سفری به مارماریس بهشت گمشده ترکیه

سفری به مارماریس بهشت گمشده ترکیه

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

سفری به مارماریس بهشت گمشده ترکیه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یکی از زیباترین نقاطی که هر کسی می تواند به آن جا سفر کند شهر مارماریس می باشد که به بهشت گمشده ترکیه شهرت دارد.شهر بندری مارماریس در استان موغلا و در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد. همچنین این شهر در میان رشته کوه‌های کنار دریا واقع شده و با دو لنگرگاه اصلی و بندرهای متعدد، مرکزی برای کشتریانی و غواصی می‌ باشد.

برای افرادی که به دنبال یافتن معنا و مفهوم اسم این شهر هستند باید گفت که نام مارماریس در واقع برگرفته از منطقه ای است که این جزیره در آن قرار گرفته که بر روی معادن بزرگی از سنگ های مرمر تعبیه شده است و به همین دلیل نام این شهر به معنای شهر مرمر می باشد. 

مارماریس، بهشت گمشده ترکیه

اما جذابیت برای هرکسی می تواند تعاریف متفاوتی داشته باشد. شهر مارماریس نیز برای عده ای به واسطه برخورداری از سواحل سنگی و دریای فیروزه ای خود جذاب است و برای عده ای به دلیل وجود تفریحات شبانه فراوان. حال در این شهر  انواع تفریحات ساحلی و وجود دارد و از همین رو بسیاری از گردشگران با استفاده از تور مارماریس برای سفربه این شهر برنامه ریزی می کنند.

با مارماریس بیشتر آشنا شوید

5 هتل برتر مارماریس

خوش گذرانی و تفریح به وقت مارماریس

گردشگری متفاوت مارماریس در زمستان را از دست ندهید

تفریح در اماکن توریستی مارماریس

علاوه بر خوشگذرانی در سواحل دریای مدیترانه تفریحات متنوعی برای گردشران در این شهر وجود دارد که با هرکدام می توان سفری خاطره انگیز را تجربه کرد. اگر دنبال هیجان هستید جیپ سافاری مارماریس را حتما تجربه کنید و در عین همین حال از روستاها و آبشارها و مناظر سرسبز این شهر دیدن کنید. همچنین بعد از گذراندن یک روز پرهیجان وقت آن است که به غار نیمارا مارماریس بروید تا از نزدیک شاهد مکانی باشید که روزگاری محل زندگی انسان های نخستین بوده است.

لازم به ذکر است که مارماریس یک شهر تاریخی می باشد که به حدود ۶ قرن قبل از میلاد مسیح بازمی گردد. در واقع می توان گفت این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور ترکیه است که در طول تاریخ، زیر سلطه تمدن ها و حکومت های بسیار زیادی قرار گرفته است. پس اگر به تاریخ علاقه مند هستید بازدید از موزه مارماریس را به هیچ عنوان ازدست ندهید.

تماشای جاذبه های مارماریس

اقامتی راحت در هتل های ارماریس

یکی از مهم ترین بخش های یک سفر انتخاب اقامتگاه مناسب و خوب می باشد. از نطر بسیاری یک اقامتگاه ایده آل می تواند خدمات و مناظر اطراف آن باشد و از دید بسیاری می تواند قیمت آن باشد. با این حال اگر علاقه مند هستید تا در جایی اقامت داشته باشید که نزدیک به سواحل دریای مدیترانه باشد و از طرفی خدمات گسترده را به شما ارائه دهد هتل های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

🔍 هتل گرند پاشا مارماریس

🔍 هتل هیلتون دالامان مارماریس

🔍 هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

اقامتی آسوده در هتل های شیک مارماریس

هتل های ذکر شده نمونه ای از هتل های شیک مارماریس می باشند که می توانید در آن جا اقامت راحت را تجربه کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt