دیدنی های بنتوتا زیباترین شهر ساحلی سریلانکا

جاهای دیدنی بنتوتا؛ زیباترین شهر ساحلی سریلانکا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 آذر ، 1402

جاهای دیدنی بنتوتا را بشناسید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بنتوتا کجاست؟

بنتوتا یک شهر کوچک تفریحی عجیب است که از نظر استراتژیک به سمت ساحل جنوب غربی سریلانکا واقع شده است. این شهر قبلاً یک مرکز تجاری عمده بود که تجارت ادویه در آن رایج بود. جذابیت و زیبایی این جزیره جذاب بازدیدکنندگان و ساکنان محلی را به طور یکسان فریب می دهد. مسافران می توانند در حالی که محو سواحل و طبیعت و البته برخی از گونه های عجیب و غریب موجودات آبزی هستند، به فعالیت های مختلف بنتوتا مانند غواصی و ماهیگیری بپردازند. برخی دیگر از کارهای انجام شده در بنتوتا شامل پاراگلایدر، پاراسلینگ، غواصی از آب و غواصی و رقص دلفین خیره کننده است. با ما همراه باشید که میخواهیم به تماشای جاذبه های دیدنی بنتوتا بنشینیم. در ضمن لازم به ذکر است تور سریلانکا پیشنهاد شگفت انگیز الفبای سفر به شما عزیزان برای گشت در مراکز دیدنی زیر است.

سفر به سریلانکا به سبک الفبای سفر

سفری به گوشواره هند سریلانکا

هزینه های سفر به سریلانکا

تور سریلانکا نوروز

فبلمی از بنتوتا در سریلانکا

معبد کاند ویهارای Kande Viharaya

معبد Kande Viharaya یک معبد بودایی فوق العاده و الهام بخش است که در منطقه آلوگامی در بالای یک تپه واقع شده است. این معبد بلندترین مجسمه بودایی جهان را نشان می دهد (با ارتفاع حدود 48 متر / 160 فوت). با وجود همه چیز، گردشگران کمتر از این معبد بازدید می کنند. علاوه بر این، این مکان یک معبد قدیمی است زیرا ساختمان Kande Viharaya در سال 1734 توسط Ven ساخته شد. علاوه بر این، معماری معبد با محیط الهام بخش بی نظیر است. روزانه هزاران نفر برای نشان دادن ارادت خود به بودا به این معبد می آیند. آنها همچنین از همه مشکلات و نگرانی های زندگی روزمره به دنبال آسایش روحی و روانی هستند.

معبد بنتوتا

معبد بودایی کاند ویهارای

ویلا سامان در بنتوتا Saman Villas

Saman Villas جاییست که آبگرم چشم نوازی در خود جای داده است که در آنجا روح شاداب و جوان میتوان داشت. این مجهز به امکانات درمانی متنوعی مانند رفلکسولوژی، آروماتراپی ، آبگرم و سنگ درمانی است. برای یک تجربه بی نظیر آبگرم، در سفر به بنتوتا این مکان را بررسی کنید. مسافران برای استفاده از خدمات آنجا نیاز به تعیین وقت قبلی دارند. آنها ملزم به همراه داشتن یک جفت لباس هستند.

سامان ویلاس

نمای هوایی از Saman Villas

باغ بریف بنتوتا Brief garden

از جمله بهترین کارهای قابل انجام در بنتوتا، بازدید از این باغ زیبا است. این یک باغ دلربا است که توسط یک هنرمند مشهور و ماهر سریلانکا به نام 'Bevis Bawa' طراحی شده است. این مکان در پنج هکتار زمین گسترش یافته و تجسم درختان گرمسیری، مجسمه ها، هنر و ساختارهای باشکوه تحسین برانگیز است. اینجا در واقع مکانی جذاب و دوست داشتنی برای گم شدن در هیاهوی شهر است. هزینه ورودی 350 روپیه سری لانکا است. این باغ روزانه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر به روی عموم باز می شود.

باغ بریف بنتوتا

بخشی دیدنی از باغ بریف بنتوتا

آمبالانگودا Ambalangoda

س از ورود به بنتوتا به آمبالانگودا بروید. اینجا یک شهر ساحلی است که در فاصله حدود بیست و چهار کیلومتری شهر بنتوتا واقع شده است. فروشگاه های این شهر ماسک های شیطانی دارند که بسیار از شهرت خاصی برخوردار می باشند. این شهر دارای تعداد زیادی مغازه عتیقه فروشی است که اقلام جواهرات فانتزی منحصر به فرد را با قیمت های غیر قابل مقایسه تهیه می کنند.

یک آدم با لباس عروسکی

ساحل بنتوتا Bentota beach

شهر بنتوتا تعداد زیادی سواحل آرام و خیره کننده را در خود جای داده است. از بین آنها ساحل بنتوتا یکی از آنهاست که با درختان نارگیل و مناظر زیبا به گردشگر خوش آمد می گوید. این مکان بی شک مکانی ایده آل برای دوستداران طبیعت است که در آن می توانند به ورزشهای تفریحی آبی از جمله شنا و غواصی بپردازند. اگر اتفاقاً شما هم یکی از علاقه مندان به مسافرت هستید که در مورد این سوال که "در بنتوتا سریلانکا چه کاری باید انجام دهید" بهترین کار قدم زدن در این ساحل زیبا است.

سواحل زیبای بنتوتا

ساحل دیدنی بنتوتا

فعالیت های آبی در بنتوتا سریلانکا

یکی دیگر از لیست های مهمترین کارهایی که باید در بنتوتا انجام شود این است که اگر فردی ماجراجو هستید فعالیت های آبی را انتخاب کنید. می توانید کایاک کرایه کرده و به تنهایی در آب ها کاوش کنید. اگر قصد تعطیلات با شریک زندگی خود را دارید ، می توانید جت اسکی را انتخاب کنید و بر روی آب سوار شوید. اینها بهترین فعالیتهای ساحلی بنتوتا است که باید انتخاب کنید.

تفریحات آبی بنتوتا

اوج هیجان در اقیانوس هند

اقامت در بهترین هتل های بنتوتا

هتل تاج بنتوتا

هتل آماری گاله

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt