بازگشایی مرزهای خارجی اتحادیه اروپا بر روی 50 کشور

بازگشایی مرزهای خارجی اتحادیه اروپا بر روی 50 کشور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 تیر ، 1399

بازگشایی مرزهای خارجی اتحادیه اروپا بر روی 50 کشور

کشورهای عضو اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی هستند که مطابق آن مرزهای حوزه شنگن به روی ۵۰ کشور غیرعضو اتحادیه اروپا باز شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کشورهای عضو اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی هستند که طبق آن بازگشایی مرزهای حوزه شنگن به روی ۵۰ کشور اجرا شود. در این مورد ؤان بتیست لوموین، دستیار وزیر امور خارجه فرانسه، گفت که لیست نهایی کشورها در هفته اعلام خواهد شد و از ابتدای ماه ژوئیه می تواند به مرحله اجرا درآید. وی در گفت‌وگو با تلویزیون فرانس ۲ افزود: قرار است به احتمال زیاد لیستی از 50 کشور که توانستند در پیشگیری ویروس کرونا موفق باشند اعلام شود به نحوی که سلامت شهروندان فرانسوی و اروپایی به خاطر نیفتد.

بازگشایی مرزهای خارجی اتحادیه اروپا بر روی 50 کشور

پلیس های مرزی اتحادیه اروپا

گفته می شود که لیست جدید بر اساس شاخصی با عنوان تعداد موارد جدید ثبت شده به کووید19 در هر ۱۰۰ هزار نفر تنظیم می شود و هر دو هفته یک بار به روز خواهد شد. از نکاتی که می توان در این مصاحبه به آن توجه کرد اشاره نشدن به نام کشورهای کانادا و آمریکا است، و در خصوص کشورهای آمریکای لاتین همچون برزیل که در یک ماه اخیر افزایش چشمگیری در ابتلا به کووید 19 داشتند، می بایست فعلا صبر کنند.

اخبار و مطالب زیر را از دست ندهید.

آخرین وضعیت عبور و مرور از مرزهای ایران به کشورهای خارجی

بازگشایی مرز هوایی ترکیه و ایران از تابستان

زمان بازگشایی سفارت ها مشخص شد

بازگشایی مرز روسیه از تیرماه

اتحادیه اروپا به دنبال شیوع ویروس جدید کرونا از ۱۷ ماه مارس (۲۷ اسفند) به تدریج محدودیت هایی را برای سفر به ۲۷ کشور عضو این اتحادیه، ایسلند،‌ لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس به اجرا گذاشت. با این حال و با فروکش کردن همه گیری در شماری از کشورها، کمیسیون اروپا به اعضای اتحادیه اروپا توصیه کرد از ابتدای ماه ژوئیه این محدودیت‌ها را به تدریج لغو کنند.از سرگیری سفرها به کشورهای عضو اتحادیه اروپا همزمان با تعطیلات تابستانی می تواند به سود بخش گردشگری باشد

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt