نمایشگاه گردشگری قطر 2021

نمایشگاه گردشگری قطر 2021

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 آبان ، 1400

نمایشگاه گردشگری قطر 2021

نمایشگاه گردشگری قطر 2021 یا قطر تراول مارت از فستیوال های بزرگ و دیدنی گردشگری در دوحه است که در ماه نوامبر برگزار میشود همراه ما باشید برای آشنایی با این نمایشگاه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

چشم انداز رویداد

قطر تراول مارت (QTM 2021)، اولین نمایشگاه در نوع خود در کشور با هدف حمایت و تقویت رقابت پذیری صنعت گردشگری قطر از طریق گردآوری گردشگری ورودی و خروجی در کنار هم و ایجاد بازاری برای ارتباط متقابل بین دو کشور برگزار می شود و کسب و کارهای گردشگری بین المللی با ترویج، حمایت و کشف مکان، مردم و فرهنگ.

این رویداد محبوب ترین مقاصد سفر، پروژه های توسعه املاک و مستغلات و روندهای به روز گردشگری لوکس، تجاری، پزشکی، ورزشی، MICE، اوقات فراغت و گردشگری فرهنگی را به برجسته ترین بازارهای مجلل ارائه می دهد و بینش ها و موارد جدید را ارائه می دهد. چشم انداز آینده گردشگری با گرد هم آوردن شرکت هایی که محصولات و روندهای جدید در فناوری مربوط به سفر و تجارت گردشگری را ارائه می دهند.

QTM 2021 هیئت های مختلف گردشگری بین المللی، دفاتر گردشگری ملی و منطقه ای، خطوط هوایی، اپراتورهای تور، آژانس های مسافرتی هتلداران و شرکت های مسافرتی آنلاین را در یک سقف گرد هم می آورد.

قطر با داشتن پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مقاصد برتر گردشگری در جهان، شاهد فعالیت‌های زیادی در صنعت گردشگری و بخش MICE با حمایت استراتژی بخش ملی گردشگری قطر 2030 (QNTSS) بوده است که تمرکز توسعه گردشگری آینده بر اساس آن را مشخص می‌کند. در توسعه یک محصول متنوع و ممتاز که خانواده ها و مسافرانی را که به دنبال تجربیات فرهنگی جدید هستند جذب می کند. علاوه بر ایجاد نقاط قوت موجود قطر در بازار شورای همکاری خلیج فارس و در میان مسافران تجاری، تاکید بیشتر بر تنوع بخشی به بازارهای مبدا جغرافیایی جدید و تقویت بیشتر بخش MICE/سفرهای تجاری قطر خواهد بود.
QTM 2021 از خریداران میزبانی از شرکت های بین المللی مسافرتی و گردشگری خارج از کشور دعوت می کند تا گردشگری قطر را شبکه و تجربه کنند.

لوگو برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری قطر

لوگو و پوستر نمایشگاه گردشگری قطر

حالا چرا نمایشگاه گردشگری در قطر؟

از آنجایی که این کشور امیدوار است وابستگی خود به نفت و گاز را کنار بگذارد و تعداد بازدیدکنندگان را تا سال 2030 به 7 میلیون نفر افزایش دهد، قطر در حال توسعه استراتژی های موازی دیگری مانند فراهم کردن امکان ورود آسان تر برای شهروندان سایر کشورها است که این کشور را به هشتمین کشور باز تبدیل کرده است. بر اساس آخرین به روز رسانی سازمان جهانی گردشگری (WTO) کشوری در جهان از نظر ویزا و برای اولین بار در خاورمیانه.

صنعت سفر و گردشگری قطر مستقیماً بر اقتصاد، اشتغال و صادرات آن تأثیر می‌گذارد، قطر سفر مارت 2021 رقابت‌پذیری صنعت گردشگری را با گرد هم‌آوری گردشگری ورودی و خروجی با هم از طریق ایجاد بازاری برای روابط متقابل بین مشاغل گردشگری در داخل کشور تقویت خواهد کرد. در خارج از کشور برای ترویج منابع و فرهنگ گردشگری خود.

محل برگزاری نمایشگاه گردشگری قطر

محل برگزاری نمایشگاه گردشگری قطر 2021

در میان منطقه تجاری شلوغ West Bay در پایتخت قطر، DECC مکانی سطح بالا است که نه تنها رویدادهای فضایی همه کاره و چند منظوره را ارائه می دهد، بلکه فرصتی برای ایجاد رویدادهای در سطح جهانی به راحتی ارائه می دهد.
DECC با مساحتی بیش از 47700 متر مربع، یک فضای رویداد همه کاره بدون ستون به مساحت 29035 متر مربع را ارائه می دهد که می تواند به پنج سالن با مساحت بین 5368 متر مربع تا 7160 متر مربع تقسیم شود.

جام جهانی فوتبال فیفا 2022

میزبانی جام جهانی فوتبال بخشی از استراتژی برنامه ریزی شده دولت قطر برای حمایت از صنعت سفر و گردشگری این کشور است. میزبانی مسابقات ورزشی با این عظمت، گامی بلند به سوی هدف نهایی تبدیل شدن به 'پایتخت ورزشی خاورمیانه' خواهد بود. طبق دستورالعمل فیفا، قطر باید تا سال 2022 60000 اتاق هتل داشته باشد. استراتژی بخش گردشگری ملی قطر 2030، 5.6 میلیون گردشگر بین المللی را تا سال 2023 هدف قرار داده است.

جام جهانی قطر 2022

استادیوم الوکره میزبان بازی های جام جهانی

گردشگری با کشتی کروز

گردشگری کروز نقش مهمی در رشد و توسعه صنعت گردشگری قطر دارد زیرا تأثیر فوری بر ورود بازدیدکنندگان و هزینه‌های گردشگری خواهد داشت. طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط QTA، اکثر بازدیدکنندگان کشتی‌های کروز در این فصل اروپایی بودند، با بیشترین سهم آلمانی (44%)، بازدیدکنندگان ایتالیایی و بریتانیایی به ترتیب دومین و سومین گروه بزرگ را تشکیل می‌دهند (سازمان گردشگری قطر، 2018).

کشتی کروز در دوحه

کشتی کروز در قطر

شرایط برگزاری نمایشگاه گردشگری قطر در کرونا

دسترسی آسان به سطل زباله
روش های صحیح دفع زباله
برگزار کننده از همه غرفه داران درخواست می کند تا ضدعفونی کننده دست را در غرفه خود نصب کنند
دستگاه های ضد عفونی کننده دست در سراسر محل برگزاری.
برنامه اقدام خاص COVID-19
آموزش COVID برای همه پرسنل رویدادهای تجاری
مشاوره در مورد ارزیابی سلامت قبل از حضور
مشارکت با مقامات محلی و سازمان های بهداشتی.
چشم پوشی از جمع آوری داده ها به منظور فعال کردن ردیابی سلامت عمومی
توصیه های بهداشتی در محل برگزاری
ترتیبی برای ارائه اطلاعات به شرکت کنندگان در مورد دسترسی به توصیه های بهداشتی.
نظارت بر شرکت کنندگان
ترتیبات آزمایشی/تشخیصی
امکانات پزشکی در محل
تسهیلات ایزوله در این رویداد برای شرکت کنندگانی که علائم ایجاد می کنند
ارتباط ریسک و طرح مشارکت جامعه
طرح مدیریت ریسک
سازمان دهنده تعداد پاک کننده ها را قبل و بعد از نمایش ضرب می کند
تمیز کردن عمیق اولیه مکان ها و تجهیزات
تیم حرفه ای نظافت و ضد عفونی

تاریخ و ساعات برگزاری نمایشگاه گردشگری قطر

  • تاریخ: از تاریخ 16 الی 18 نوامبر 2021
  • ساعت: از ساعت 10 صبح الی 20
  • مکان: DECC HALL

می توانید با خرید تور قطر از رویداد جذاب دیدن کنید و حتی برای رویدادها و جشنواره های پیش رو حساب کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt