بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه کی است؟

بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه کی است؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 اسفند ، 1400

بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه کی است؟

گاهی اوقات خیلی ها از ما می پرسند بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه چه زمانی است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال همراه ما باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گاهی اوقات مشتریان ما می پرسند بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه چه زمانی است؟ چه آنها سرمایه گذاران املاک و مستغلات باشند و چه زوجی که به دنبال خانه ای برای تعطیلات هستند، آنها می خواهند از شرایط سالانه بازار برای یافتن خانه ایده آل خود با قیمت عالی استفاده کنند، که بازتابی از مدل های تجاری عرضه و تقاضا است. ما شاهد روند خرید و فروش سالانه هستیم، اما اینها بیشتر مربوط به مکان خرید مردم است و نه زمان سال. علاوه بر این، ملیت خریداران نیز بر روند املاک و مستغلات محلی تأثیر می گذارد. بنابراین، بیایید بازارهای منطقه‌ای ترکیه، زمان‌های سال و سایر عوامل را بررسی کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری زمان خرید کمک کند.

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه

استانبول به‌عنوان برجسته‌ترین و مهم‌ترین شهر ترکیه، هرگز متوقف نمی‌شود و بازار املاک نیز متوقف نمی‌شود. بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی املاک و مستغلات به دلیل پتانسیل رشد سرمایه به استانبول هجوم می آورند. علاوه بر این، نواحی حومه اروپا در حال تبدیل شدن به خانه‌های بزرگ با سبک زندگی هستند تا خانه‌های قدیمی را با سبک زندگی جدید و مدرن جایگزین کنند.
این اقامتگاه های سبک زندگی در مراحل خارج از برنامه وارد بازار می شوند. از این رو سرمایه گذاران املاک و مستغلات می خواهند بر روی این پس انداز سرمایه گذاری کنند. برخی از اقامتگاه های سبک زندگی نیز برنامه های پرداخت بلندمدت بدون بهره تا 5 سال را ارائه می دهند. در نتیجه، این خریداران ملک در تمام طول سال به استانبول می روند. علاوه بر این، جایی که شاهد کاهش مشتریان غربی به دلیل جشن‌های کریسمس هستیم، استانبول بسیاری از خریداران خاورمیانه‌ای را به خود جذب می‌کند که دسامبر را یک ماه معمولی می‌دانند.

چه کشورهایی از طریق خرید خانه اقامت می دهند

معرفی کامل محله های استانبول برای سفر و زندگی

آیا می توانید قیمت بهتر در زمستان را دریافت کنید؟

بعضی از مردم می گویند شما باید در زمستان خریداری کنید، زمانی که تقاضای کمتر وجود دارد، بنابراین فروشندگان احتمال بیشتری برای پذیرش پیشنهاد شما دارند. با این حال، این باور همیشه درست نیست. به عنوان مثال، در استانبول، که در آن بازارهای محلی در تمام طول سال کار می کنند، و بسیاری از خانه ها برای فروش آپارتمان های تازه ساخته شده اند، توسعه دهندگان قیمت ها را به سادگی کاهش نمی دهند، زیرا قیمت های خارج از طرح و برنامه های پرداخت شده در حال حاضر منعکس کننده پس انداز است.

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

رویدادهای کنونی و اخبار در ترکیه

2021 بازارهای املاک منطقه ای را بر روی سر خود قرار داد. لیرا ترکیه به میزان 40 درصد کاهش یافت. این جذب بسیاری از سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات مشتاق به استفاده از آن است. علاوه بر این، قیمت ملک و اجاره به شدت در سراسر ترکیه افزایش یافت، زیرا مصالح ساختمانی افزایش یافت و خریداران داخلی به مناطق ساحلی تبدیل شدند تا شانس گرفتن Covid را در شهرهای بزرگ کاهش دهند. برای پنج ماه اول سال، فروش املاک نیز کاهش یافت، زیرا ترکیه در قرنطینه بود. بازارهای منطقه ای به طور مداوم در هر نقطه تغییر کرده اند؛ در بعضی موارد هیچ کس نمیتواند پیش بینی کند. از این رو، هنگامی که به خرید ملک در زمان مناسب می آید، به اخبار و رویدادهای کنونی که چگونه بازار را انجام می دهد، نگاه کنید.

خلاصه ای از بهترین زمان برای خرید خانه در ترکیه

بنابراین، همانطور که می بینید، بهترین زمان برای خرید املاک در ترکیه بستگی به عوامل متعددی ندارد، نه تنها زمان سال. به جای نگاه کردن به بازارها و تلاش برای خرید صرفا به دلیل زمان سال، توصیه می کنیم یک بودجه را تنظیم کنید و آنچه را که می خواهید از ملک خریداری نمایید. بازار املاک و مستغلات ترکیه در تمام طول سال، با فروش هر ماه کار می کند. علاوه بر این، خانه های جدید اغلب در بازار می آیند، و در برخی از شهرها انتخاب زیادی را تضمین می کند که شما می توانید خانه ای را که می خواهید، پیدا کنید،

اطلاعات بیشتر در مورد املاک ترکیه

نحوه خرید ملک در ترکیه

تصمیم گیری برای خرید ملک ترکیه یک رویداد مهم زندگی است. هیچ کس این کار را از روی هوس انجام نمی دهد. سرمایه گذاری پرسود یا میل شدید به زندگی در خارج از کشور ریشه در فرآیند خرید ملک در ترکیه دارد که برای افرادی که برای اولین بار می توانند دلهره آور به نظر برسد. این مقاله شامل مشاوره برای تحقیق، سازماندهی امور مالی و انتخاب ملک و همچنین اطلاعات پس از فروش مانند هزینه های جاری سالانه و قوانین مالیاتی است.

خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول

از کجا ملک بخریم

مناطق خاصی در ترکیه مقاصد محبوب برای خریداران خارجی هستند، عمدتاً به دلیل زیرساخت های عالی، دسترسی آسان به فرودگاه ها و نگرش به سبک غربی. بیشتر این مناطق در استانبول و در امتداد دریای اژه و سواحل غربی ترکیه قرار دارند.

تور ترکیه

تور ترکیه نوروز

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt