از سرگیری پروازهای امارات

از سرگیری پروازهای امارات

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 آذر ، 1402

از سرگیری پروازهای امارات

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شروع پروازهای امارات را می توان از مهم ترین خبرهای صنعت هوانوردی و گردشگری در دنیا دانست که بر اساس اعلامیه ی منتشر شده توسط این ایرلاین از اول خرداد انجام خواهد گرفت. بر اساس این اطلاعیه، این پروازها  مطابق با برنامه های قبلی به فرودگاه پاریس، میلان، هیتروی لندن، مادرید، تورنتو، شیکاگو، ملبورن و سیدنی خواهد بود.

بر اساس گزارش رسانه البیان امارات، انجمن بین‌المللی حمل ‌ونقل هوایی (IATA) در جدیدترین تحلیل خود اعلام کرد که بحران ویروس کرونا باعث افت ۵۵ درصدی درآمد حاصل از فروش بلیط به مسافران نسبت به سال ۲۰۱۹ خواهد شد که رقمی معادل ۳۱۴ میلیارد دلار می باشد.

جدیدترین اخبار (تا 11 شهریور ماه) حاکی از آن است که کشور امارات قصد ندارد فعلا ویزا برای ایرانیان نیز صادر کند و مسافرانی که تور دبی و یا ابوظبی خریداری کردند فعلا نمی توانند به این کشور بروند.

از سرگیری پروازهای امارات

پروازهای امارات

جهت پیگیری پرواز ها و اخبار بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید

آخرین وضعیت عبور و مرور از مرز ایران به کشورهای خارجی

مرز ترکیه کی باز می شود؟

ناگفته نماند شرکت هواپیمایی امارات به عنوان یکی از بزرگترین ایرلاین های جهان برای مقابله با کووید19 در تاریخ 5 فروردین مصادف با 25 مارس میلادی تمامی پروازهای خود را به حالت تعلیق در آورد و فعلا زمان از سرگیری پروازهای امارات به ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt