جنگل سیاه آلمان، ترسناک و شگفت انگیز

جنگل سیاه آلمان، ترسناک و شگفت انگیز

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 آبان ، 1400

جنگل سیاه در کدام کشور است؟ همه چیز درباره این جنگل

جنگل سیاه در کدام کشور قرار دارد؟ شاید اینجا به شوم بودن مشهور باشد اما با تماشای آن گویا به سرزمین دیگری وارد شده اید. داستان های زیادی در مورد این جنگل روایت شده که هرکدام به نوبه خود جالب هستند همراه ما باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جنگل سیاه در کدام کشور است؟

احتمالا در سفر به کشورهای مختلف از جاذبه های طبیعی آنها بازدید کردید و لذت بردید. هر کشور زیبایی وجاهای دیدنی منحصر به فرد خود را دارد.  همیشه قبل از سفر خود مقصد و تور خود را برای سفر مشخص می کنید تا تجربه های جدید را در هر سفر بدست آورید و از جاذبه های گردشگری هر کشور بازدید کنید. در میان تمام این مکان های دیدنی قصد داریم یک جنگل مرموز و حیرت آور و بسیار زیبا را که در آلمان قرار دارد یکی از مناطق دیدنی آلمان است را به شما معرفی کنیم، جنگل سیاه و یا جنگل شوم که هر کسی جرات وارد شدن به آن را ندارد. با الفبای سفر با این جنگل آشنا می شوید.

جنگل سیاه، اسرار آمیز و زیبا

 جنگل زیبا و پردرخت که نور خورشید قادر نیست برروی آن بتابد. برگهای زیرین درختان تا به حال انوار خورشید را به خود ندیده اند و به همین علت است که به نام جنگل سیاه شهرت دارد. این مکان دیدنی از جنوب تا کوه الپ در سویس و از غرب تا رود راین قرار دارد.

 انواع درخت ها و گل و گیاه  و بوته زار مختلف و کم نظیر در جنگل سیاه آلمان وجود دارد که زیبای آن چشم هر بیننده ای را خیره می کند. شاید این جنگل به نام جنگل سیاه آلمان، به شوم بودن مشهور باشد اما با تماشای آن گویا به سرزمین دیگری وارد شده اید. در میان این جنگل خانه های کهن وجود دارد که به شکل و سبک قرون وسطایی بوده و زیبایی این محل را دوچندان کرده است. داستان های زیادی در مورد این جنگل روایت شده که بیشتر حاکی از بد یمن بودن بودن داشته که افراد را از ورود به آن برحذر داشته اند.

جنگل سیاه آلمان-الفبای سفر

همیشه مه این جنگل سیاه را در برگرفته و شدت آن به حدی زیاد است که تا فاصله 2 متری هیچ چیزی قابل رویت نیست. تیمبرلند نام معروفترین مسیر آن بوده که یک مسیر مارپیچی است که از بین درختان می گذرد، این مسیر از برگهای قرمز صنوبر پوشیده شده که بسیار زیبا است و به اسرار آمیز و ترسناک بودن آن افزوده است.

در سالهای گذشته، تابلوهایی در این محل قرار داشت که بروی آن ها نوشته بود وارد این مسیرها نشوید، ولی هیچ گاه مشخص نشد چه کسی این تابلوها را نصب کرده است. طبق گفته افراد محلی اتفاقات زیادعجیبی در این محل رخ داده که کسی به تنهای جرات ورود به این جنگل سیاه را ندارد.

جنگل سیاه آلمان-الفبای سفر

بهترین زمان برای رفتن به جنگل سیاه آلمان

برای تماشای این جنگل مرموز و شگفت آور اوایل پاییز زمان مناسبی است تا به گشت و گذار و ماجراجویی بپردازید. در این فصل برگ رنگارنگ درختان تمامی سطح زمین را می پوشاند و صدای خش خش برگ درختان  در کنار چشم انداز بی نظیر شگفتی آن را صد چندان می کند.


جنگل سیاه آلمان3-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt