جاهای دیدنی برلین آلمان را بشناسید

جاهای دیدنی برلین آلمان را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 شهریور ، 1400

جاهای دیدنی برلین آلمان【راهنما و تصاویر بهترین جاذبه ها】

برلین، پایتخت و یکی از زیباترین و مهم ترین شهرهای آلمان که آب و هوا، خیابان و پارک های بی نظیری دارد پس همراه ما باشید برای مشاهده بهترین جاهای دیدنی برلین

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برلین گردی

جاهای دیدنی برلین آلمان یکی از جاذبه های با ارزش در اروپا از نظر گردشگری است. این شهر پایتخت آلمان است و بیشتر جاهای دیدنی برلین مربوط به تاریخ غنی آن است. اما پس از موزه گردی و شب گردی ها، هزینه های زیادی باید متحمل شوید. خوشبختانه می توانید از جاذبه های گردشگری برلین که کم هزینه هستند استفاده کنید و با بودجه کم سفر کنید.

نمایی زیبا از شهر برلین آلمان

نمایی زیبا از شهر برلین آلمان

جاهای دیدنی برلین

ساختمان رایشتاگ

رایشتاگ یا رایشستاگ محل پارلمان آلمان در بوندستاگ است و با آسانسور می توان تا سقف آن پیش رفت و مناظر چشمگیری از برلین و نمای نزدیک گنبد شیشه ای را مشاهده کرد. شما می توانید از راهنمای صوتی رایگان استفاده کنید. از یک رمپ مارپیچ می توانید به بالای آن برسید و با مناظر دیدنی اطراف، ساختمان و پارلمان مجلس آشنا شوید. می توانید از قبل رزرو کنید تا از نمایش های آن نیز استفاده کنید.

بوندستاگ آلمان درست در گوشه ای از دروازه براندنبورگ واقع شده است.

این بنا در مرکز شهر است، شما واقعاً نباید آن را از دست بدهید. زیرا این مکان، یکی از زیبا ترین جاهای دیدنی برلین است.

می توانید از ساختمان، گنبد و تراس بالای سقف به صورت رایگان دیدن کنید. با این حال، شما باید بازدید خود را از قبل در وب سایت رسمی رزرو کنید. این کار رایگان است اما شما باید گذرنامه خود را به همراه داشته باشید.

وارد تراس بالای سقف و سایر مناطق این ساختمان شوید که فقط تورها می توانند دسترسی داشته باشند.

اگر می خواهید یک قهوه در تراس بالای سقف بنوشید، باید این را نیز از قبل رزرو کنید!

ساختمان رایشتاگ معروف در برلین

ساختمان رایشتاگ معروف در برلین

ایست ساید گالری

گالری ایست ساید که یک یادبود رنگارنگ برای آزادی است یکی دیگر از جاذبه های گردشگری برلین است که در امتداد رودخانه شپری واقع شده و طولانی ترین قسمت دیوار برلین است. زمان اندکی پس از سقوط دیوار برلین در نوامبر 1989، بیش از 100 هنرمند از سراسر جهان آن را به یک گالری در فضای باز تبدیل کردند که در آن اعلامیه های صلح و دیگر نقاشی های دیواری غالباً دارای فکر سیاسی دیده می شود. ایست ساید گالری یکی از مکان های دیدنی برلین است که تماشای آن برای همه گردشگران جذاب است.

گالری ایست ساید بزرگترین گالری روباز جهان است. حدود 130 کیلومتر است و شامل بیش از 100 نقاشی از هنرمندان در سراسر جهان است. ورود به صورت رایگان است!

هر کدام از جاهای دیدنی برلین را دوست دارید می توانید بازدید کنید. ولی به هیچ عنوان بازدید از گالری ایست ساید را از دست ندهید. این شماره 1 از لیست کارهایی است که باید در برلین انجام دهید.

جزیره موزه

جزیره موزه ها از پنج موزه به نام های موزه پرگامون، موزه Bode، موزه  Neues، Alte Nationalgalerie و موزه Altes  تشکیل شده است. در مجموع همه آن ها در میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. این موزه ها، معماری باشکوهی دارند یکی از مکان های دیدنی برلین است که برای گردشگران محبوب است.

جزیره موزه در آلمان

جزیره موزه در آلمان

بازارهای مواد غذایی

آنچه در رستوران های محلی پخته می شود را بررسی کنید. زیرا با استفاده از غذاهای لذیذ در بازار کشاورزان پخته می شود. بازار رنگارنگ ترکیه ای نیز سه شنبه و جمعه در امتداد کانال در کروزبرگ برگزار می شود. در همان نزدیکی، Markthalle Neun یک سالن است که در بازار قرار دارد و جمعه ها و شنبه ها فروشندگان محصولات کشاورزی را میزبانی می کند اما عصر پنجشنبه که غذاهای شیک برای جشن غذاهای خیابانی بین المللی سرو می کنند، بیشتر سرگرم کننده است.

تور ویژه غذا را در یکی از معروف ترین نقاط برلین، کروزبرگ تجربه کنید. از یک سفر 3 ساعته در خیابان ها، حیاط خانه ها و رستوران های محله بی نظیر لذت ببرید. می توانید در کنار جاهای دیدنی برلین، از غذاهای خوش طعم این بازارها نیز استفاده کنید.

برلین انواع غذاها را دارد و شما می توانید در تمام طول روز هر آنچه را که می خواهید بخورید. به هر حال، مطمئن شوید که برای صرف غذا از طریق برلین، بودجه کافی را در نظر گرفته اید. حتی کلاس های آشپزی نیز برگزار می شود. این یکی از جاهای دینی برلین است که می توانید غذاهای متنوعی را در آن امتحان کنید.

گرافیتی و هنرهای خیابانی

برلین یکی از پایتخت های هنر خیابانی در جهان است که هنرمندهای بین المللی زیادی در کنار استعدادهای محلی اثرهای هنری زیبایی از خود برجای گذاشته اند. هنگام گردش به خصوص در شرق کروزبرگ و نزدیک میته به اطراف خود نگاه کنید و گرافیتی های زیبا را ببینید.

با دیدن جدیدترین و بهترین نمونه های هنر خیابانی برلین، در یک تور پیاده روی روی دیوار نویسی، داستان گرافیتی را در برلین بیاموزید. بعداً، در یک کارگاه عملی با هنرمندان واقعی محلی، شاهکار شهری خود را بسازید. اگر به هنرهای خیابانی علاقه دارید در کنار سایر جاهای دیدنی برلین، بازدید از این جاذبه گردشگری را در برنامه خود قرار دهید.


زیباترین خیابان های برلین

پلانوفر، کروزبرگ
آب و هوای برلین مخصوصا در اولین فصل سال بی نظیر است و چقدر خوب که در یک روز آفتابی بهاری در امتداد پلانوفر در کروزبرگ قدم بزنید ، از یک طرف نمای زیبا را تحسین کنید و از طرف دیگر به کانال خیره شوید!

لوتومستراسه، میته
هر سال در ماه آوریل ، لوتومستراسه محبوب ترین مکان برای عکسبرداری در اینستاگرام برای چند هفته می شود - یعنی زمانی که بسیاری از درختان گیلاس در آنجا شکوفا می شوند.

فاسانن استراسه، شارلوتنبورگ
شارلوتنبورگ: بسیاری از ساختمانهای قدیمی زیبا و تزئین شده با گچ و آپارتمانهای رویایی بزرگ وجود دارد. Fasanenstrasse یک مثال بسیار خوب در این مورد است. فقط قدم بزنید ، به خانه ها نگاه کنید و سپس در باغ زیبای کافه در Literaturhaus یک قهوه بنوشید!

بنای یادبود دیوار برلین

بنای یادبود دیوار برلین به عنوان یادبود مرکزی آلمان برای قربانیان دیوار برلین، به طول 1.4 کیلومتر است. این بهترین مکان برای فهمیدن چگونگی بزرگ شدن و کامل شدن استحکامات مرزی و تأثیر آن ها بر زندگی روزمره مردم دو طرف است. این مکان از جاهای دیدنی برلین است که برای مردم المان مهم است و از نظر فرهنگی و تاریخی برای آن ها اهمیت دارد.

دروازه براندنبورگ

نمادین ترین جاذبه گردشگری برلین یعنی دروازه براندنبورگ، در سال 1791 به عنوان دروازه شاه سلطنتی برپا شد، اما سال های جنگ سرد را صرف برافراشتن دیوار برلین کرد و به این ترتیب به نمادی از ملت تقسیم شده در دو طرف دیوار برلین تبدیل شد. این بنا اکنون به عنوان نمادی قدرتمند برای اتحاد مجدد آلمان شناخته می شود. این بنای تاریخی یکی از مهم ترین نمادها و جاهای دیدنی برلین است.

دروازه براندنبورگ از نمادهای برلین

دروازه براندنبورگ از نمادهای برلین

کافه رستوران آوزیت در ساحل رودخانه

کافه آوزیت یک رستوران زیبا در مسیرهای گردشگری است. اگر به دنبال یک کافه رستوران معتبر برلین هستید، مکانی مناسب برای این مکان است. در صورت تمایل می توانید مقداری فینگر فود، ماکارونی، برگر و یک صبحانه بزرگ تهیه کنید. مکان بازدید بسیار زیباست
همانطور که در ساحل رودخانه واقع شده است. این مکان نیز به دلیل موقعیت خاص خود، از محبوب ترین جاهای دیدنی برلین است.

کافه آوزیت مخصوصاً در طول تابستان توصیه می شود زیرا آنها در اینجا تراس بزرگی دارند و لیموناد خانگی خوشمزه دارند. آنها غذاهای گیاهی نیز دارند.

استند آپ کمدی در برلین و تور اتوبوس کمدی در برلین

صحنه استندآپ کمدی در برلین در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. در حالی که بسیاری از نمایش ها نسبتاً ارزان هستند، برخی از شب های میکروفن باز با هزینه پوشش فقط کمک مالی به همان خوبی هستند، بنابراین می توانید هر آنچه را که می خواهید پرداخت کنید. مراکز استندآپ محبوب مانند Bar In A Jar یا Comedy Café را ببینید و پیشنهادهای آن ها را بررسی کنید.

در این تور کمدی 1.5 ساعته خارق العاده، برلین را کشف کنید.

در این تور کمدی خارق العاده، شهر برلین را کاوش کنید. نمایش استندآپ رولینگ را تجربه کنید و از سرگرمی کمدین های برتر لذت ببرید.

هنگام گشت و گذار در جاهای دیدنی برلین در پایتخت آلمان، از یک ترکیب منحصر به فرد از حکایت های کمدی و تاریخی لذت ببرید.

خوب است بدانید: این تور به زبان انگلیسی است و با حقایق کمدی و سرگرم کننده ای همراه است. گشت و گذار واقعاً سرگرم کننده.

اتوبوس 100

بسیاری از تورهای اتوبوس راهنمای گردشگری در برلین مقرون به صرفه هستند، اما برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید از اتوبوس معتبر 100 استفاده کنید که توسط بلیط های حمل و نقل قابل استفاده است. این اتوبوس جاذبه های گردشگری برلین را به گردشگران نشان می دهند. از جمله Siegessäule، کلیسای Kaiser Wilhelm، باغ جانورشناس گارتن و الكساندر پلاتز. با این اتوبوس ها می توانید به طور ارزان تر از جاهای دیدنی برلین بازدید کنیدو

برج تلویزیون برلین

این برج یکی از برج های مرتفع شهر برلین است که نمای خاصی به این شهر داده است و سومین برج بلند اروپا است. می توانید از بالای ان تمام برلین را ببینید و از چشم انداز خاص آن لذت ببرید. این برج در سال 1970 افتتاح شده است و گردشگرهای زیادی را به خود جذب می کند.

برج تلویزیون برلین

برج تلویزیون برلین

تورهای پیاده روی

برای دریافت اطلاعاتی از متخصصان در مورد شهر، بسیاری از تورهای پیاده روی رایگان با تمرکز بر مناطق خاص، قسمت های جالب توجه از تاریخ شهر یا صحنه نمادین خیابان هنر برلین در دسترس هستند. تورها رایگان هستند، اما اگر از این تجربه لذت می برید، می توانید انعام بپردازید.

باز هم، به خصوص برای اولین روز خود در برلین توصیه می شود، زیرا شما می توانید اساسا همه چیز را از راهنما بخواهید!

به هر حال، تورهای پیاده روی بسیار جذاب در برلین وجود دارد. به سادگی از هاستل خود بپرسید. مطمئناً آنها یک مورد عالی را نیز می شناسند!

هر تور پیاده روی که انتخاب کبید بنای یادبود برلین را نیز پوشش می دهد. این تورها برای بازدید از جاهای دیدنی برلین مناسب است زیرا با راهنمای آن می توانید اطلاعات بیشتری از برلین آلمان به دست آورید.

همچنین تورهای پیاده روی شگفت انگیزی برای این منطقه برگزار می شود. هزینه این تور فقط 14 € است و شما را به مهمترین مکان های دیدنی برلین و مناطق شهر می برد. این مکان همچنین شامل بنای یادبود هولوکاست و مکانهای دیگری است که می خواهید ببینید و تجربه کنید.

پیک نیک در پارک

در تابستان، برلینی ها برای برنزه کردن و پیک نیک به پارک های مورد علاقه خود می روند. Tiergarten یک پارک وسیع در شهر است که دارای مسیرهای پیاده روی، استخرها و کنج های رمانتیک است. پارک تایلند نیز برای پیاده روی محبوب است. پس از بازدید از جاهای دیدنی برلین می توانید ادامه روز خود را در پارک های محبوب برلین بگذرانید.

بهترین هاستل در برلین

هاستل های معروف مانند The Circus Hostel را بررسی کنید یا به دنبال آپارتمان های کوتاه مدت در محله های ارزان تر مانند موآبیت یا ویسنسی باشید.

Wallyard Concept Hostel بهترین انتخاب برای مسافران انفرادی و زوج ها

هاستل سیرک (Circus)- عالی برای زوج ها

Grand Hostel Berlin Classic بهترین انتخاب برای مسافران انفرادی خانم

برای تهیه غذا در آپارتمان یا هاستل خود از سوپرمارکت های تخفیف دار مانند آلدی، پنی، نتو یا لیدل مواد غذایی ارزان تهیه کنید.

برای تعطیلات آخر هفته و غذاهای ارزان قیمت آسیایی و لذت بردن از فرهنگ آلمان، آخر هفته به پارک تایلند بروید.

حمل و نقل عمومی در برلین

سیستم حمل و نقل عمومی برلین گزینه های ارزان قیمت زیادی را ارائه می دهد که از طریق بلیط روزانه 8.60 یورویی تا بلیط 6-7 روزه 34 یورویی در سراسر تراموا، اتوبوس، قطار و کشتی معتبر هستند.

کارت های گردشگری به شما تخفیف های بی شماری برای گردشگران می دهند و کارت ماهانه با کاهش هزینه همراه است اما فقط بعد از 10 صبح امکان سفر دارد.

کارت های توریستی برلین، بلیط های پیشنهادی بسیار مختلفی دارند.

راحت ترین و ارزان ترین آن ها بلیط Welcome Berlin Card است.

برای حمل و نقل عمومی می توانید از 48 ساعت تا 6 روز بلیط انتخاب کنید و حتی برای بازدید از مناظر مهم نیز تخفیف می دهد.


درباره آلمان بیشتر بخوانید:

فستیوال شب جادوگران آلمان

جنگل سیاه آلمان، ترسناک و شگفت انگیز

با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آشنا شوید

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt