بازگشایی مرز روسیه از تیرماه 99

بازگشایی مرز روسیه از تیرماه 99

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 خرداد ، 1399

بازگشایی مرز روسیه از تیرماه 99

با اعلام معاون نخست وزیر روسیه آغاز سفرهای گردشگری بین المللی در روسیه برای اول ماه جولای (۱۱ تیر ماه) برنامه ریزی شده است بنابراین مرزهای بین المللی روسیه از این تاریخ به بعد باز است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دمیتری چرنیشنکو، معاون نخست وزیر روسیه در جلسه دولت این کشور که به ریاست میخاییل میشوستین در فرمت وبینار برگزار شد از بازگشایی مرزهای روسیه در تابستان خبر داد. وی همچنین اعلام کرد سران مناطق روسیه  تا روز ۱۵ ماه ژوئن (۲۶ خرداد) برنامه آغاز فصل گردشگری را تنظیم خواهند کرد. وی افزود: این برنامه با مشارکت آژانس فدرال گردشگری روسیه، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و وزارت بهداشت روسیه تنظیم خواهد شد. 

همچنین به گفته معاون نخست وزیر روسیه، در زمان حاضر در ۲۵ منطقه روسیه هتل‌ها در حال فعالیت هستند و فقط گردشگران محلی مورد پذیرش قرار می گیرند. معاون نخست وزیر روسیه پیش بینی کرد که در هفته‌های آینده در نیمی از مناطق روسیه (بیش از ۴۰ جمهوری و استان) هتل‌ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه نیز در این جلسه اعلام کرد که مردم روسیه می‌توانند برای کار، ملاقات با خانواده و سایر بستگان و آموزش به خارج سفر کنند.  

کرونا در روسیه

آمار کرونا در روسیه

بر اساس آخرین اطلاعات ستاد مبارزه با کرونا در روسیه، تاکنون آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه و همچنین جانباختگان به شکل زیر است.

باز شدن مرزهای روسیه از جولای/ آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه

🔍 وضعیت عبور و مرور از مرزهای ایران به کشورهای خارجی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt