پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته 1400

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته 1400

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 دی ، 1400

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته 1400

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 1400 در بهمن ماه و در سالن نمایشگاه های تهران به مدت 4 روز برگزار می شود. جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تاریخ برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

پانزدهمین «نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته» در بازه زمانی 9 الی 12 بهمن ماه 1400 (29 ژانویه لغایت اول فوریه 2022) در تهران برگزار می‌گردد. 

چگونه میتوان در نمایشگاه گردشگری 1400 شرکت کرد؟

با در نظر گرفتن حدود فضای ۴۰ هزار مترمربعی، ثبت‌نام برای غرفه‌ها آغاز شده و متقاضیان تا یک هفته مانده به زمان برگزاری فرصت دارند. محدودیت و شرایط خاصی برای ثبت‌نام وجود ندارد و در صورت تقاضا امکان افزایش فضا وجود دارد. یک سالن به استان‌ها و یک سالن به رسته‌های مختلف بخش خصوص گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، استارت‌آپ‌ها، تورگردانان، راهنمایان‌تور اختصاص دارد.

حضور الفبای سفر در نمایشگاه گردشگری پیشین

حضور الفبای سفر در نمایشگاه گردشگری پیشین

شرایط شرکت در نمایشگاه صنایع دستی 1400

برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی در تهران بایستی به معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی ستاد و برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مراجعه نمایند.
واجدین شرایط برای اخذ مجوز شرکت در نمایشگاه شامل اشخاص حقوقی می باشد که می بایست گرید لازم متناسب با نوع و محل برگزاری نمایشگاه مورد درخواست را داشته باشد این نمایشگاه ها شامل اشخاص حقیقی نمی باشد.

مدارک لازم جهت اخذ مجوز حضور در نمایشگاه

  • طرح توجیهی برای برگزاری نمایشگاه داخلی
  • مدارک و اسناد مربوط به سابقه برگزاری هر شرکت در نمایشگاه داخلی 
  • تصویر اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات ثبتی شرکت
  • تصویر آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی
  • ارایه اسناد مثبته در خصوص قرارداد اجاره فضای نمایشگاه
  • ارایه پلان فضای نمایشگاهی اختصاص یافته به مشارکت کنندگان یک ماه پیش از برگزاری نمایشگاه
  • مدارک متقاضی : ( اساسنامه + روزنامه رسمی+ درخواست متقاضی)

حضور استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی گردشگری

اکنون امکان ثبت‌نام و سپس تجمیع ظرفیت‌های متنوع کسب و کارهای نوپا یا استارت‌آپ‌های گردشگری برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران فراهم شده است تا در فرصتی بی‌نظیر زمینه پیوند خدمات نوین و مبتنی بر فناوری اطلاعات با ساختار صنعت گردشگری کشور محقق شود. لازم به ذکر است قرار است یک سالن مجزا به گردشگری الکترونیک، کسب‌وکارهای دیجیتال و استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه گردشگری پیش رو اختصاص پیدا کند،
هدف از تمرکز بر این حوزه، شناسایی و معرفی هر چه بهتر استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری و هتلداری است تا به واسطه وجود فعالیت کسب‌وکارهای نوپا زمینه پیوند خدمات نوین با این حوزه فراهم شود و صنعت گردشگری کشور بتواند با تغییر چهره‌ای به‌روز و بین‌المللی خدمات متمایز و برتر ارائه کند و ضمن توسعه ارتباطات گردشگری، افزایش گسترده رضایتمندی گردشگران را سبب شود.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt