بهترین مراکز خرید بنتوتا را بشناسید

بهترین مراکز خرید بنتوتا را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 اسفند ، 1399

بهترین مراکز خرید بنتوتا

اگر قصد سفر به جزیره زیبای سریلانکا در اقیانوس هند را دارید و به دنبال خرید در شهر بنتوتا در این کشور هستید با الفبای سفر همراه باشید تا مهم‌ترین مراکز خرید در بنتوتا را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

معرفی بازارهای بنتوتا

اگر قصد سفر به جزیره زیبای سریلانکا در اقیانوس هند را دارید و به دنبال خرید در شهر بنتوتا در این جزیره هستید با الفبای سفر همراه باشید تا مهم‌ترین مراکز خرید در بنتوتا سریلانکا را به شما معرفی کنیم. 

بازار بنتوتا

بازار بنتوتا در سریلانکا

بازار بنتوتا در سریلانکا

سوغات مشهور سریلانکا، ادویه‌جات معطر و چای معروف سیلان، مجسمه‌های چوبی و سنگ‌های قیمتی و جواهرات است. با رفتن به بازار سریلانکا می‌توانید سوغات این کشور را تهیه کنید. شما با رفتن به بازار بنتوتا با سورپرایزهای فوق العاده‌ای روبه رو خواهید شد. این بازار  که یک بازار و مرکز خرید تایید شده دولتی است، بسیار شلوغ‌تر از دوشنبه بازار است. در بازار بنتوتا می‌توانید انواع حکاکی‌های چوبی، طراحی روی پارچه و آثار هنری برنجی را پیدا کنید.

مرکز خرید اودل (Odel) بنتوتا

مرکز خرید اودل در بنتوتا سریلانکا

مرکز خرید اودل در بنتوتا سریلانکا

در سریلانکا اطلاع از مراکز خرید معتبر بسیار مهم است زیرا در صورت عدم آگاهی ممکن است جنسی تقلبی و با کیفیت خیلی پایین نصیبتان شود. در این شرایط همیشه خرید از فروشگاه‌های برند معروف کار عاقلانه‌ای ست. همچنین شما می‌توانید از مراکز خرید زنجیره‌ای معتبر خرید خود را انجام دهید. مرکز خرید اودل یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در سریلانکا است که در این کشور به یک برند معروف تبدیل شده است. در این مرکز خرید انواع پوشاک، کیف، کفش و خلاصه هر وسیله‌ای که نیاز داشته باشید از برندهای معروف گرفته تا کمتر شنیده شده برای تمامی سلیقه‌ها موجود است. تقریبا در تمامی شعب مراکز خرید اودل، رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی وجود دارند. مرکز خرید اودل تقریبا در سراسر کشور سریلانکا و حتی در فرودگاه‌های این کشور شعبه دارد. با توجه به اعتبار بالای این مرکز خرید پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از سریلانکا حتما سری به آنجا بزنید.

ساعت کاری مراکز خرید اودل از 10 صبح تا 8 شب می‌باشد. 

مجموعه تفریحی ساحلی تعطیلات ملی بنتوتا

در مجموعه تفریحی ساحلی تعطیلات ملی همیشه تخفیف‌های خیلی خوبی وجود دارد. علاوه بر تخفیف‌های همیشگی این مجموعه، دوشنبه‌ها با گردهم‌آیی فروشندگان، از ساعت 7:30 تا 15:00 دوشنبه بازاری شکل گرفته و در آنجا نیز می‌توانید اجناس خوبی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مرکز خرید NEW ALuthgama Textails بنتوتا

در این مرکز خرید در شهر بنتوتا شما می‌توانید مواد غذایی تازه مثل انواع سبزیجات و میوه‌های مخصوص سریلانکا را با قیمت و کیفیت مناسبی تهیه کنید. با قدم زدن در این مرکز خرید که به صورت بازارچه خیابانی در بنتوتا وجود دارد، می‌توانید حس و حال مردم شهر را تجربه کنید.

مرکز خرید شوپاهولیکس (shopaholics)

مرکز خرید شوپاهولیکس یک مرکز خرید بسار مدرن و لاکچری می‌باشد. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، امکانات رفاهی منتوع و جالبی نیز وجود دارد. این امکانات شامل استخر، سالن سینما با گنجایش ۴۵۰ نفر، رستوران و سوپرمارکت‌های متنوع در طبقه همکف است. شما با دیدن بنای زیبای این مرکز خرید، به معماری جالب و بی نظیر ساختمان شوپاهولیکس پی می‌برید. در این فروشگاه زیبا شما می‌توانید انواع لوازم الکترونیکی ارزان، صنایع‌دستی سریلانکا، مبلمان، کیف و کفش و پوشاک و حتی سوغاتی‌های زیبا و رنگارنگ سریلانکا را پیدا کنید.

مرکز خرید LUV SL بنتوتا

مرکز خرید LUV SL بنتوتا

مرکز خرید LUV SL بنتوتا

مرکز خرید LUV SL بنتوتا به نسبت بقیه مراکز خرید معرفی شده در این مقاله، پاساژ کوچکی ست اما شما می‌توانید انواع پوشاک مورد نظر خودتان را در آنجا پیدا کنید.

بازار پتتا (Pettah) بنتوتا

گشت و گذار در بازار پتتا سریلانکا، تجربه تعامل با مردم محلی و آشنایی با فرهنگ مردم سریلانکا را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین شما در این بازار پرهرج و مرج و شلوغ می‌توانید با دیگر گردشگران تعامل داشته باشید. در این بازار هر چیزی پیدا می‌شود. انواع لوازم الکترونیکی، پوشاک، کیف و کفش، گوشت، میوه و سبزیجات و خلاصه هرچه برای زندگی لازم داشته باشید را می‌توانید در این بازار بزرگ پیدا کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار بزرگ امکان خرید به صورت عمده می‌باشد. پس اگر قصد خرید عمده از سریلانکا را دارید به این بازار بروید و شروع به چانه‌زنی با فروشند‌ها کنید. معمولا می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با قیمت پایین‌تری نسبت به بقیه بازارهای سریلانکا در این بازار خریداری کنید. 

اگر با تور سریلانکا قصد سفر به این کشور بی نظیر را دارید مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدنی های بنتوتا زیباترین شهر ساحلی سریلانکا

سفر به گوشواره هند، سریلانکا

هزینه های سفر به سریلانکا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt