شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها

شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 آبان ، 1400

شرایط سفر به تایلند بعد از بازگشایی مرزها【واکسن های مورد تایید】

تایلند در حال بازگشایی مرزهای خود برای گردشگران که به طور کامل واکسینه‌ شده‌اند. امّا جزئیات بازگشایی مرز تایلند چیست و چه واکسن هایی مورد تایید می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جزئیات سفر به تایلند در دوران کرونا

اگر قصد سفر به تایلند را دارید ، در اینجا مواردی است که باید بدانید و انتظار دارید اگر می خواهید در طول همه گیری کووید -19 از آن بازدید کنید.

اجازه ورود از 46 کشور دنیا

(بروز شده در تاریخ 08.01) با اعلام نخست وزیر تایلند مسافران 46 کشور از جهان که واکسینه شده اند از 10 آبان بدون گذراندن دوران قرنطینه می توانند وارد این کشور شوند. گردشگران کشورهایی از جمله چین، آمریکا و بریتانیا به جز ایران می توانند بدون تست pcr وارد تایلند شوند.

موارد اولیه سفر به تایلند

تایلند تا اول اکتبر بیش از 16،500 مورد مرگ و بیش از 1.6 میلیون مورد ابتلا به کووید -19 ثبت کرده است. این کشور در حال حاضر از بدترین موج خود از زمان شروع همه گیری خارج شده است
در اول اکتبر ، دولت محدودیت های ورود مسافران بین المللی واکسینه شده را کاهش داد. مسافران واکسینه شده ای که به بانکوک پرواز می کنند باید به مدت هفت روز در یک مرکز قرنطینه ایالت جایگزین (ASQ) قرنطینه شوند. مسافرانی که به طور کامل واکسینه نشده اند و از طریق هواپیما وارد تایلند می شوند باید یک قرنطینه 10 روزه را وارد کنند.

در 1 ژوئیه ، جزیره پوکت مجدداً برای بازدیدکنندگان خارجی واکسینه شده بدون نیاز به قرنطینه بازگشایی شد. در 15 ژوئیه ، این کشور برنامه مشابهی را در جزایر کوه سامویی ، کوه فان نگان و کوه تائو با نام 'سامویی پلاس' اجرا کرد.


اکنون آزمایش PCR دیگری باید در بدو ورود انجام شود ، پس از آن همه مسافران (به استثنای مسافران کاملاً واکسینه شده که به پوکت یا کوه سامویی پرواز می کنند) باید در مراکز قرنطینه مورد تأیید دولت یا امکانات قرنطینه دولتی جایگزین (ASQ) قرنطینه شوند. این می تواند شامل هتل های لوکس باشد ، که در برخی از آنها بسته های قرنطینه ایجاد شده است.

فرودگاه بانکوک

شرایط فرودگاه تایلند در کرونا

واکسن های مجاز سفر به تایلند

 واکسن‌های فایزر، جانسون، مدرنا، سینوفارم، سینوواک، اسپوتنیک و آسترازنکا مورد تایی کشور تایلند هستند

شرایط سفر به بانکوک

برای سفر به بانکوک، شرایط قرنطینه همچنان پابرجاست و توریست ها باید 7 شب در هتل قرنطینه شده و از روز بعد در صورت منفی بودن تست کرونا به نقاط مختلف شهر رفت و آمد داشته باشند. در نظر داشته باشید که حتی اگر دو دوز واکسن مورد تایید را هم تزریق کرده باشید، محدودیت و شرایط قرنطینه برقرار هستند. در ضمن آن دسته از افرادی که واکسن های ذکر شده را تزریق نکردند باید 10 روز در قرنطینه بمانند. 

شرایط سفر به پوکت، ساموئی و کرابی

باتوجه به اینکه شرایط سفر به این شهرها راحت تر است بنابراین شاهد برگزاری تورهایی مثل تور پوکت و شهرهای ذکر شده می توان بود. در طرح سند باکس، توریست‌هایی که واکسن های ذکر شده را تزریق کردند(دو دوز کامل و بعد از 14 روز پس از دریافت دوز دوم)، می‌توانند به پوکت، ساموئی و یا کرابی سفر کنند. بنابراین این مسافران نیازی به قرنطینه ندارند. لازم به ذکر است که در طول سفر 3 بار تست PCR از این مسافران گرفته می‌شود. یکبار قبل از سفر، یک بار موقع رسیدن به فرودگاه، و یکبار هم قبل از عزیمت به کشور خودشان.

شرایط گردش و تفریح در تایلند

موزه ها ، گالری های هنری ، اماکن تاریخی ، آثار باستانی ، آبگرم ، سینما ، استخرها ، استودیوهای خالکوبی و امکانات ورزشی مجاز به بازگشایی تحت تدابیر شدید بهداشت عمومی هستند و تعداد بازدیدکنندگان را تا 75 درصد از ظرفیت عادی محدود می کنند.
مناطق آسیب دیده عبارتند از بانکوک ، نونتهابوری ، چون بوری ، چاچونگسائو ، آیوتایا ، ساموت پراکان ، ساموت ساخون ، پاتوم ثانی ، ناخون پاتوم ، ناراتیوات ، پاتانی ، سانگخلا و یالا.
منع آمد و شد در این مناطق از ساعت 10 شب تا 4 صبح برقرار است رستوران های این مناطق برای صرف غذا به صورت حضوری باز هستند ، با این حال ، مجاز به سرو الکل نیستند.
سفرهای بین استانی از جمله پروازهای داخلی به و از مناطق پرخطر از سر گرفته شده است. به روز رسانی های کامل در وب سایت اداره گردشگری تایلند موجود است.

ماسک ها همیشه در مکان های عمومی ، در داخل و خارج استفاده می شوند ، در حالی که کنترل دما یک امر عادی است. کسانی که ماسک نمی زنند با جریمه روبرو می شوند.
مناطقی که در فاصله رانندگی از بانکوک قرار دارند ، قبل از آخرین محدودیت ها می توانند از گردشگران داخلی بهره مند شوند ، اما سایر مقاصد معمول محبوب مانند پوکت و کوه سامویی خوش شانس نبوده اند.

جهت مشاهده شرایط و قیمت تور تایلند به لینک درج شده مراجعه کنید.


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt