جشن کریسمس و سال نو در استانبول

جشن کریسمس و سال نو در استانبول

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 دی ، 1400

جشن کریسمس و سال نو در استانبول

جشن سال نو میلادی در استانبول و کریسمس در ترکیه و گذراندن تعطیلات سال نو میلادی در ترکیه با تور ترکیه استانبول خاطره انگیز است همراه ما باشید برای راهنمای سفر استانبول در سال نو میلادی و کریسمس

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

رویدادهای کریسمس در استانبول

استانبول به عنوان یک شهر بزرگ جهانی، از رویدادهای بین المللی و جهانی مستثنی نیست! دیدن بسیاری از فعالیت‌های با مضمون کریسمس در این شهر جهانی، از مجموعه‌های کنسرت‌های ویژه گرفته تا بازارها، تعجب آور نیست. در اینجا مواردی را جمع آوری کردم که ممکن است توجه شما مسافران تور استانبول ویژه کریسمس و سال نو میلادی را جلب کند.

تزیینات کریسمس

تزئینات کریسمس ترکی ظریف است و فعالیت های کریسمس زیادی برای بچه ها در ترکیه وجود دارد. از اواسط دسامبر، خیابان‌های ترکیه مانند کشورهای غربی تزئین شده‌اند. می توان تعداد زیادی درخت کریسمس، چراغ ها و بابا نوئل را پیدا کرد. نه اینکه ترک ها تولد مسیح را جشن می گیرند، بلکه فقط خود را برای جشن های سال نو در ترکیه آماده می کنند. و برای جذب مشتری یا دادن حس واقعی کریسمس به بازدیدکنندگان و توریست های تور ترکیه، آنها چیزها را درست به همان شکلی که یک کریسمس واقعی جشن گرفته می شود، درست می کنند.

تزئین کریسمس در استانبول

درخت کریسمس در خیابان های استانبول

مجموعه کنسرت های کریسمس در گالاتاپورت استانبول

از کاراکوی تا منطقه توپکاپی، پروژه بندر کروز و مجتمع فرهنگی Galataport سرانجام در 29 اکتبر 2021 افتتاح شد. بین 17 تا 26 دسامبر، یک بازار کریسمس وجود دارد که شامل غرفه های سوغات، غرفه های برند، کارگاه های DIY، اسکیت، اسب خروس است. و کنسرت! شاید نخواهید ژانر وسیعی از نوازندگان محلی را از دست بدهید. از صداهای مستقل Nilipek، Yüzyüzeyken Konuşuruz گرفته تا Jazzy İlhan Erşahin و بسیاری از خوانندگان مشهور پاپ مانند Sertap Erener و Yalın. فراموش نکنید که بلیط های خود را از قبل در اینجا رزرو کنید.

خریدهای کریسمسی در استانبول

، Kadıköy، و Nişantaşı محله‌های مرکزی هستند که در آن‌ها مغازه‌های زیادی را خواهید دید که با تم‌های کریسمس تزئین شده‌اند و همچنین کمپین‌هایی برای کریسمس برگزار می‌کنند. در اینجا می خواهم به بازارهایی اشاره کنم که به دلیل محدودیت زبانی به راحتی نمی توانید آنها را بشنوید. به خصوص کسانی که به طبیعت علاقه دارند از این خبر بسیار خوشحال خواهند شد! یک بازار کریسمس در تاریخ 25 تا 26 دسامبر در محل برگزاری 'Üçüncü Mekan' وجود دارد. این مکان در واقع در جنگل شهر کمربورگاز است. بنابراین هر زمان که می خواهید آرام شوید، همیشه می توانید به آغوش طبیعت بازگردید. کارگاه های آموزشی برای کودکان، رویدادهای موسیقی و کنسرت در جنگل منتظر شما هستند. برای کسانی که عاشق مراکز خرید هستند، Istinye Park می‌تواند مکانی عالی برای رفتن باشد. همه ما می دانیم که تیم اروپایی بسیار شلوغ تر است و به طور کلی پیشنهادات زیادی دارد. با این حال، اگر می‌خواهید زمان بیشتری را در بخش آسیایی بگذرانید، از 10 تا 26 دسامبر به بازار سال نو TOG در مرکز خرید Akasya نگاه کنید. TOG نام کوتاه بنیاد داوطلبان جامعه است. یکی از شناخته شده ترین سازمان های مردم نهاد است. هر بار که چیزی از آنجا خریداری می کنید، از این سازمان حمایت خواهید کرد، عالی نیست؟

خریدهای کریسمسی استانبول

خریدهای کریسمسی در استانبول

 سال نو در استانبول

فرا رسیدن شب سال نو بدون توجه به شرایط فعلی کووید، هیجان زیادی را به همراه دارد. در سال 2021، انسان متوجه شد که زندگی در لحظه بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. بنابراین در اینجا ما نه تنها جشن های معروف شب سال نو و همچنین برخی از رویدادهای کریسمس را که در استانبول برگزار می شود جمع آوری کردیم!

جشن سال نو در استانبول

فرا رسیدن سال نو در ترکیه مرسوم است، به این معنی که خود مردم ترکیه آن را جشن می گیرند، حتی اگر برخی تصور کنند که جشن گرفتن آن با جشن کریسمس تفاوتی ندارد. در اینجا من هر فعالیت دیگری را برای سلیقه ها و علایق مختلف جمع آوری کردم و امیدوارم بتوانید چیز جالبی برای امتحان و شرکت در آن پیدا کنید!

جشن کریسمس در بهترین شهرهای جهان

کنسرت ویژه سال نو در AKM

ممکن است با پیشنهاد قدم زدن در خیابان استقلال در شب سال نو مواجه شوید. با این حال، این زمانی است که ممکن است آنقدر شلوغ باشد،با این حال، اگر نمی‌توانید از لذت بردن از چیزهای قدیمی طلایی دست بکشید، به قدم زدن در خیابان بروید و قدم زدن خود را در مقابل مرکز فرهنگی آتاتورک تازه راه‌اندازی شده با نام AKM در قلب میدان تقسیم پایان دهید. در سال 2008 بسته شد و درهای خود را در 29 اکتبر 2021 بازگشایی کرد. این خانه اپرای سال 1969 با طراحی بدیعش ارزش دیدن دارد. اپرا و باله دولتی استانبول در شب سال نو کنسرت اجرا خواهد کرد. این جشن موسیقی که پس از 13 سال در همان ساختمان برگزار شد را از دست ندهید! شما می توانید بلیط های خود را از اینجا خریداری کنید. اگر تازه وارد این محله شده اید و می خواهید زمان بیشتری را در این سمت از شهر بگذرانید، به شما هشدار می دهم که کاملاً آشفته است! در اینجا یک برنامه سفر پر از تجربیات محلی و طراحی شده توسط طراح سفر ما برای پرسه زدن در محله بی اوغلو برای یک روز کامل است. اکنون می توانید آن را با 20٪ تخفیف خریداری کنید، آن را بررسی کنید!

کنسرت در استانبول به مناسبت سال نو میلادی

کنسرت سال نو میلادی استانبول

تور قایق بسفر شب سال نو

یکی از ویژگی های منحصر به فرد استانبول، سوار شدن بر قایق بین قاره های آسیا و اروپا است. این چنین تجربه بی زبانی است که هرگز کسل کننده نیست. با سفر بر فراز آب‌های بسفر، می‌توانید تصمیمات سال جدید و معنای زندگی خود را تجدید نظر کنید! گزینه های زیادی برای برگزاری تور قایق برای جشن های شب سال نو وجود دارد. بیشتر آنها شامل پیش غذای تازه، تنقلات خوشمزه و دسرهای سنتی است. جدا از غذا، این سفر طولانی دریایی شامل اجرای موسیقی و رقص است. مهمترین جزئیات رزرو از قبل برای جشن سال نو است. در اینجا برخی از شرکت‌های قایق‌سازی که مهمانی‌های کروز بسفر را ارائه می‌دهند، آمده است:

افتالیا
لوفر
ToursCE

تخفیف های ویژه در هتل ها

اگر به برنامه ریزی یک شب رمانتیک علاقه دارید، گذراندن شب سال نو در یک هتل مجلل می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. بسیاری از هتل‌های باکیفیت که عمدتاً جنبه تاریخی دارند، بسته‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهند و مهمانی‌های خصوصی را در 31 دسامبر برگزار می‌کنند. این بسته ها شامل خدمات مختلفی مانند اقامت چند شبه، موسیقی زنده و ... می باشد. در اینجا چند هتل وجود دارد که بسته های عید نوروز را ارائه می دهند.

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول
گراند حیات استانبول
اینترکانتیننتال استانبول

مهمانی های طولانی سال نو در کلوپ های شبانه

اگر علاقه مند به حضور و تجربه فرهنگ جوانان شهری هستید، پارتی موسیقی پاپ ترکی ویژه سال نو 90 در Hayal Kahvesi Aqua Florya ممکن است فقط برای شما باشد! محل برگزاری در قلب شهر نیست. برای لذت بردن کامل از آن، ممکن است به لحظاتی آرامش‌بخش نیاز داشته باشید. بنابراین، فلوریا، در کنار دریای مرمره، اگر غرق در مناطق شلوغ استانبول هستید، ممکن است گزینه ای دنج برای جشن های سال نو باشد. اگر ترجیح می دهید نسبتاً نزدیک به مرکز شهر باشید، ممکن است دوست داشته باشید Dorock XL را ترجیح دهید که در منطقه معروف سمت آسیایی، Kadıköy قرار دارد. جشن در Dorock XL همراه با اجرای دی جی و موسیقی سرگرم کننده راهی عالی برای شمارش معکوس تا سال 2022 است. در محله Kadıköy کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. این برنامه سفر را بررسی کنید تا بدون اتلاف وقت خود برای انجام تحقیقات سفر، تجربیات منحصر به فردی را تجربه کنید!

جشن سال نو میلادی در بسفروس

جشن سال نو میلادی در بسفروس استانبول

رستوران های استانبول در شب سال نو 

سنت ها اهمیت زیادی دارند اما گاهی اوقات رفتن به جهات مختلف هیجان انگیزتر است. بنابراین اگر به انواع مختلف سرگرمی ها و ترکیبات غذایی علاقه مند هستید، می توانید رستوران هایی مانند La Bodeguita Istanbul را امتحان کنید. در اینجا می توانید حال و هوای کوبایی را کاملاً احساس کنید، و آنها یک شام شب سال نو را ترتیب می دهند که از ساعت 8 بعد از ظهر در 31 دسامبر شروع می شود. این شامل نمایش های رقص کوبایی، موسیقی زنده و غذاهای خوشمزه است. در اینجا چند پیشنهاد برای میخانه ها وجود دارد که منوهای ویژه ای برای شب سال نو دارند.

ماراتن سال نو تانگو در استانبول

آیا می خواهید در یک جشنواره رقص پر از روحیه جشن کریسمس شرکت کنید؟ آیا کسی می تواند حال و هوای هوا را در وسط سالن رقص که در آن می توانید دریای مرمره را ببینید، تصور کنید؟ این جشنواره در تانگو لا ویدا، یک مدرسه تانگو در کادیکوی برگزار می شود. بسیاری از دی جی های بین المللی شما را در آخرین رقص شما در سال 2021 بین 30 دسامبر و 3 ژانویه همراهی می کنند. آیا واقعاً شروع عالی برای یک سال جدید نیست؟ در اینجا می توانید قیمت بلیط و جزئیات رویداد را بررسی کنید. اگر این واقعاً نوع رویداد شما نیست، ممکن است از سرگردانی در محله با برنامه سفری که توسط یک محلی طراحی شده است لذت ببرید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منطقه Kadıköy، برنامه سفر شووال را بررسی کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt