تفریحات دلچسب تور تایلند

تفریحات دلچسب تور تایلند

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 آبان ، 1397

تفریحات دلچسب تور تایلند

تایلند که به کشوری پرطرفدار در بین گردشگران تبدیل شده، به طور قطع، تفریحات جذابی را در آن می توان امتحان کرد. همراه با الفبای سفر سرگرمیهای جذاب این کشور در تور تایلند را با هم مرور می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تایلند که به کشوری پرطرفدار در بین گردشگران تبدیل شده، به طور قطع، تفریحات جذابی را در آن می توان امتحان کرد. از سواحل زیبایش گرفته تا خوردن غذاهای خیابانی، فیل سواری و... همراه با الفبای سفر سرگرمیهای جذاب این کشور در تور تایلند را با هم مرور می کنیم.

لذت خرید در بازار Chatuchak بانکوک

اگر از گشتن در مراکز خرید شلوغ و پرهیاهو خسته شده اید و به دنبال جایی برای خرید در تایلند هستید که تا حدی حال و هوای بازارچه های سنتی و قدیمی را داشته باشد، بازار Chatuchak بهترین انتخاب است. بازاری با فضای بسیار بزرگ با 8000 مغازه در فضایی با 27 هکتار وسعت که یکی از بازارهای بزرگ جهان به شمار می رود.

بازار Chatuchak شنبه و 1شنبه هر هفته برگزار می شود که حدود 200000 نفر از آن بازدید می کنند و یک مکان بسیار عالی برای پیدا کردن کالاهای مورد نظر و همچنین سوغات است. خرید اقلام با فروشهای فوق العاده و قیمتهای محلی که خیلی ارزان تر از مبالغی است که از توریستها دریافت می شود. می توانید ساعتها در این بازار محلی بانکوک که جزو جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار رفته بگردید و با قیمت مناسب خرید کنید.

بازار Chatuchak بانکوک-الفبای سفر

تماشای چشم انداز زیبای کائو رانگ پوکت

پوکت شهری در تایلند به طبیعت و چشم انداز بهشتی و وصف نشدنی شهرت دارد به ویژه در جزایر معروف خود مانند جزیره فی فی. یکی دیگر از جاهای دیدنی پوکت برای اینکه از مناظر زیبای آن لذت ببرید تماشای چشم انداز تپه کائو رانگ Khao Rang است که در شمال غربی این شهر قرار دارد. چشم اندازی بر فراز شهر و تپه های سر سبز اطراف برخی جاذبه های گردشگری پوکت مانند معبد بودا و مجسمه طلایی بودای بزرگ که از این مکان قابل رویت است.

همراه با تماشای این چشم انداز دل انگیز می توانید کارهای لذت بخش دیگر نیز انجام دهید. در اطراف منطقه کائو رانگ 3 رستوران و کافه با تراسهای بزرگ رو به چشم انداز شهر وجود دارند که جایی مناسب برای میل کردن یک غذای لذیذ و استفاده از هوای دلپذیر می باشد، همچنین برای کسایی که رژیم دارند یک پارک همراه با وسایل ورزشی در نزدیکی این رستورانها وجود دارد.

کائو رانگ پوکت-الفبای سفر

تفریحات جذاب جزیره کولان  پاتایا

در 7 کیلومتری شهر پاتایا، جزیره حیرت انگیز کولان Ko Lan قرار دارد. جزیره مرجانی زیبا و پر طرفدار با 5 ساحل که آخر هفته ها هزارن گردشگر برای تفریح به این جزیره دیدنی که از جاذبه های گردشگری پاتایا است سفر می کنند و تفریحات لذت بخش مانند شنا یا موج سواری انجام دهند. کشتی های تفریحی نیز برای توریستها محیا است که برخی ها از اسکله جنوب پاتایا عبور می کنند که 45 دقیقه زمان می برد و برخی دیگر نیز از روستاهای اطراف و سواحل مختلف مانند  Tawaen میگذرند.

قایق های تفریحی نیز در امتداد مسیر عبور می کنند که می توانید یکی از آنها را اجاره کنید و در اطراف این جزیره رویایی به گشت و گذار بپردازید و زیباییهای آن را کشف کنید. کشتهای تفریحی که به نقاط مذکور مسافر جا به جا می کنند ساعت 6 بعد از ظهر از جزیره کولان به سمت پاتایا باز می گردند.

جزیره کولان  پاتایا-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt