشگران است. ماسه‌های نرم سفیدرنگ و درختان نخل بلند، زیبایی این ساحل را دوچندان کرده‌اند. در ساحل لاما علاوه بر طبیعت بکر می‌توانید از ورزش‌های آبی همچون جت اسکی، پاراسلینگ، کایاک‌سواری و همچنین ماساژ تایلندی لذت ببرید. کافه‌ها و رستوران‌های متعددی نیز در محدوده این ساحل وجود دارند که غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای به مشتریان عرضه می‌کنند. اقامتگاه‌های اطراف ساحل لاما نیز قیمت مناسبی دارند و برای گذراندن تعطیلات، عالی هستند.

ساحل پاتایا؛ بزرگ ترین ساحل در شهر پاتایا

ساحل پاتایا Pattaya Beach‌ بزرگ‌ترین و مشهورترین ساحل در شهر پاتایا است و طرفداران بسیاری دارد. در این ساحل چهار کیلومتری می‌توانید از انواع تفریحات و ورزش‌های آبی لذت ببرید؛ حتی آب گرم نیز در ساحل پاتایا موجود است. با خرید تور پاتایا و سفر به تایلند حتماً از سواحل آن و به ویژه ساحل پاتایا بازدید کنید. طبیعت زیبا و امکانات رفاهی و تفریحی این ساحل در کل تایلند کم‌نظیر است.

ساحل پاتایا از بهترین سواحل تایلند

تصویری از ساحل پاتایا تایلند

شما کدام ساحل تایلند را انتخاب می کنید؟

در این مقاله مشهورترین و بهترین سواحل تایلند را به شما معرفی کردیم تا قبل از سفر به تایلند اطلاعات جامع و کاملی از ساحل‌های آن داشته باشید. ساحل لامای، ساحل پاتایا، ساحل پاتونگ، ساحل کاتا، ساحل مایا بی و ساحل ریلی از جمله بهترین سواحل تایلند هستند. خط ساحلی تایلند بسیار طولانی است؛ ازاین‌رو تعدادی از جذاب‌ترین سواحل دنیا در این کشور واقع شده‌اند. با خرید تور تایلند به لاکچری‌ترین و هیجان‌انگیزترین سواحل دنیا سفر کنید. در انتها پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با عنوان «تایلند کجاست؟» را در سایت ما بخوانید تا اطلاعات کاملی درباره موقعیت جغرافیایی، آب و هوا و... این کشور کسب کنید.

سؤالات متداول:

1. بهترین سواحل تایلند کدام اند؟

ساحل آزادی، ساحل مایا بی، ساحل پاتایا، ساحل کاتا، ساحل لامای، ساحل پاتونگ و ساحل ریلی از جمله بهترین سواحل تایلند محسوب می‌شوند.

2. بهترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟

فصل پاییز (از سپتامبر تا نوامبر) بهترین فصل برای سفر و گردشگری به تایلند محسوب می‌شود و برای تفریحات آبی از جمله شنا، موج‌سواری، قایق‌سواری، غواصی و غیره عالی است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt