زمان حراج های استانبول

زمان حراج های استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 اسفند ، 1400

زمان حراج های استانبول

استانبول برای هر بودجه و سبکی همه چیز دارد. از بازارهای پرطرفدار در فضای باز، بازارها، کارگاه‌های فرش و گلیم، مغازه‌های مسگری، مغازه‌های عتیقه‌فروشی یکی از بهترین چیزها در استانبول است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استانبول می تواند به عنوان پایتخت فرهنگ و مد ترکیه در نظر گرفته شود و بسیاری از فرصت های خرید بسیاری را ارائه می دهد. انواع خرید در شهر از محصولات سنتی و مدرن، استانبول را یک مرکز جذاب برای دوستداران خرید می کند. به عنوان یک کلانشهر بسیار بزرگ، مسافران به راحتی می توانند تقریبا هر نام تجاری جهان را در مراکز خرید استانبول پیدا کنند.

استانبول برای هر بودجه و سبکی همه چیز دارد. از بازارهای پرطرفدار در فضای باز، بازارها، کارگاه‌های فرش و گلیم، مغازه‌های مسگری، مغازه‌های عتیقه‌فروشی و صنایع دستی گرفته تا مغازه‌های طراحان، مغازه‌های سنتی، فروشگاه‌های بزرگ مدرن، بوتیک‌های لباس عروس، و مراکز خرید بسیار بزرگ؛ خرید یکی از بهترین چیزها در استانبول است

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول

جشنواره خرید استانبول

جشنواره خرید استانبول در واقع هر سال در پایان فصل بهار و اواسط فصل تابستان برگزار می گردد؛ تخفیف هایی که در جشنواره ی استانبول بر روی اجناس ارائه می شود بسیار هیجان انگیز و وسوسه کننده می باشد. جشنواره خرید استانبول، جشن‌، شادی و عشق خرید را به هر گوشه‌ای از شهر می‌برد؛ از کنسرت‌ها، مسابقات و نمایش‌های منحصر به فرد مد در نقاط مرکزی اطراف شهر گرفته تا مراکز خرید بزرگ استانبول لذت خواهید برد. 

بهترین فصل خرید در استانبول

فصل بهار مخصوصا در پایان خرداد ماه بهترین زمان برای مسافرت در استانبول می‌باشد زیرا اکثر فروشگاه های ترکیه حراج‌های فوق العاده خود را در این فصل شروع می‌کنند، شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که چرا اکثر حراج‌ها در فصل بهار صورت می‌گیرد!
به طور کلی فصل بهار زمانی است که توریست‌ها و مسافران بسیار زیادی به شهر استانبول سفر می‌کنند که همین امر باعث شده تا فروشندگان برای معرفی کالاهای خود و فروش بیشتر اقدام به حراج محصولات خود بکنند. 

تور استانبول نوروز

تور ترکیه نوروز

حراج زمستانه در استانبول

حراج زمستانه معمولا از اواسط دسامبر یا در ابتدای ژانویه شروع می شود، تخفیف ها از ۳۰ درصد شروع می شود و به ۵۰ درصد می رسد. بعضی از مغازه ها فقط روی همین تخفیف می مانند و مقدار آن را بیشتر نمی کنند. 

حراج بهاره استانبول

برخی دیگر دوباره در ماه آوریل حتی تا بیش از ۷۰ درصد تخفیف می گذارند تا از دست محصولات ماه قبل خود راحت شوند. بهترین زمان برای خرید در حراج زمستانه اولین حراج آن است به دلیل اینکه بیشتر افراد سایزهای بزرگ و متوسط می خرند و به همین دلیل این سایزها زودتر از بقیه به فروش می رود پس در حراج دوم دیگر از این سایزها خبری نیست. 

خرید در خیابان استقلال

خرید در خیابان استقلال

در فصل حراج استانبول چه چیزی و در کجا بخریم؟

استانبول گزینه های مختلفی از اقلام خرید را از بازارهای تاریخی تاریخی عثمانی از طریق مراکز خرید مدرن ارائه می دهد. فرش های مشهور ترکیه از ابریشم، پشم یا پنبه، فرش ها (کیلوگرم)، جواهرات گرانبها، ظروف معتبر، هدایای چشم سنتی شیطانی، چرم و محصولات نساجی، و محصولات خلاقانه، مد روز و خلاقانه ... همه را می توان یافت مناطق خرید چندگانه شهر که منعکس کننده صفات مشخصه عصر است.

بازارهای تاریخی

Grand Bazaar (Kapali Carsi) بدون شک محبوب ترین نقطه توریستی برای خرید در استانبول است. بازار بزرگ یک ماجراجویی خرید است که شما نمی خواهید از دست بدهید. یک سری از خیابان های تحت پوشش دارای بیش از 4،000 بازرگان همه فروش محصولات و محصولات خود را. شما می توانید هر چیزی را از ادویه جات ترشی جات، میوه های خشک، سبد خرید، دشت، مغازه ملبوس، چکمه ها و دمپایی به جواهرات طلا و نقره پیدا کنید.

از نزدیک به بازار ادویه مصر (Misir Carsisi) که در آن شما ممکن است گونه های متعدد ادویه جات ترشی جات را پیدا کنید.

بازارهای خیابانی

همانطور که برای بازارهای خیابانی؛ بازار روز پنج شنبه در Ortakoy (بازار اول ULUS) و بازارهای شنبه در Besiktas، Bakirkoy و Ferikoy (Sisli) و بازار یکشنبه در Kasimpasa (Beyoglu) در طرف اروپایی، و بازار سه شنبه در Kadikoy در طرف آسیا ارزش بازدید دارد 

مراکز خرید استانبول

استانبول همچنین بیش از 200 مراکز خرید مدرن را میزبانی می کند. و برخی از آنها واقعا بسیار بزرگ و در میان بهترین مراکز خرید در اروپا هستند. Kanyon، Metrocity و Akmerkez در منطقه Levent؛ پارک Istinye در Maslak، Cevahir در Mecidiyekoy محبوب ترین مراکز خرید در استانبول، در طرف اروپایی که ارزش بازدید دارند.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

چه چیزی برای خرید در استانبول انتخاب کنیم

شما می توانید انواع محصولات را در بزرگترین کلان شهر خریداری کنید که نماد آن شده است یا یک سنت ملی است.

  • لباس و کفش از تولید کنندگان ترکیه و اروپایی. لباس ترکی برای کیفیت عالی، مدل های مدرن و قیمت های مقرون به صرفه شناخته شده است. مدل های مارک های محبوب اروپایی در طیف گسترده ای - هر دو از مجموعه های جدید و از فصل های گذشته (در قیمت های پایین تر) نشان داده شده است.
  • منسوجات یکی از سوغاتی های مورد علاقه گردشگران از استانبول هستند. کتانی، حوله، تختخواب ها و حمام های با کیفیت عالی و در یک محدوده بزرگ را می توان در تمام مراکز خرید و بازارهای شهر خریداری کرد.
  • فرش افتخار ترک ها است. شاهکارهای واقعی دستبند و با استفاده از روش دو گره بافته شده، به طوری که آنها بسیار ضخیم هستند. هنگام خرید آنها از جعل چینی مراقب باشید.
  • ظروف شیشه ای دیگری است که در همه جا در استانبول فروخته می شود و در میان گردشگران تقاضا می شود. ترکیه از زمان قرن XVI برای تولید آن مشهور بوده است و این سنت تا امروز حفظ شده است.
  • جواهرات با قیمت پایین آن و انواع مختلفی جذب می شود. لازم به دانستن قیمت دموکراتیک طلا به دلیل کم کاری است. این شامل مقدار قابل توجهی از آلیاژهای نقره و مس است.
  • کالاهای چرمی به خوبی ساخته شده، با قیمت مناسب و طراحی مد روز هستند. شما می توانید آنها را تقریبا در تمام مراکز و بازارها خریداری کنید.
  • شیرینی های ترکی، گردشگران لزوما همه آنها را از استانبول به عنوان یک سوغات به ارمغان می آورد.

معرفی کامل محله های استانبول

هزینه های سفر به استانبول

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt