بهترین بیمارستان های استانبول

بهترین بیمارستان های استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 اسفند ، 1400

بهترین بیمارستان های استانبول

استانبول در فهرست بهترین شهرهای از لحاظ کیفیت مراقبت های بهداشتی در جهان به لطف دسترسی بسیاری از مزایای انگیزشی، مانند داشتن یک سیستم مراقبت های بهداشتی توسعه یافته است همراه ما باشید برای شناخت بهترین بیمارستان های استانبول

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استانبول در فهرست بهترین شهرهای از لحاظ کیفیت مراقبت های بهداشتی در جهان به لطف دسترسی بسیاری از مزایای انگیزشی، مانند داشتن یک سیستم مراقبت های بهداشتی توسعه یافته، حضور بهترین پزشکان و متخصصان، همچنین یک توریست مهم است جاذبه شهر در سطح جهانی و داشتن مهمترین جاذبه های توریستی، مکان های باستان شناسی و موزه ها، علاوه بر این، هزینه نسبتا کم نسبت به کشورهایی است که خدمات بهداشتی مشابه را به عنوان کشورهای اروپای غربی، انگلستان و امریکا ارائه می دهند.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای آمدن به استانبول هستید و در حال حاضر در آن زندگی می کنید و می خواهید از یکی از بیمارستان های خصوصی خود مشاوره پزشکی دریافت کنید، ما لیستی از بهترین بیمارستان های استانبول را آماده کرده ایم. در حالی که طراحی لیست ما، معیارهای متعددی از جمله تعداد شاخه ها و بخش های بیمارستان ها، خدمات بهداشتی، درمان، راحتی اتاق و تجهیزات پزشکی مورد توجه قرار گرفتند. اگر آماده هستید، می توانید به لیست ما از  بیمارستان برتر در استانبول نگاهی بیندازید که در آن شما پاسخ خود را برای جستجوی بهترین بیمارستان ترکیه برای شما در استانبول پیدا خواهید کرد

معرفی کامل محله های استانبول برای سفر و زندگی

بیمارستان Emsey – بیمارستان برتر در بخش آسیایی استانبول

این یک بیمارستان عالی در استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از فرودگاه استانبول است که با بیش از 50 واحد پزشکی، ظرفیت 254 تختخوابی و 9 سالن عمل، کادر پزشک متخصص 7 روز و 24 ساعته و فناوری پیشرفته خدمات عالی ارائه می دهد. این بیمارستان به دلیل موقعیت استراتژیک خود در نزدیکی فرودگاه در محل جذب خارجی ها قرار دارد.

بیمارستان استانبول

بیمارستان امسی استانبول

گروه بیمارستانی Acibadem - دومین زنجیره بزرگ مراقبت های بهداشتی در جهان

گروه بهداشت و درمان Acibadem دومین زنجیره بزرگ مراقبت های بهداشتی در جهان است. در مجموع با 22 بیمارستان، 15 کلینیک و کادر متخصص در 4 کشور به فعالیت خود در حوزه سلامت ادامه می دهد.
گروه سلامت آجی بادم یکی از برترین بیمارستان های استانبول است که در تمامی زمینه های پزشکی خدمات ارائه می دهد. همچنین با پارک دستگاه رادیوتراپی خدمات تشخیص و درمان در زمینه سرطان را ارائه می دهد.

گروه پارک پزشکی - ترجیح داده شده ترین مقصد برای درمان های پزشکی

این بیمارستان یکی از ارجح ترین بیمارستان های استانبول است که بهترین امکانات و خدمات را با ظرفیت 5600 تخت ارائه می دهد. گروه پارک مدیکال از سال 1993 در حال خدمت رسانی است.

گروه بیمارستان های Memorial  - به بیماران داخلی و خارجی خدمات رسانی می کند

با شبکه گسترده بیمارستان ها و کلینیک ها با ظرفیت 292 تخت از سال 2000 به بیماران داخلی و بین المللی خدمات رسانی می کند. گروه بیمارستان مموریالز در شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، آنتالیا، قیصریه و دیاربکر در خدمت شما می باشد.

بیمارستان ممورال استانبول

بیمارستان ممورال استانبول

بیمارستان Avicenna (ابن سینا)

بیمارستان خصوصی ابن سینا که برای اولین بار در اسنلر استانبول در سال 2006 تاسیس شد، در بخش سلامت در مناطق مختلف استانبول شروع به کار کرد. این بیمارستان در دو بخش اروپایی و آناتولی خدمات پزشکی ارائه می دهد. شعبه های این بیمارستان در کارتال، آتاشاهر و کاغتانا (گولتپه) واقع شده است. بیمارستان خصوصی ابن سینا که همواره هدفش تعالی در زمینه پزشکی است، از جمله بیمارستان هایی است که توانسته خدمات پزشکی ارائه دهد که رضایت بسیاری از بیماران را در سراسر جهان جلب کرده است.

بیمارستان Avrasya (اوراسیا)

بیمارستان Avrasya، یکی از بیمارستان‌های خصوصی استانبول، می‌توانید آن را در Zeytinburnu و Gaziosmanpaşa پیدا کنید. بیمارستان اوراسیا که از سال 1999 پذیرای بیماران در بخش سلامت است، با اتاق های عمل مجهز به تکنولوژی پیشرفته و پزشکان متخصص مجرب خود برجسته است. یکی از مهمترین مزیت های بیمارستان اوراسیا داشتن پزشک از شعب اصلی در شب است.

تور استانبول

تور استانبول نوروز

بیمارستان بین قاره‌ای Hisar هیسار - بزرگترین بیمارستان‌های خصوصی در ترکیه

بیمارستان بین قاره‌ای هیسار که در سال 2006 تأسیس شد، خدمات بهداشتی در سطح جهانی را در بخش مراقبت‌های بهداشتی ترکیه ارائه می‌کند. این بیمارستان به روزترین درمان را با مطمئن ترین تکنولوژی برای بیماران خود اجرا می کند. این بیمارستان بزرگی است که در مساحت 35000 متر مربع با ظرفیت 170 تخت ساخته شده است.
این یکی از بیمارستان های منحصر به فرد استانبول است که خدمات و امکاناتی مانند پیکاپ فرودگاهی، خدمات ترجمه، بیمه مسافرتی پزشکی، کرایه ماشین، ترانسفر رایگان فرودگاهی، خدمات مترجم، توانبخشی، وای فای رایگان، تلویزیون در اتاق، خدمات مهد کودک، داروخانه، خشکشویی را ارائه می دهد. همچنین، امکانات ضروری مانند دفتر ویزا/سفر، تمیز کردن خشک، رزرو هتل، رزرو پرواز، اتاق‌های قابل حمل و نقل، گردشگری محلی و بسیاری از خدمات دیگر را ارائه می‌دهد که یافتن آنها در هیچ جای دیگری غیرممکن است.

بیمارستان هیسار

بیمارستان هیسار استانبول

بیمارستان Ethica İncirli

بیمارستان Intica Incirli یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی واقع در طرف اروپایی استانبول است. این بیمارستان یکپارچه در منطقه Bakirkoy واقع شده است. بیمارستان Intica Incirli دارای چندین بخش پزشکی است و همچنین دارای خدمات اضطراری است. اگر به دنبال بیمارستان های خصوصی با خدمات اورژانس در استانبول هستید، بیمارستان Intica Incirli در بالای لیست بیمارستان های مورد علاقه قرار دارد.

بیمارستان Kolan (كلان)

بیمارستان کولان دارای پنج شاخه در پنج مکان مختلف در استانبول است که در Sisli، Bayrampasa، Beylikduzu، Buyukcekmece و Silivri هستند. گروه های بیمارستان کولان با ارائه خدمات بهداشت و درمان با کیفیت بالا و قابل اعتماد از سال 1997، راه حل هایی برای مشکلات بیماران را ارائه می دهند. همچنین توجه خود را در میان بیمارستان های خصوصی که آزمایشات کروناویروس را در استانبول انجام می دهند، توجه می کند. شما می توانید تست های Covid-19، PCR و آنتی بادی انجام شده در بیمارستان های کلن دریافت کنید.

بیمارستان خصوصی Başarı

بیمارستان خصوصی Başarı در Gaziosmanpasa، استانبول واقع شده است. این بیمارستان بیماران با خدمات پزشکی و خدمات بهداشتی با کیفیت بالا را علاوه بر تعداد زیادی از اتاق ها و تخت های مراقبت های ویژه برای هر دو بزرگسال و نوزادان فراهم می کند. این بیمارستان می تواند یکی از مهمترین بیمارستان های خصوصی باشد که خدمات مراقبت های ویژه و مراقبت های ویژه را برای نوزادان در استانبول ارائه می دهند و دارای توافق های زیادی با بهترین شرکت های بیمه در ترکیه است.

بیمارستان خصوصی استانبول

بیمارستان بشاری استانبول

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt