مارماریس یا کوش آداسی به کدامیک برویم؟

مارماریس یا کوش آداسی به کدامیک برویم؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 شهریور ، 1400

مارماریس بهتر است یا کوش آداسی؟【همه چیز درباره این دو شهر】

مارماریس بهتر است یا کوش آداسی؟ شرایط سفر در کدام شهر راحت تر است و هزینه سفر به کدامیک مقرون به صرفه تر می باشد؟ همراه ما باشید برای آشنایی با مارماریس و کوش آداسی

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تعطیلات هر از گاهی می تواند خوب باشد. اگر تمام سال سخت کار می کنید و می خواهید از همه آن استراحت کنید. میتوانید خانواده خود را ببرید و فقط به آفتاب بروید. تعطیلات ساحلی در ترکیه مناسب شماست. مردم ملایم ، غذای خوب و آب و هوای عالی. ترکیه همه چیز دارد! اما ترکیه بسیار بزرگ است و گزینه ها بسیار زیاد است. بنابراین چگونه می توان تصمیم گرفت که کجا تعطیلات خود را در ترکیه بگذرانیم؟ راهنمای الفبای سفر درباره اینکه کوش آداسی بهتر است یا مارماریس را بخوانید تا بهترین مکانهای ترکیه را برای تعطیلات تابستانی خود پیدا کنید.

کوش آداسی

مردم به کوش آداسی می روند تا در ساحل کوش آداسی آفتاب بگیرند و از جاذبه های متعدد برتر مانند آکوآپارک آدالند لذت ببرند. از منظره اقیانوس شهر لذت ببرید. شیشه های ساحل را در نقاط بالا مانند ساحل بانوان و ساحل بلند کوش آداسی جمع آوری کنید. در مناطق اطراف ، دیدنی های معروف شامل خرابه های افسوس و موزه باستان شناسی افسوس است.

شهر تفریحی ساحلی کوش آداسی درست در دریای اژه واقع شده است. این استان بخشی از استان آیدین است و 95 کیلومتر (59 مایل) با شهر بزرگ ازمیر فاصله دارد. نام کوش آداسی به معنی جزیره پرندگان است. چند نکته کلیدی در مورد کوش آداسی.

  • فرودگاه اصلی: فرودگاه ازمیر
  • میانگین زمان انتقال از فرودگاه: 70 دقیقه
  • میانگین ساعات آفتاب در تابستان: 13
  • حداکثر متوسط درجه حرارت در تابستان: 32 درجه سانتیگراد (90 درجه فارنهایت)
  • میانگین دقیقه درجه حرارت در تابستان: 19 درجه سانتیگراد (66 درجه فارنهایت)

کروز سواری در کوش آداسی

نمایی از کروز سواری در کوش آداسی

سفر به کوش آداسی

در ساحل غربی این کشور ، در جنوب ازمیر ، کوش آداسی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای تعطیلات در ترکیه است. در واقع ، این شهر به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای اژه شناخته می شود. با یک داستان کلاسیک از تبدیل یک دهکده ماهیگیری به یک تفرجگاه جذاب ، کوش آداسی مملو از آفتاب ، دریا و آب و هوای فوق العاده است.
کوش آداسی شاید نسبت به آنتالیا زمان بیشتری بخواهد برای تبدیل سدن به بهترین مقصد اما انتخاب هتل های آنها عالی است. هنوز B&B های قدیمی وجود دارد که باید توسط شورای محلی محکوم شوند ، اما آنها مناسب مسافری هستند که فقط به دنبال مکانی برای استراحت در شب است.

شهرهای بزرگ ساحلی دیگری غیر از کوش آداسی وجود ندارد ، زیرا استراحتگاه های ساحلی در امتداد خط ساحلی خلیج کوش آداسی کشیده شده اند.
همیشه نسیم خوبی در تابستان کوش آداسی میوزد. اما وقتی پاییز شروع می شود ، بعد از ظهر هوا نسبتاً سرد می شود و زمستان ها سردتر و مرطوب تر است.سواحل شنی و طولانی هستند. آب در فصل بهار باید کمی گرم شود. اما وقتی تابستان کامل می شود ، مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات ساحلی در ترکیه با فرزندان (کوچک) خود است. در کوش آداسی تعدادی استراحتگاه ساحلی وجود دارد اما در کل هتل ها و استراحتگاه های کوچکتر زیادی وجود دارد. دورتر از مرکز شهر ، استراحتگاه ها بزرگتر می شوند. حمل و نقل به خوبی تنظیم شده است ، بنابراین شما مسافران تور کوش آداسی می توانید به راحتی تفرجگاه خود را ترک کرده و به شهر بروید.

همه چیز درباره شرایط سفر با تور کوش آداسی

چه کارهایی در اطراف کوش آداسی انجام دهیم؟

  • تماشای جزیره کبوتر با قلعه و سواحل
  • در بندر بنشینید و کشتی های تفریحی غول پیکر را تماشا کنید.
  • جاذبه برتر یونسکو ، سایت باستانی افسس در فاصله چندانی نیست. این شهر باستانی از زمان روم ارزش یک روز بازدید را دارد. می توانید به یک تور بپیوندید یا خودتان بروید.
  • پاموکاله یکی از جاذبه های مهم ترکیه است. این شهر هنوز بسیار دور است ، اما از مناطق اصلی گردشگری ترکیه به کوش آداسی نزدیکتر است

فعالیت های خانوادگی که می توانید با فرزندان خود در کوش آداسی انجام دهید

کوش آداسی ، که یکی از مناطق با زیبایی های کمیاب منطقه باشکوه اژه است ، برای تفریح ​​، استراحت و انجام فعالیت های مختلف برای خانواده شما بسیار متنوع است. در صورت تمایل ، می توانید تعطیلات خود را به لطف فعالیت های مختلفی که می توانید با فرزندان خود یا افرادی که دوستشان دارید انجام دهید ، لذت بخش کنید.
در دریای باشکوه اژه می توانید فعالیتهای زیادی انجام دهید. تقریباً می توانید هر چیزی را که از تعطیلات انتظار دارید در این منطقه ، که به خاطر آبهای خنک و سواحل طولانی شهرت دارد ، بیابید.
کوش آداسی به شما این امکان را می دهد تا فعالیت هایی را انجام دهید که برای سلامتی شما مفید است. به عنوان مثال ، می توانید با بازدید از تورهای طبیعت گردی ، سفرهای جنگلی ، مناطق طبیعی و پارک ها ورزش هایی را که برای سلامتی مفید هستند انجام دهید. همچنین مکانی بسیار متنوع برای فعالیت های آبی است که می توانید انجام دهید.
برای کشف و لذت بردن از زیبایی های طبیعی می توانید زمان بیشتری را در دریا بگذرانید. به عنوان مثال ، می توانید از تورهای کروز آبی ، تورهای روزانه قایق ، گردشهای تاریخی ، دریا و ساحل لذت ببرید. در عین حال ، می توانید شهرهای باستانی را به فرزندان خود معرفی کنید تا آنها تاریخ را در محل یاد بگیرند. با بررسی ویرانه های تاریخی هم در منطقه و هم در مناطق اطراف می توانید اطلاعات مختلفی در اختیار داشته باشید.
شما می توانید با مراجعه به مراکز خرید و بازارها برای خریدهایی که می توانید انجام دهید و سوغاتی هایی که می توانید برای عزیزان خود خریداری کنید ، لذت ببرید. اگر به دنبال فعالیتی برای انجام روی زمین هستید ، تورهای ATV ، جیپ و سافاری ممکن است برای شما مناسب باشد.

زندگی شبانه کوش آداسی چگونه است؟

مناطق گردشگری نه تنها با زیبایی های طبیعی و تاریخی ، بلکه با زندگی شبانه نیز بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. کوش آداسی ، که همه این گزینه ها را به شما ارائه می دهد ، برای گذراندن تعطیلات عالی بسیار مناسب است.

زندگی شبانه منطقه ، که آرامش و شادی را در طول روز به ارمغان می آورد ، بسیار پر جنب و جوش است. جایی است که توسط کلوب های شبانه و بارها احاطه شده است و می توانید تا صبح در آنجا تفریح ​​کنید. ممکن است حتی متوجه نشوید که چگونه ساعت می گذرد در حالی که در خیابان های پر جنب و جوش آن قدم می زنید ، در ماه های تابستان به موسیقی زیبا گوش می دهید و می رقصید.چیزهای زیادی وجود دارد که شما به دنبال تعطیلات فراموش نشدنی در منطقه هستید ، جایی که می توانید در طول روز استراحت کنید و عصرها از سرگرمی های نامحدود لذت ببرید.

هتل های کوش آداسی

بهترین هتل های کوش آداسی کدامند؟
783 نظر توسط مسافرین به دابل تری هیلتون کوش آداسی با میانگین نمره 8.7/10 داده شده است. همچنین کورمار دلوکس هتل Korumar Deluxe Hotel نیز می تواند گزینه خوبی باشد ، با امتیاز 7.9/10 از 184 رای داده شده.

فعالیتهایی که نباید در کوش آداسی انجام شود

وقتی از کوش آداسی نام برده می شود ، اولین چیزی که به ذهن می رسد دریا ، ماسه و خورشید است. به همین دلیل ، بدون شنا در آبهای آبی عمیق اژه و آفتاب گرفتن در سواحل آن ، قطعاً نباید برگردید. این جزیره از جمله مکانهایی است که می توانید با سواحل و سواحل فوق العاده آن از تفریح ​​لذت ببرید.
مناطق طبیعی و تاریخی کوش آداسی قطعاً ارزش دیدن دارد. شما می توانید به تورها بپیوندید تا از اطلاعات مربوط به تاریخ در محل مطلع شوید و زیبایی ها را کشف کنید.
می توانید با وسایل نقلیه مختلف به طبیعت گردی بپردازید. به عنوان مثال ، تورهای ATV یا دوچرخه از محبوب ترین ورزش ها برای بسیاری از مردم است. می توانید در زیبایی های طبیعی منحصر به فرد ، جنگل ها و مناطق طبیعی قدم بزنید. می توانید ساعت ها در آب های آبی عمیق شنا کنید یا ورزش های مختلفی انجام دهید. همچنین می توانید در فعالیت های کوهنوردی شرکت کنید که برای کل بدن شما مفید خواهد بود.
می توانید در جشنواره ها و رویدادهای دسته جمعی شرکت کنید. شما می توانید به جشنواره جوانان Kuşadası بپیوندید ، که هر تابستان برگزار می شود و سرگرمی با هنرمندان مختلف را ارائه می دهد. شما می توانید لحظات فراموش نشدنی را با جشنواره هایی که بسیار شلوغ و رنگارنگ هستند تجربه کنید. در عین حال ، این فرصت را خواهید داشت که با فرهنگ های جدید آشنا شوید.
با دیدن سواحل معروف ، اماکن تاریخی ، موزه ها ، سواحل ، خلیج ها و شهرهای باستانی کوش آداسی می توانید به تعطیلات خود ظرافت و لذت ببخشید. می توانید تاریخ را در محل یاد بگیرید و اوقات خوشی را سپری کنید. می توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده در شهربازی و پارک های تفریحی سپری کنید.
به طور خلاصه ، کوش آداسی آدرس مناسبی برای تعطیلات دریا ، ماسه و خورشید ، ورزش های آبی دیوانه ، فعالیت های طبیعت ، زندگی شبانه ، سفرهای روزانه و تورهای قایق است. شما می توانید بسیاری از فعالیت های ورزشی و طبیعت را تجربه کنید. همچنین می توانید با داشتن تفریحات شبانه پر جنب و جوش ، تعطیلات فراموش نشدنی را سپری کنید.

حمل و نقل شهر کوش آداسی

کوش آداسی به بسیاری از مناطق اطراف ، مرکز آیدین و خلیج های مختلف بسیار نزدیک است. همچنین راحتی را در شهر برای شما فراهم می کند ، که فرصت های حمل و نقل زیادی بین شهرها ارائه می دهد. مینی بوس ها عموماً در اطراف منطقه ترجیح داده می شوند. علاوه بر این ، اتوبوس نیز در دسترس است. همچنین می توانید ماشین کرایه کنید یا از تاکسی های تجاری برای رفتن به هر کجا که می خواهید ، هر زمان که می خواهید استفاده کنید. پیاده روی در مسافت های نزدیک یا دوچرخه سواری که می توانید اجاره کنید به شما این فرصت را می دهد تا هوای تازه بیشتری تنفس کرده و ورزش کنید.

رفت و آمد در کوش آداسی

تاکسی ها ، مربیان و مینی بوس های 'dolmus' به کوش آداسی و مناطق اطراف آن سرویس می دهند. شما می توانید در شهر یا در فرودگاه بین المللی ساموس در یونان ، در حدود 36 کیلومتری اتومبیل کرایه کنید.

مارماریس

اگر به خط ساحلی ترکیه برویم، به مارماریس می رسیم که بخشی از استان موگلا است. شهر مارماریس در سواحل مدیترانه واقع شده و تا رودخانه ترکیه ادامه می یابد. اینجا جاییست که زمانی روستای ماهیگیران بود و اکنون یک مقصد گردشگری پررونق.

نوشتن مقصدی که فکر می کنید ارزش بازگشت به آن را ندارد ، آسان است ، اما مارماریس به ما یادآوری میکند که مکانها ، درست مانند مردم ، می توانند تکامل یابند. در این سفر به مارماریس ، مشخص شد که شهر آن شهر سابق نیست.

  • چه کسی می دانست که آنقدر در پشت تله های گردشگری و صبحانه های انگلیسی پنهان شده است که در آن زمان همه خیابان ها را گچ گرفته بود؟
  • مارماریس چیزهای زیادی برای ارائه دارد و قطعا اگر در سفر خود کنجکاو نباشید سفرتان ذت تردست میدهید

فرودگاه اصلی: فرودگاه دالامان
میانگین زمان انتقال: 90 دقیقه
میانگین ساعات آفتاب در تابستان: 14
حداکثر متوسط درجه حرارت در تابستان: 34 درجه سانتیگراد (93 درجه فارنهایت)
میانگین دقیقه درجه حرارت در تابستان: 21 درجه سانتیگراد (70 درجه فارنهایت)

با حرکت به سمت جنوب ، دما افزایش می یابد و باد کمی آرام می شود. کل خلیج مارماریس پر از تفرجگاه است و شهرها شکوفا شده اند. وقتی برای تعطیلات ساحلی خود در ترکیه به مارماریس می روید ، تغییرات در این صورت است ، شما در واقع در شهرهای ایچملر یا تورونچ اقامت خواهید داشت.
به دلیل آرام بودن دریادر خلیج ، این مکان مقصد مناسبی برای خانواده هایی است که فرزندان خردسال دارند. اگر فرزندان بزرگتری دارید ، آنها نیز در مارماریس اوقات خوشی خواهند داشت ، زیرا مارماریس نیز زندگی شبانه پررونقی دارد. در بهار و پاییز گرمتر از کوش آداسی و بدروم ، مارماریس یک مقصد ساحلی خارج از فصل خوب در ترکیه است.

همه چیز درباره نحوه رفتن با تور مارماریس

فعالیت های اطراف مارماریس

  • مقبره های کنده کاری شده معروف دالیان دور نیست. کل دلتای دالیان یک پدیده طبیعی با اکوسیستم منحصر به فرد است که در آن ماهی های آب شیرین و ماهی های دریایی می توانند زنده بمانند.
  • سفر با قایق از مارماریس یک انتخاب عالی است. مکانهای دیدنی زیادی وجود دارد و می توانید خلیج های کوچک در امتداد شبه جزیره را کاوش کنید.
  • Datçaمکان جالبی برای بازدید است. این محل حفاری روم باستان درست در انتهای شبه جزیره واقع شده است و 180 درجه مناظر خیره کننده ای از دریای اژه و دریای مدیترانه به شما می دهد.

از آنجا که این شهر یکی از پربازدیدترین مقاصد ترکیه است ، هتل های زیادی در مارماریس وجود دارد. و صادقانه بگویم که معمولاً قیمت مناسبی دارند.و تضمین می کنیم در بهترین هتل های مارماریس لحظات آرامش بخشی را میتوان داشت.

تفریح در مارماریس

قایق سواری در مارماریس

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt