هزینه های سفر به مالدیو

هزینه های سفر به مالدیو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 اردیبهشت ، 1402

هزینه های سفر به مالدیو 1402 + بهترین زمان برای سفر به مالدیو

هزینه های سفر به مالدیو اغلب مردم را می ترساند. اما واقعا اینطور نیست با ما باشید برای کشف بهترین زمان سفر به مالدیو از بابت هزینه و چگونه میتوان سفری ارزان داشت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مالدیو یک بهشت عجیب و زیبا و مقصدی رویایی برای بسیاری از مسافران است، به ویژه کسانی که به دنبال سفری ویژه برای تفریح یا ماه عسل هستند. در حالی که آب های کریستالی و سواحل شنی مالدیو چشم نواز هستند، اما هزینه و قیمت های سفر به این کشور اغلب مردم را می ترساند. هزینه سفر به مالدیو چقدر است؟ آیا آنقدر که همه می گویند گران است؟ برای درک بهتر این موضوع با ما همراه باشید.

مجموعه جزایر مالدیو، بهشت روی زمین

مجموعه جزایر مالدیو، بهشت روی زمین

قیمت تور مالدیو

قیمت تور مالدیو به زمان سفر و تعداد روزهای اقامت بستگی دارد. کشور مالدیو به علت توریستی بودن و تعداد گردشگران زیاد، قیمت های بالایی دارد. اما با تور مالدیو الفبای سفر می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. در زمان نوروز نیز می توانید تور مالدیو نوروز را رزرو کنید.

برای تخمین هزینه ها، طول مدت سفر را 7 شب و 8 روز در نظر می گیریم. این یک برنامه سفر کمی لوکس خواهد بود که شامل 2 شب اقامت در هتل های روی آب است که مالدیو به آن معروف است. بنابراین هنگامی که به جزئیات قیمت اولیه نگاه می کنید این نکته را به خاطر بسپارید. با این حال، در هنگام بازدید از مالدیو، چند نکته برای گزینه های مناسب تر با بودجه نیز آورده شده است که در این مقاله نیز آن ها را ذکر می کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که این راهنما براساس هزینه های یک نفر است. اگر به عنوان یک زوج سفر می کنید، قیمت ها را دو برابر کنید (به غیر از قیمت هتل ها).

به دلیل متغیر بودن نرخ ارز، هزینه ها به دلار آمریکا آورده شده است.

هزینه تخمین زده شده:

بلیط هواپیما رفت و برگشت 1000 دلار
محل اقامت لوکس 3900 دلار
حمل و نقل محلی 200 دلار
جاذبه های گردشگری 300 دلار
غذا و نوشیدنی 200 دلار
خرج های پیش بینی نشده 200 دلار
در کل 5800 دلار آمریکا

نمایی از اقامتگاه های مالدیو

نمایی از اقامتگاه های مالدیو

تور ارزان مالدیو

برای تور سفر ارزان مالدیو بهتر است در جزیره هایی که معروف نیستند اقامت داشته باشید. هتل های روی آب اگرچه بسیار پرطرفدار و معروفند، اما هزینه بالاتری دارند. اگر قصد صرفه جویی و سفر با هزینه کم دارید، باید از آن ها چشم پوشی کنید و در هتل های عادی اقامت داشته باشید. غواصی در آب های عمیق نیز هزینه بالایی دارد. گفتنی است که همه این مسائل در آژانس مسافرتی الفبای سفر بررسی شده اند و شما می توانید با توجه به بودجه خود، تور مورد نظر خود را تهیه کنید. ما به شما تور مالدیو را پیشنهاد می دهیم و همچنین برای سفر در نوروز، تور مالدیو نوروز از پیشنهادات ما است.

قیمت بلیط مالدیو

مالدیو مسیر دسترسی آسان و نزدیکی ندارد. به خصوص با توجه به اینکه ماله یعنی جزیره ای که فرودگاه اصلی بین المللی در آن واقع شده است احتمالا جزیره ای نیست که بخواهید برای ادامه تعطیلات خود در آن بمانید.
هزینه پرواز رفت و برگشت به مقصد ماله در حدود 1000 دلار است. برای رسیدن به مالدیو از ایران، باید حداقل یک توقف در فرودگاه های دبی یا دوحه داشته باشید. قیمت بلیط هواپیما مالدیو در بعضی از ماه ها ارزان تر از ماه های دیگر است. اما 1000 دلار تخمین خوبی برای در نظر گرفتن هزینه های پرواز است.
مالدیو در تمام طول سال گرم و آفتابی است، با این حال، فصل باران های موسمی از ماه می تا اکتبر ادامه دارد، بنابراین هنگام رزرو این نکته را به خاطر بسپارید.

تور مالدیو تابستان تجربه بهترین سفر در دل اقیانوس هند

قیمت هتل مالدیو

مالدیو به عنوان یک مقصد لوکس شناخته شده است و به دلیل استراحتگاه ها و خانه های ییلاقی در آب مشهور است.
اساساً، هر یک از استراحتگاه های مالدیو در جزیره خاص خود قرار دارد که به معنی این است که اگر می خواهید هتل خود را تغییر دهید، باید جزیره خود را تغییر دهید. تغییر دادن یا ندادن هتل در سفر، به خود شما بستگی دارد. برای مدیریت هزینه ها بهترین انتخاب این است که چند روز در هتل های لوکس روی آب اقامت داشته باشید و چند روز دیگر را در اقامتگاه های عادی سپری کنید.

جای تعجب نیست که گران ترین گزینه محل اقامت در مالدیو، هتل های روی آب است و قیمت آن از هر شبی 700 دلار شروع می شود. با این حال، آنها به خودی خود یک تجربه هستند. این نوع محل اقامت خیلی سریع رزرو و ظرفیت آن پر می شود. بنابراین اگر دلتان می خواهد آن ها را رزرو کنید، از یک سال قبل آن را رزرو کنید.

در مورد استراحتگاه ها، مکان های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر جزایر خود را تغییر می دهید، باید اطمینان حاصل کنید که جزایر نسبتاً نزدیک به هم را انتخاب کرده باشید، مسافت کم تری باید طی کنید. هزینه اینگونه اقامت نیز همچنان بالای 500 دلار برای هر شب خواهد بود.
یافتن محل اقامت ارزان تر در مالدیو امکان پذیر است. جزایر محلی دیگری نیز وجود دارد که حتی اجاره از طریق سایت Airbnb نیز دارند. جزیره ای مانند ماله (پایتخت مالدیو) گزینه های مناسب تری برای بودجه های کم دارند. با این حال، جزایر محلی اگرچه هنوز هم خوب هستند، اما همان جزایری نیستند که در رسانه ها می بینید.

توجه به این نکته مهم است که تقریباً در همه موارد در مالدیو 22٪ هزینه مالیات بر خدمات وجود دارد، بنابراین فراموش نکنید که این مقدار را به هزینه خود اضافه کنید!

هتل لاکچری روی آب

هتل لاکچری روی آب

هزینه حمل و نقل در مالدیو

همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر هتل ها و املاک لوکس در مالدیو جزیره خاص خود را دارند که به این معنی است که شما باید با هواپیمای دریایی یا قایق تندرو وارد آن شوید. جای تعجب ندارد که هیچ یک از آن ها گزینه ای ارزان قیمت نیستند.
قیمت گذاری بستگی به این دارد که برای اقامت به کدام جزیره بروید و این جزیره چقدر با ماله فاصله دارد. برای قایق های تندرو می توانید حدود 100 دلار بپردازید. هزینه هواپیماهای سیار تا 500 دلار نیز می باشد.

جابه جایی با هواپیما در جزیره که بسیار گران است

جابه جایی با هواپیما در جزیره که بسیار گران است

هزینه جاذبه های گردشگری

مالدیو بهشت عاشقان اقیانوس است. این کشور از بهترین غواصی در کل جهان برخوردار است. انتظار می رود حدود 80 دلار برای تور اسنورکلینگ و حدود 160 دلار برای غواصی پرداخت کنید. سایر فعالیت های معروف از جمله موج سواری، قایقرانی و ماهیگیری نیز وجود دارند.
اگر در ماله اقامت دارید، یک تور پیاده روی یا یک تور غذایی را در نظر بگیرید تا بتوانید با فرهنگ مردم محلی آشنا شوید. شما همچنین می توانید با یک تور کوهنوردی جزیره ای به مناطق مختلف کشور نگاهی بیندازید.
مبلغی که در اینجا خرج می کنید واقعا به میزان کار شما و برنامه ای که می خواهید انجام دهید بستگی دارد، اما اختصاص 300 دلار برای جاذبه ها به شما امکان چند روز گردش و فعالیت می‌دهد.

هزینه غذا در مالدیو

اگر در استراحتگاه های مالدیو اقامت دارید، می توانید هتل های All-inclusive را رزرو کنید یا در غیر این صورت هزینه وعده های غذایی را باید جداگانه پرداخت کنید. قطعاً به نفع شماست که با هتل های All-inclusive همراه شوید. زیرا این هتل ها تنها ساختمان موجود در این جزایر هستند، به هر حال باید اجبارا در رستوران آن ها غذا بخورید و بابت همه این ها از شما حق بیمه دریافت می شود. پس بهتر است غذا و هتل را با هم رزرو کنید.

به طور کلی نوشیدنی در هتل های All-inclusive روی خدمات آن ها محسوب نمی شود. بنابراین برای نوشیدنی ها باید هزینه بیشتری را در بودجه خود در نظر بگیرید. نوشیدنی ها هر کدام از حدود 10-20 دلار به بالا است.

غذاهای مالدیو

غذاهای مالدیو

خرج های پیش بینی نشده

مالدیو یک مقصد ویژه برای خرید نیست اما در صورت تمایل، بهتر است کمی بیشتر به بودجه خود اضافه کنید. ممکن است یک سوغاتی خاص پیدا کنید یا یک تور اضافی وجود داشته باشد که دلتان بخواهد آن را رزرو کنید یا شاید فقط دوست داشته باشید کمی بیشتر برای نوشیدنی کنار ساحل هزینه کنید. برای این موارد نیز باید بودجه جداگانه در نظر بگیرید.

سخن پایانی

براساس برنامه سفر پیشنهادی 8 روز و 7 شب که تقریبا لاکچری محسوب می شود، باید حدود 5800 دلار هزینه کنید. همانطور که گفتیم، این یک برنامه ریزی لوکس برای تعطیلات شما است، اما راه های دیگری نیز برای سفر ارزان تر وجود دارد که به آن ها اشاره کردیم. با این حال، اگر همیشه آرزوی تعطیلات آفتابی و لوکس به جزایر را داشته اید، مالدیو قطعاً ارزش هزینه کردن را دارد. با این اوصاف، اگر می خواهید با بودجه خیلی کم تری به یک شهر ساحلی دیگر سفر کنید، مقاصدی مانند دبی، بالی، آنتالیا و تایلند را نیز بررسی کنید.


درباره سواحل و جزیره ها بیشتر بخوانید:

راهنمای سفر به مالدیو

بهترین مقاصد جنوب شرقی آسیا برای فرار از سرمای زمستان

جزیره فی فی پوکت

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt