بهترین برنامه تاکسی در ترکیه چیست؟

بهترین برنامه تاکسی در ترکیه چیست؟

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 خرداد ، 1401

بهترین برنامه تاکسی در ترکیه چیست؟

بهترین برنامه تاکسی در ترکیه چیست؟ آشنایی با اپلیکیشن های تاکسی به همراه شناخت انواع تاکسی در استانبول در این بخش

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آیا شما قصد دارید شهرهای شناخته شده در سراسر جهان را ببینید؟ آیا شما قصد دارید به عنوان مثال از شهرهای اصلی ترکیه بازدید کنید؟ لطفا توجه داشته باشید که آنها شهرهای پر جنب و جوش هستند. بنابراین، اگر شما در تعطیلات در ترکیه هستید و مطمئن نیستید که چگونه به سیستم حمل و نقل عمومی حرکت کنید، تقریبا مطمئنا باید یک ماشین را استخدام کنید. رنگ تاکسی شما قیمت پرداخت را مشخص می  کند. کابین های زرد ارزان ترین در استانبول هستند. تاکسی های فیروزه ای (وسایل نقلیه الکتریکی تسلا) تا حدودی گران تر هستند، در حالی که تاکسی های سیاه گران تر هستند، هرچند که آنها به طور کلی وسایل نقلیه بزرگتر را برای تطابق با افراد یا چمدان اضافی دارند. 

چگونه از فرودگاه جدید استانبول به مرکز شهر برویم؟

Bitaksi

Bitaksi یکی از قدیمی ترین ها در صنعت تاکسی اینترنت است. در واقع، این شرکت اکثر بخش های ترکیه را پوشش می دهد و شاید محبوب ترین برنامه تاکسی اینترنت در ترکیه باشد. شما می توانید از یکی از تاکسی های زرد (انتخاب اقتصادی)، تاکسی آبی (انتخاب لوکس) و ون برای تعداد زیادی از افراد با توجه به نیازها و طعم و مزه خود را انتخاب کنید و از حمل و نقل خود لذت ببرید. پیش از این در ترکیه، به دلیل حضور اوبر، افراد کمتر به Bitox تبدیل شدند، اما با استفاده از Uber در خاک ترکیه، این شرکت اولین انتخاب برای مردم بود.

اپلیکیشن تاکسی استانبول

مزایای Bitaksi 

داشتن تاکسی ارزان و همچنین اتومبیل های لوکس برای افراد مختلف با وضعیت مالی و سلیقه های مختلف.
ارزان تر از تاکسی های شهر
توانایی شناختن قیمت قبل از انتخاب یک تاکسی
توانایی ارسال اطلاعات سفر به دوستان
تخفیف های مختلف و راحتی
پشتیبانی از برنامه به زبان انگلیسی
رابط کاربری ساده
فعالیت در 90٪ از استان های ترکیه و فعال در شهرهای بزرگ
امنیت بالا و قدمت طولانی
سفرهای بین المللی در دسترس است
برخورد با بی رحمانه در رانندگان و همچنین مسافر شما می توانید از اینجا دیدن کنید تا بیشتر در مورد تاکسی های دیگر پیدا کنید یا برنامه را برای آندروید و iOS دانلود کنید

بهترین بیمارستان های استانبول

Itaksi

یکی از قوی ترین رقبای تاکسی در ترکیه، Itaksi است. اما به این دلیل که در تمام استان های ترکیه فعال نیست، Itax نمی تواند وسعت Bitoxis را ضبط کند. با این حال، می توان گفت که ITAXI بر جذب گردشگران به شهرهای گردشگری متمرکز شده است. قیمت تاکسی ITAX ارزان تر از Bitox است.
این برنامه شامل 4 نوع تاکسی است. البته زرد (اقتصادی)، آبی (نیمه لوکس)، تاکسی های لوکس و ون، از جمله انتخاب های بسیاری است که می توانید بسته به بودجه و مکان خود را انجام دهید.
ITAX توسط شهرداری ترکیه اداره می شود و شما می توانید امنیت خود را حفظ کنید. از سوی دیگر، تمام حوادث در ماشین ثبت می شوند.  اما مشکل این تاکسی این است که امکان لغو سفر وجود ندارد و شما باید به هر حال مبلغ کرایه را پرداخت کنید.
اطلاعات بیشتر در مورد ITAXI را می توان در Itaksi یافت. شما همچنین می توانید این برنامه را در Android و iOS بر روی تلفن همراه خود داشته باشید

اپلیکیشن تاکسی ترکیه

Uber

اوبر از ترکیه به ایالات متحده وارد شده است. همه چیز به خوبی برای این برنامه خوب بود تا زمانی که به دلیل نقض متعدد مجوز اوبر در ترکیه لغو شد. البته، تاکسی و برنامه هنوز به طور غیرقانونی عمل می کنند. اگر نمی خواهید هر گونه خطری را بپذیرید، از Uber استفاده نکنید. با این حال، دستگاه های OBER اغلب لوکس تر از برنامه های دیگر و با قیمت پایین تر هستند. اما در هر صورت، اگر شما دستگیر شده اید، برای استفاده از OBER جریمه خواهید شد.

اپلیکشن اوبر تاکسی

تور استانبول

تور استانبول نوروز

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt