نمایشگاه اکسپو دبی 2020

نمایشگاه اکسپو دبی 2020

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مهر ، 1400

نمایشگاه اکسپو دبی 2020【تاریخ برگزاری+ راهنمای تخصصی】

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 از نمایشگاه های فناوری و بزرگ می باشد اطلاعات کامل نمایشگاه اکسپو دبی به همراه انواع خدمات چون تور اکسپو دبی همراه ما باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

بزرگترین نمایش جهان بیش از 190 کشور را برای 182 روز سرگرمی ، نوآوری و موارد دیگر گرد هم می آورد. 

تاریخ نمایشگاه اکسپو دبی

نمایشگاه اکسپو، نمایشگاهی جهانی ، که هر پنج سال یکبار برگزار می شود ، معمولاً از 1 مه تا 31 اکتبر اجرا می شود. با توجه به گرمای تابستان در خلیج فارس ، قرار بود نمایشگاه دبی 2020 در اکتبر افتتاح شود. سپس همه گیری منجر به تاخیر یک ساله شد ، که موهبت الهی برای کشورهایی بود - از جمله ایالات متحده - که تاسیسات خود را به موقع به پایان نرسانده بودند. Expo که هنوز برچسب دبی 2020 دارد ،

اکسپو 2020 یک نمایشگاه جهانی است که در حال حاضر توسط دبی در امارات متحده عربی میزبانی می شود ، در ابتدا این فستیوال برای 20 اکتبر 2020تا 10 آوریل 2021 برنامه ریزی شده بود. با این حال ، به دلیل همه گیری COVID-19 در امارات متحده عربی ، تاریخ های جدید 1 اکتبر 2021 الی 31 مارس 2022 برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. علیرغم به تعویق افتادن ، برگزارکنندگان نام Expo 2020 را برای اهداف بازاریابی و تجارت در نظر گرفتند. این اولین بار است که نمایشگاه جهانی به جای لغو به تاریخ بعدی موکول می شود. مجمع عمومی Bureau International des Expositions (BIE) در پاریس در 27 نوامبر 2013 دبی را به عنوان میزبان معرفی کرد.

ثبت نام نمایشگاه اکسپو دبی

ثبت نام نمایشگاه اکسپو دبی باتوجه به مدت زمان مقرر شده

نمایشگاه اکسپو دبی چیست؟

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به مساحت 1083 هکتاراست که بین شهرهای دبی و ابوظبی ، در نزدیکی مرز جنوبی دبی با ابوظبی واقع شده است. طرح جامع ، طراحی شده توسط شرکت آمریکایی HOK است. در اطراف یک میدان مرکزی ، تحت عنوان Al Wasl ، که توسط سه منطقه بزرگ محصور گشته سازماندهی شده است. هر یک به یکی از موضوعات فرعی نمایشگاه 2020 اختصاص داده شده است یعنی فرصت ، تحرک و پایداری
 دبی همچنین بر سرمایه گذاری در بخشهای مختلف مانند رشد اقتصادی ، املاک ، راههای زیست محیطی و امور عمومی تاکید کرده است. در چند وقت اخیر ، دبی سرمایه گذاری های عمده ای در زمینه املاک و مستغلات انجام داده است و بزرگترین پروژه انرژی خورشیدی جهان را معرفی کرده است که برنامه ریزی شده است تا آغاز نمایشگاه 2020 آغاز شود. شهر دبی همچنین مشتاق اهمیت دادن به روابط عمومی است. این ابتکار ، با عنوان برنامه شادی دوبی ، دارای 16 برنامه تحت چهار موضوع است که 82 پروژه را در شهر تنظیم می کند و هدف آن تبدیل شدن به شادترین شهر تا سال 2020 است. طبق پیش بینی صندوق بین المللی پول ، نمایشگاه دبی 2020 با افزایش تولید ناخالص داخلی امارات همراه است.

قوانین دبی برای توریست ها به همراه بایدها و نبایدهای سفر به دبی

هدف از برگزاری نمایشگاه اکسپو

هر کشوری که تصمیم می گیرد این نمایشگاه را برپا کند هدفی برای آن در نظر گرفته و یک شعار متفاوت برای آن انتخاب کرده است. یکی از مهم ترین اهدافی که می توان برای اکسپو ۲۰۲۱ دبی عنوان کرد آشنایی با دستاوردها و نوآوری هایی است که در عرصه های متفاوت اعم از تجارت، فناوری، گردشگری و غیره به دست ایده سازان خلاق، آفریده شده است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه دبی اکسپو 2020

اکسپو 2020 رسماً در 30 سپتامبر 2021 برابر با 9 مهر 1400 افتتاح شد. در این مراسم ، تنور ایتالیایی آندریا بوچلی ، الی گولدینگ خواننده انگلیسی و لانگ لنگ پیانیست چینی مراسم باشکوهی برای افتتاحیه اجرا کردند. بیانیه افتتاحیه توسط امیر دبی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم خوانده شد.

دبی، قطب گردشگری و تجاری منطقه ، امیدوار است با جذب 25 میلیون بازدید تجاری و گردشگری از نمایشگاه جهانی که از ابتدا در 4.3 کیلومتر مربع (1.7 مایل مربع) بیابان ساخته شده است ، اقتصاد خود را تقویت کند.
بسیاری از کشورها و شرکت ها همچنین به دنبال نمایشگاه هستند - اولین رویداد بزرگ جهانی که از زمان شیوع ویروس کرونا به روی بازدیدکنندگان باز شد - تا تجارت و سرمایه گذاری را افزایش دهد.
سایت کامل نمایشگاه بعد از یک سال تأخیر به دلیل همه گیری همه گیر ، روز جمعه درهای خود را برای غرفه داران تقریباً 200 کشور باز می کند. این رویداد که هشت سال پیش برای پیگیری نمایشگاه 2015 در میلان ایتالیا انتخاب شد ، حدود 6.8 میلیارد دلار هزینه داشت.

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی

تور نمایشگاه اکسپو دبی

برای پیوستن به ما در Expo 2020 دبی با تور دبی الفبای سفر آماده شوید
اگر بین 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 با ایرلاین امارات به دبی پرواز می کنید ، به ازای هر نفر در رزرو خود ، یک کارت رایگان اکسپو 2020 به شما داده می شود. از بلیط خود برای لذت بردن از نمایشگاه 2020 در هر روزی که انتخاب می کنید استفاده کنید. 

این رویداد احتمالاً با عدم تمایل جهانی به سفر روبرو خواهد شد و بسیاری از رویدادها به صورت آنلاین به صورت زنده پخش می شوند. اما اکسپو هنوز رسماً انتظار دارد بازدیدکنندگان بیشتری از میلان و بیش از دو برابر جمعیت امارات متحده عربی جذب کند.

پاویون اکسپو ایران

حضور ایران بصورت پاویون مستقل و ساخت سالن (Self Built Pavilion) خواهد بود و این دومین مرتبه خواهد بود که ایران بصورت مستقل و به شکل پاویون مشارکت خواهد نمود .
در دوره‌های گذشته و تا سال 2000، ایران در پاویون های مشترک حضور می یافت . و از سال 2015 با دریافت زمین، نسبت به ساخت پاویون با تم ویژه مرتبط با موضوع اکسپو اقدام نمود .

اهداف فرهنگی و اجتماعی ایران در اکسپو:

  • نمایش دستاوردهای نوین
  • معرفی رویکردهای آتی کشور حول محور موضوع اکسپو
  • آشنایی بازدید‌کنندگان با اقوام و قبایل و نژادهای ایرانی
  • جاذبه های گردشگری کشور

حضور میلان در نمایشگاه اکسپو 2020

باشگاه آث میلان ایتالیا با حضور در نمایشگاه اکسپو به قطعا ایجاد تغییرات مثبت از طریق فوتبال کمک خواهد کرد. مشارکت جدیدی که بین اکسپو 2020 دبی و آث میلان ایتالیا انجام شد از محبوبیت تیم میلان استفاده می کند،بازیکنان و مدیران میلان علاوه بر حضور فیزیکی در این رویداد ، محتوای منحصر به فردی را برای ارتقاء ارزشهای اساسی ورزش تولید می کنند و در نتیجه می توان منتظر ایجاد تغییرات مثبت در فوتبال و این باشگاه بود.

expo دبی و حضور تیم میلان در آن

شراکت میلان با اکسپو

دسترسی به نمایشگاه اکسپو

با اعلام اداره راه و ترابری دبی 126 اتوبوس‌های اکسپو، بازدیدکنندگان را از 9 مکان مختلف دبی به نمایشگاه اکسپو 2020 دبی منتقل می کنند. دو خط انتقال مستقیم بازدیدکنندگان از هتل ها به محل رویداد نیز در نظر گرفته شده است
همچنین خدمات اتوبوس برای انتقال بازدیدکنندگان به نمایشگاه از پارکینگ‌ها تا دروازه‌های نمایشگاه و سرویس اتوبوس برای انتقال بازدیدکنندگان بین دروازه‌های داخل نمایشگاه نیز ارائه می‌شود. این اتوبوس‌ها روزانه 1956 سفر مستقیم در روزهای شنبه تا چهارشنبه انجام می‌دهند. در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تعداد سفرها به 2203 سفر مستقیم افزایش می‌یابد. زمان انتظار بین 3 تا 60 دقیقه متغیر است

دیدنی های دبی امارات

برج خلیفه دبی بزرگترین برج جهان

برج العرب دبی و حقایقی از مدرن ترین هتل دنیا در خلیج فارس


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt